Bölüm 11

351 6 0
                                    

Gözlerimi  açtım yavaşça ve esnedim. esnememi bitirince doğruldum yataktan . bir dakika yataktan mı? ben en son koltukta yatıyordum.ve sıkıntı yatakta olsa yine neyse arasın yatağında yatıyordum ama aras yanımda değildi. Gözlerim arası aradı ama odada değildi banyodan ses geliyordu. birden kapı açıldı aras sadece alt bölgesini kapatıcak bir havlu ile banyodan çıktı hemen gözlerimi kapadım "uyandınmı" dedi "yok şu anda uyuyorum." "çok komiksin" dedi "giyindinmi" dedim "hayır ama gözlerini açabilirsin sıkıntı olmaz beni görsen." "aras saçmalamada doğru düzgün cevap ver." "giyindim aç." dedi. yavaşça gözlerimi açtım dibimdeydi "yapış istersen aras hatta içime gir aslında ben yokum." dedim "bence olabilir içine girebilirim." "fesat anlıyorsun her şeyi." dedim ve ayağa kalktım. "konuşmamız lazım." "dünkü manzara-lafını kestim." "dünkü manzara değil konu hatta dün birden odaya girdiğim için üzgünüm." "bir şey hissetmedinmi yani sinir falan" "hayır Aras kaç defa diyeceğim yattığın kızlar umurumda değil dünkü manzarada umurumda değil istediğin kişiyle ne yapıyorsan yap ." dedim "sen sinirli olmadığına emin misin." "eminim birde ben buraya nasıl geldim?" "dün geldiğimde koltukta uyuyordun bende buraya getirdim." "neyse şu an bunu tartışmayacağım ama bir daha kendi yatağına değilde benim kaldığım odadaki yatağa yatırırsan sevinirim." "sen başlamadan önce okulda- derken yine lafını kestim." "dün okulda kavga ettim ve erken gittim oğuzlar ile ilgili konuyuda sorarsan zaten dediklerimi anlatmıştırlar dediğimin hala arkasındayım." dedim "başka konuşucak konu ne var o zaman." "önce asıl konuya gelmeden önce abimden haber varmı?" "hayır şu an göz altında o daha bir şey belli değil, sen dünkü yangını biliyormusun" "şahaserimden haberin oldumu" "benim her şeyden haberim olur neden yaptın?" "ondan bir şey kalmaması için ve o anki sinirimle olmuş bir şey." "tamam sen ne diyeceksin?" "aras ben burada kalamam." "neden" dedi bağırarak "aras ben burada kalamam çünkü dün alya ile tanıştım bildiğin gibi ona ayrı ev tutabiliyorsun ama ben neden seninle kalıyorum ben sana yük oluyormuş gibi hissediyorum sen şimdi nerede kalıcaksın diyeceksin banada küçük bir ev tutabilirsin ya da alya ile konuşurum onun yanında yaşarım ben bu evde yaşıyamam senin paranı yiyemem." "öncelikle sen bana yük olmuyorsun ayrıca kabul etmiyorum senin durumun farklı alyanın durumu farklı." "ne farkı var birimiz şiddet görmüşüz birimiz tecavüze uğramışız ne farkımız var ben turuncu saçlıyım o kumral saçlı ben daha uzunum o daha kısa ne farkımız var benim o yardım ettiğin insanlardan farkım ne de seninle kalıyorum bak aras ben bu kadar lüks bir hayat hak etmiyorum." "melinda benim sabrımı zorlama sen onlardan farklısın anla işte istesem sanada ayrı ev tutabilirim ama ben senden ayrı bir evde yaşamak istemiyorum." "tamam onu geçtim ben her gün farklı bir kız görmek istemiyorum evde her gün aynı manzarayı görmek istemiyorum bak ama sakın yanlış anlama sana karışmak istemiyorum ama beni bu evde tutuyorsan bu işlerini evde yapmaman gerek ve benim yüzümden zevklerinden vazgeçmenide istemem." "dünkü olay ilk defa oluyor normalde hiç bir kızı eve götürmem bardaki odalarda işimi hallederim dün gördüğün kız çok içti kafayı buldu eve götürmem gerekti zaten evde de öyle bir şey yapmadık ben her zaman üstü çıplak yatarım o kızda rahat olması için gömleklerimden birini verdim ayrıca yanıma yatırmadım farklı bir odaya yatırdım ama sabah yanımda buldum normalde asla eve kız getirmem." "bende onu diyorum benim ne farkım var o kızlardan beni neden evine sokuyorsun hatta kalıyorum." "bunun nedenini şu anda söyleyemem ama şunu diyebilirim en onlardan farklısın, burada kalmaya devam ediceksin,kaçmayı felan düşünme anında bulurum seni, bana yük falan olmuyorsun." "tamam o zaman bari bende çalışıyım." "hayır" "neden" "benim yanımda kalan biri çalışamaz izin vermem." "yani boş beleş paranı yiyim." "evet ye tüm kızlar bunu istemezmi zaten." "ben herkes değilim ben o kızlar gibi erkekleri parasını kullanmak için böyle şeyler yapmam." "bunu biliyorum ve işte bu seni farklı kılan şeylerden biri." "bak aras ben öyle senden para isteyemem ve paramda yok zaten o yüzden olmaz çalışıyım." elini cebine attı para çıkardı ve benim cebime soktu. "sen isteme ben veririm." dedi parayı çıkardım cebimden ve ona uzattım "istemem dedim sana." "ben sen istedin demedim sana sormadım da onu almak zorundasın." "of aras of ben seninle ne yapacağım." dedim "ne istersen. " "çok fesatsın saat kaç?" "on bir geliyor." "ne geç kaldım okula neden beni uyandırmıyorsun." "bu gün tatil çünkü." "bu gün cumartesi doğru iyi o zaman  tüm gün yatabilirim." "hayır yatamazsın." "nedenmiş o" "çünkü önce kahvaltı hazırlayacaksın sonra senle dövüşeceğiz." "gerçekten mi?" "evet şimdi kahvaltı hazırla." "emredersiniz aras bey." dedim ve odadan çıktım.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin