Tam bir hafta geçmişti.
Dans stüdyosunda ayrılmak çok zor oldu.
Dans kaptanlığını bırakmak geri adım atmak yarışmaya katılamamak.
Filmle ilgili şimdilik bir sıkıntı olmayacak çünkü sezon finalinde.Ne kadar zamandır uçaktayım bilmiyorum.
Uçaktan gelen anonsu duyduğumda kemerimi taktım ve uçağın yavaşca havaalanına inmesini bekledim.
Uçaktan inip bir kaç adım attıktan sonra beni şaşırtan manzarayla karşılaştım.
Bir sürü magazinci, gazeteci yolumu kestiler.-Arya hanım Türkiyeye kalıcı olarak mı geldiniz?
-Oyunculuğa burda mı devam edeceksiniz. vs bir sürü saçma soruya maruz kaldım.
Dik durdum ve hiçbir soruyu cevaplamadan ilerledim.
Arkadan birinin kolumu tutmasıyla döndüm.
Arya hanım burdan lütfen babanız sizi arabada bekliyor demesiyle koşar adım siyah camlı çok lüks arabaya bindim.
Gökhan kişisi ön koltukta oturuyordu.
Güneş gözlüğümü çıkardım ve sordum:Bu şamatada nerden çıktı.
Arya sen sadece yurt dışında tanınan biri değilsin.
Senin gelişin Türkiye de bomba gibi haber oldu.Bu insanları anlamak zor dedim.
Sinsi bir şekilde güldüğünü gördüm Gökhan kişisinden ne beklenirki sinsilik ve kurnazlık onda meslek gibi.Yaklaşık olarak yarım saattir yoldaydık.
Daha çok mu var diyecektimki geldik dedi.
Göhan kişisi yine kendini aşmış karşımda duran 3 yada 4 katlı villa masallardan çıkmış gibiydi.Şaşırdığımı gizleyerek eve doğru ilerledik.
Kapıyı açan kadını görünce şaşırdım burda ne işi vardı ki.
Bu benim ve Adelin bakıcısı Havva abladan başkası değildi tek farkla fazla kokoş duruyordu.Gökhan kişisine bakarak konuştum.
Bakıcı için biraz büyük değilmiyiz dedim alaylı bir tavırla.Havva abla bir anda sarılınca geri çekildim.
Aryacığım ne kadar büyümüşsün oysa küçücüktn hoşgeldin bitanem dedi.
İçimden geçirmeden edemedim bu ne samimiyet.Havva hanım dedim hanım lafını vurgulayarak.
Ve onu kenara iterek içeri girdim.☆☆☆☆☆☆
İki saat gibi bir sürede odama yerleştim hava kararmaya başlayınca Adelde geldi.
Üçümüz birlikte akşam yemeğini yedik çok sesizdi ortaya bir laf attım.
Okul nasıl diye.
Adel öve öve bitiremedi.Gökhan kişisi lafa daldı Türkiyenin en iyi kolejlerinden biri.
Waw neymiş bu okulun adı dedim.Gökhan kişisi Türkay Koleji diye ortaya attı.
Şimdi anlıyorum neden bu kadar övdüklerini.
Gökhan kişisinin kurduğu bir kolejdi.Sofradan kalktık hizmetliler masayı topladı.
Benim odama gittik.Adel halen bana koleji anlatıyordu. Okulun çok iyi başaralı öğrencileri varmış birçok sosyal aktivitesi falan varmış.
Bir an üniversiteyimi anlatıyor liseyimi karar veremedim.Okul forması nasıl dedim.
Lacivert dar etek ve beyaz tişört ve sanada aldım dedi.Hadi ama ilk günden kasmayalım ben formasız gidicem dedim.
Ya bir sıkıntı olursa dedi.
Hadi ama Adel okul sahibinin kızlarına kim ne diyebilir.Adel odamda çıktı yatağa uzandım ve tavanı izlemeye başladım yarın için çok heyecanlıydım beni neler bekliyordu kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...