Gözlerimi açtığımda aras hala bana sımsıkı sarılıyordu sanki beni hiç bırakmak istemiyormuş gibi yavaşça bir öpücük kondurdum yanağına kıpırdandı hafifçe.onu uyandırmamaya çalışarak kalkmayı denedim ama kalktığım an geri yanına çekti ve bu sefer o beni öptü. "nereye" dedi "tuvalate gidicektim" dedim "iyi hemen git gel" "okula gitmem lazım bu yüzdende hazırlanmam gerek ve bu yüzdende geri yatamam" "bu gün gitme" dedi "sen işe gitmiyecekmisin" "bu gün sadece seninle uyumayı düşünüyorum." "devamsızlığım sınırda bir sene daha kalmak istemiyorum." "sen iste ben seni üniversiteye başlatırım direk." "hayır haksızlık yapamam" "o zaman devamsızlığı dert etme şu an devamsızlığını sıfıra indiririm." "sıfıra indirme ama azaltabilirsin." "o zaman uyuyabiliriz" "uyuyabiliriz ama önce tuvalate gitmem gerek." "git tamam" dedi ama hala sarılıyordu "böyle sarılırsan nasıl kalkabilirim." dedim kollarını gevşetti "bu kadar güçlü olmak zorundamısın." "bu kaslar için kaç tane kız peşime düştü" dedi gülerek öküz diyerek yataktan kalktım ve odadaki tuvalete gittim.
İhtiyaçlarımı karşılayıp odaya geri döndüm aras kolları açık bir şekilde beni bekliyordu.hemen yanına gidip kollarının arasına girdim yeniden kollarını sıktı nefes almam zorlaşmıştı "aras nefes alamıyorum azcık gevşet kollarını bir yere gitmiyorum bu kadar sıkmana gerek yok." "kollarını gevşetti "istemeden yapıyorum." "uyu hadi aras uyu" dedim saçlarımı öptü ve gözlerini kapattı.
Arasın nefes alma sesinden uyuduğunu anlamıştım ama ben uyuyamamıştım alışmıştım erken kalkmaya.Arası çok hareket ettirmeden yataktan kalktım ve aşağıya indim. kahvaltı hazırlamaya başladım.kahvaltılıkları masaya dizdim sonra menemen yaptım tabi birazını yumurtasız yanına krepte yaptım birbirleriyle alakasız olsalarda ve son olarak çayı koydum.masaya son kez kontrol ettikten sonra arası uyandırmak için yukarı çıktım odanın kapısını açıp içeri girdim ama içeri girergirmez kapıya yapıştım ara tam karşımda kapı ile arasına sıkıştırmıştı beni "ne yapıyorsun ayrıca ne ara uyandın sen." "sen kalktığın an uyandım" dedi ve dudağıma yapıştı.öpüşmemiz çok hızlanmadan geri çekildim "hadi kahvaltıya" dedim ve kollarının arasından kaçtım.aşağıya doğru koşarak indim ve masaya oturdum hemen arasda geldi hemen oturdu masayı süzdü ve yemeğe başladı ama normal bir yiyiş değildi ben sadece şaşkınlıkla onu izliyordum.masadaki her şeyi silip süpürdü ve bana baktı "oha aras az yavaş yeseydin." dedim "ne yapayım bayadır bu kadar güzel kahvaltı yapmamıştım ve açtım sende bir şeyler yedin deme" "hayır seni izlemekten yiyemedim ama şimdi sahile yürüyüşe gidicem orada simit alır yerim." "sahile mi gidicen tek başına" dedi "tek başıma gidemezmiyim yürüyemiyomuyum tek başıma." "hayır sen tek başına gidersinde erkekler sana bakar boş yere katil olurum." "saçmalama aras her gün gidiyorum zaten bir şey olmaz." "hayır tek başına gidemezsin bende geliyorum." "tamam tek başıma masayıda toplayamam ona da yardım edersin." "bak işte onu tek başına yapabilirsin." "oldu canım kalk yardım ediceksin dua et sana toplatadabilirdim direk." "iyi bacaklarını izlerim bu sayede." "aras" dedim sinirlice "tamam tama" deyip ayağa kalktı bende kalktım masadakileri tezgaha kaldırmaya başladım yenmeyen şeyleri geri koyamıyordum çünkü her şey bitmişti zaten. arasda masadakileri taşımaya başladı her şeyi taşıyınca "ben sudan geçiriyim sen makineye koy." dedim "tamam" dedi kollarımı katladım arasın bacaklarıma baktığını fark ediyordum bazen şuanda da olduğu gibi bir tabağı sudan geçirdim ve sertçe tezgaha koydum hemen bakışlarını çekti ve tabağı aldı eğilerek makineye yerleştirdi kalkarken bacaklarıma bakmayıda ihmal etmedi.
Aynı şeyi tekrarlaya tekrarlaya mutfağı topladık "mutfak toplattınya bana" dedi aras "daha neler yaptırıcam sana" "öylemi" diyerek yanıma yaklaştı bende geri gitmeye başladım ama onun adımları daha büyük olduğu için tabikide yanıma hızlıca geldi önce bana baktı "peki ben sana neler yapıcam" dedi ve dudağıma yapıştı.dudaklarımı emmeye başladı bende onunkini emmeye başladım sonra dilini ağzıma soktu ve ağzımı gezdi dili ile bende onun ağzına dilimi soktum.öpüşmemiz gittikçe ateşlenirken ben kucağına aldı bacaklarımı beline sardım yürümeye başladı ama hala bir yandan öpüşüyorduk ellerimi saçına soktum odaya geldik yatağa yatırdı beni hala öpüşüyorduk elleriyle kalçamı avuçladı daha fazla ileri gitmek istemiyordum ama durduramıyordumda elleri tişörtün uçalına getirdiğinde ellerini tuttum dudağından ayrıldım "daha fazla ileri gitmeyelim." dedim durdu "neden istemiyormusun." "hayır yanlış anladın ben evlenmeden öle bir şey yapamam." "neden" "çünkü evlenmeden böyle bir şey yapamam." "o zaman bizde evleniriz." dedi bir an durdum ne diyeceğimi bilemedim "anlayışla karşıladığın için teşekkür ederim." dedim "daha sabredeceğiz ama senin için değer." dedi bir şey demedim sadece gülümsedim "hadi daha yürüyüş yapacağız ama gelmek istemessen tek gidebilirm." "evde spor odası var dışarı çıkmasak." "ben dışarıda yürümeyi seviyorum o koşu bantlarında değil." "iyi tamam" dedi ayağa kalktım ve eşyalarımın olduğu odaya gittim çok spor kıyafetleri yoktu eşyalarımı almam gerekiyordu burada kalacaksam bunu söylemeyi aklıma not alarak üstüme bir eşofman ve tişört giydim saçlarımıda bağlayıp spor ayakkabılarımı giydim ve arasın kapısının önüne geldim kapıyı tıklattım "gel güzelim" dedi aras içeri girdim "kapıyı tıklatmana gerek yok" "üstünü değiştiriyor olabilirdin." dedim "sorun olmazdı" dedi gülerek "aras" dedim kaşlarımı çatarak "tamam hadi gidelim." dedi ve odadan çıktı bende arkasından çıktım odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arasın melindası
Teen FictionAnnesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi yeniden evlenen daha 17 yaşında iken annesini kaybeden üvey babası tarafından şiddete maruz kalan bir abisi olan ve erkek lisesine giden güzel bir kız Melinda Mutlu Daha üç yaşında babası ölen babası ölünc...