Bazen istediğim tek şey normal bir hayat.
Sokaktan geçen herhangi biri gibi ikiz kardeşim Adel kadar normal bir hayat.
Her korktuğumda ,üzüldüğünmde çevremdeki kişilere zarar vermekten bıktım.
Annem eğer bir şeylere odaklanırsam herkesten saklayabileceğimi düşünmüştü.
7 yaşında Elit Dans Sütüdyosuna başladım, yaklaşık 10 senedir profesyonel jimlastik dansla uğraşıyorum, 5 sene önce filmlerde amatör olarak başladığm zamandan bu yana artık baş rollerde yer alıyorum.
İki sene önce kunkfu kursu almaya başladın, liseye başladığmdan beri voleybol ve basketbolla aşırı ilgileniyorum.
Sürekli takıldığım bir arkadaş grubu yok.
Sadece dans sütüdyosundan bir kaç arkadaşım var o kadar..Rüya gibi anlattığım bu hayatın aslında cehennem gibi cayır cayır yanmakta olduğunu bilen sadece ben ,annem ve yaşadığım bu kabusa hapseden insan babam biliyor.
"Baba" ne güzel laf demi insanın içinde güven duygusu bırakır oysaki bana çok uzak olan bu insanın adını her duyuşumda içimdiki korku ve nefret duygusu biraz daha artıyor..
Ben Arya ,Arya Türkay herkesin yerimde olmak istediği ama kimsenin ulaşamayacağı kadar yüksekte olan ,mavi gözlü, Buğday tenli , siyah saçlı , 1.60 boylarında kısacası ayaklı cehennem..
Daha hayatım siyaha dönmeden önce Türkiyede yaşıyorduk.
Zenginlik ,para ,şöhret bu bollukla büyüdüm.
Herkes tarafından tanınan saygın ailem ,bir dediği iki edilmeyen şimarak ikizim.
Çevremizde ailemizim adını duyunca etrafında pervane olan yalaka insan sürüsü..
Kulağa ne kadar hoş geliyor demi?
Peki bu kadar para ,nâm, şöhret nerden geliyor?Koskoca kalp cerahı Gökhan Türkay nâmı yurt dışına kadar yayılan herkesin imrenek baktığı adam herkes onu çok iyi bilir iyi aile babası mesleğinde başarılı bir doktor koskocaman şirketin sahibi komik geliyor artık bu insanın gerçek yüzünü bilipte bu kadar iyi oynaması ona karşı koyamamak çok kötü.
Sıradan bir doktorken eline geçen bir miktar parayla yasa dışı tedavi, ilaçlar bularak yurt dışına sattı..
Ve işte bugün burdayız.
Eminim soruyorsunuzdur bu kadar para ilaçlardan mı geliyor elbette hayır ilaç sadece bir başlangıçtı bu benim bildiğim kadarı kim bilir daha neler var ama üstünü öyle bir ört pas ediyorki bulmak imkansız..Milan Türkay canım annem kocasının adı altında mükemmel moda markaları yaratmış kendini aşmış ama bir türlü kocasını aşamamış iş kadını..
Bunları anlamıycak kadar küçüktüm ,iyi ile kötüyü , doğru ile yanlışı ayıramıycak kadar küçüktüm..
Hastalığım olmasaydı belkide babamın karanlık oyuna hiç karışmamış Adel gibi şımarık bi şekilde mutlu aile tablosu içde yaşacaktım..
Daha altı yaşındaydım adını bile bilmediğim bu karanlık hastalık beni bulduğunda..
İkizim Adel yaşıtlarım gibi dışarda koşup oynarken en güzel hediyleri oyuncakları alırken bense günden güne ölüyordum belki ölseydim bu kadar kötü olmazdı en azından kimseye zarar vermezdim ..Daha küçük olmama rağmen sonun yaklaştığını hissediyrdum
Bir oyunun sonu gibi..Oysaki Büyük Oyun yeni başlıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...