Arasdan devam;
Hemşireler melindayı sokarken bende içeri girmeye çalıştım ama izin vermiyorlardı doktora döndüm "uyandı işte neden geri götürüyorsunuz." diye bağırdım. "aras bey sakin ol.öyle birden ayağa kalkması normal değildi kontrol edilip geri çıkacak." "ne normal değildi hızlı iyileşiyor belki nereden biliyorsunuz sokmayın beni içeri diye bağırdı duymadın mı?" "aras bey lütfen işimizi zorlaştırmayın kaçmıyor hastamız" "eğer bu işte bir bokluk çıkarsa kendini öldü bil.bir saat içinde çıktı çıktı çıkmadı olucaklardan ben sorumlu değilim" diye bağırıp bir yere oturum.
Annem yanıma geldi "sakin ol oğlum gördün zaten iyiydi kontrol edilip çıkıcakmış işte." "kontrol falan bilmem ben bir saat içinde çıktı çıktı çıkmadı" dedim ve sustum.
----------------------------------------
"bir saat bir dakika oldu ve hala çıkmadı onu geçtim hemşireler bile odadan çıkmadı" dedi babama.
"bu gerçekten değişik hemşirelerin çıkması gerekirdi en azından."
"o doktor hiç gözükmedi sizde görmediniz deme"
"hayır"
"ben doktoru bulayım bir adı neydi?"
"hikmet özkaya"
"tamam" deyip doktoru bulmak için odaları gezmeye başladım.
Bir katı tamamen dolaşmama rağmen bulamayınca danışmaya gitmeye karar verdim.
"doktor hikmet özkaya nerede?" dedim bilgisayarda biraz bakındıktan sonra
"hikmet özkaya diye bir doktorumuz yok." dedi
"nasıl yok bir daha bak" dedim bilgisayarda bir şeyler yapıp
"malesef beyefendi hastanemizde hikmet özkaya diye biri yok siz eminmisiniz adından?" dedi
"peki melinda mutlu bu sabah hastaneye geldi acile alındı doktoru kimmiş" dedim bilgisayardan birşeylere baktı
"melinda mutlu adında bir kayıt yok"
"nasıl yok"
"sabah saatlerinde melinda mutlu adında gelen hiç kimse yok."
"siz bütün hastaların kaydını aldığınızdan eminmisiniz"
"evet kayıt alınmadan bir şey yapılmaz"
"tamam teşekkürler" deyip melindanın olduğu yoğun bakıma doğru yürümeye başladım.
Yoğun bakımın önüne gelince kapıyı açmaya çalıştım ama kartsız açılmıyordu.yanımdan geçen bir hemşirenin kartını alıp kapıyı açtım hemşire siz ne yapıyorsunuz buraya girmezsiniz diye bağırıyordu.
Kapı açılır açılmaz kendimi içeri attım.kimse yoktu sedye boştu "nasıl olur nasıl" diye bağırdım ve her yeri birbirine kattım. babam beni durdurmaya çalışıyordu ve biryandan ne olduğunu soruyordu.
Dağıtçak bir şey kalmayınca durdum ve dışarı çıktım "ne oldu aras melinda nerede" dedi annem
"ne mi oldu hastanede hikmet özkaya diye bir doktor yokmuş melinda mutlu adındada bir kayıt yokmuş ve melindada yoğun bakımda yok.sizce ne olmuş olabilir." diye bağırdım annemde babamda dediklerimden sonra şoka girdiler.
"böyle birşey nasıl olabilir." dedi annem
"gayet basit.o doktor o piçlerin adamıydı belki doktor bile değildi.melindanın uyanmasını bu kadar çabuk beklemiyorlardı bu yüzden yeniden içeri soktular ve bir şekilde melindayı kaçırdılar." dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arasın melindası
TienerfictieAnnesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi yeniden evlenen daha 17 yaşında iken annesini kaybeden üvey babası tarafından şiddete maruz kalan bir abisi olan ve erkek lisesine giden güzel bir kız Melinda Mutlu Daha üç yaşında babası ölen babası ölünc...