19.Bölüm

66 10 0
                                    

Nefesi yüzüme çarparken dudaklarından bir kaç kelime döküldü:
Bu işin peşini bırak yoksa canın yanacak.

Hangi işin dedim bilmezliğe vurarak.
Ayla ikimizde neyden bahsettiğimi biliyoruz.

Bu insanların ismimle ne sorunu vardı? Arya diye düzelttim.

Her neyse seni ilk ve son defa uyarıyoruz yoksa hiç beklemediğin yerden vuracaklar seni.

"Uyarıyorsunuz" bu kelimeyi vurguladım.
Kaç kişisiniz?

Bilmen gereken kadarı bu dedi tek nefeste.

Ateşle ilk defa böyle bir konuşmamız oluyordu ama Kuzey beni böyle korkutabileceğini sanıyorsa çok yanılıyor.

Kulağıma eğilerek dediklerime uysan iyi edersin.

Bu çocuk kendini ne zannediyor.

Gözlerimi kısarak ona bakarken koldorun başından Derin'in bana seslendiğini duydum bir anlığına o yöne dödüm ve yeniden Ateş'in olduğu yöne yani tam önüme döndüm ama o yoktu gitmişti. Derin bana doğru yaklaştı şaşkın şaşkın etrafa bakıyordum sanki buhar olmuştu.
Nerde bu dedim kendi kedime Derin şaşkın şaşkın bana bakarak kim dedi.

Ateş az önce burdaydı bir şeyler saçmaladı ve bir anda ortadan kayboldu.
Arya emin misn Ateş'in burda olduğuna çünkü yaklaşık on dakikadır kantinde Ardalarla birlikte.
Ya ben deliriyorum ya da bu işte bir gariplik var dedim.

Sanırım her ikiside diye dalga geçti Derin.
Bu okuldakilerin pek normal oldukları söylenemez dedi.

Gülüşerek birlikte uzun koldorda ilerlemeye devam ettik.
Bugün saat altıda Ateşlerin Basketbol maçı var dedi.

Huh huhuvvv birileri Ateş'i mi takip ediyor yoksa bana mı öyle geliyor dedi alayla.
İlk başta reddetti yanakları kıpkırmızı olmuştu bu halleri çok komikti.
Derin birine ilgi duymak kötü bir şey değil bu kişi ayağını kırmaya çalışan kişi olsa bile dedim.

Arya gerçekten övüyor musn gömüyor musn bazen hiç anlamıyorum dedi.

Ee hadi anlat kızım çok merak ediyorum, o da sana karşı bir şey hissediyor mu diye sordum merakla.

Ya aslında basket maçından sonra daha doğrusu beni sakatladıktan sonra vicdan mı ne yaptı onu affetmem için kırk şakrabanlık yaptı hala affetmiş değilim.

Ama ben hiç okulda yanına geldiğini görmedim dedim.

İste sorun bu Arya ,onun gurubundan birilerinin bizi yan yana görmesini istemiyor böyle açık açık söylemedi ama durum bu yani.

Ay şuna bak muşmula ,fıstık gibi kızla konuşuyor ama arkadaşlarından saklıyor.

Bir de şu Lara mı ne o salak hep etrafında dedi Derin.

Berilin yanaşması olan mı dedim gülerek.

Tam koldorun sonuna gelmiş bir üst kata çıkacaktık ki Lara ve Beril çıktılar karşımıza.

Derin'in bir anda rengi değişti ama onlara söylediklerinden değil Ateşle ilgili bir şey duydular diye endişeleniyordu.

Lara kollarını birleştirerek önümüzde durdu siz kime yanaşma diyorsunuz dedi kahkaha atarak.
Ahh bebeğim aynaya baksan anlarsın dedim.

Sen bana baksana geldiğin ilk günden beri kaşınıyorsun akıllı ol dedi Beril.
Koldordaki ışıklar ardarda yanıp sönmeye başlayınca herkes ışıklara baktı durumu çaktırmamaya çalıştım.

Ee ne olacakmış hadi yap bakalım ne yapabiliyorsan.

On dakika sonra kazan dairesine gel eğer biraz yüreğiniz varsa ikiniz gelirsiniz.
Anlaştık bebeğim dedim onlar uzaklaşırken.

Berili iyi tanırım ne kadar alçak olduğunu biliyorum biz tek gitsek bile asla tek gelmeyecekler.
Gelecekleri varsa göstereceklerimizde vardır sakinleş dedim onu motive etmek için.
O kadar sene uzak doğu sporlarıyla uğraştım şu ezikten dayak yiyecek değilm diye geçirdim içimden.

Uzak doğu sporlarıyla uğraşmasanda bu eziği her şekilde halledersin dedi Derin.

Ben anlamayan bakışlarla ona baktım o da hadi gidelim dedi panik yaparak.

                       ☆☆☆☆

Kazan dairesine girdiğimizde Lara ve Beril tam ortada tek başlarına bizi bekliyorlardı bu manzara beni şaşırttı çünkü kalabalık bekliyordum.
Bunu düşünürken arkadan dört kız daha belirdi.

Ya Beril sen ezik olduğun kadar korkakmışsnda dedim alayla.

İki kız daha girdi içeri çok şaşırmıştım Beste ve Selin bunlar ama burda ne işleri vardı biz haber vermemiştik.

Bana korkak diyene bak dedi Beril.

Derin benden önce lafa atıldı, korkaklıkla aptallığın arasındaki ince çizgiyi görmeyecek kadar kör müsn? senin ne mal olduğunu biliyoruz buraya tek gelemeyecek kadar korkaksın dedi Derin.

Senin dilin çok uzadı dikkat et kesecem sonunda o dilini ayrıca Ateş'den uzak duracaksın dedi Lara.

Sen hayırdırya tuvalet köşelerinde zırlayan salak ne ara astım kestim oldu dedi bağırarak Selin.

Tam Lara cevap verecektiki içeri dört kız daha girdi şaşırdığım şey karşıdakilerin sayısının artması değil içlerinde birinin hiç beklemediğim birinin karşımda durmasıydı.

"Adel" dedim kimsenin duymayacağı bir şekilde o da ilk başta beni görünce afalladı ama sonra hiç ödün vermedi.

Lara konuşacaktıki elimi havaya kaldırarak susmasını sağladım.

Dağılın bu olay burda kapandı bizimkiler anlamayan bakışlarla bana baktı.
Arya sen olduğunu bilmiyordum dedi Adel.
Herkes birbirine şaşırarak baktı.

Yanına doğru ilerledim ve kulağına fısıldadım:
Seni kendimden ve şu salak kızlardan koruyabilmem için bir daha böyle çıkma karşıma dedi.

Adel çantasınıda alıp hızla dışarı çıktı.
Hadi kızlar gidiyoruz dedim bizimkilere bakarak ,Lara'ın sesini duydum:
Hadi canım anca gidersin korkak dedi bana ve Derin'e bakarak Ateş'den uzak uzak dur diye bağırdı.
Daha fazla dayanamadım çok sinirlenmiştim Lara'ya doğru hızla ilerledim ve çok kuvvetli bir tokat attım ,ona vurmamla yere düşmesi bir oldu ,herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu ,Beril ve arkadaşları ,Lara'yla etrafıma bir çember oluşturmuştu.
Onları umursamadan işaret parmağımı Lara'ya doğru uzattım sakın bir daha haddini aşma dedim ,kız hala yerde ve toparlanmaya çalışırken Beril'in ve  kızıl saçlı kızın omzuna çarparak çıktım ve gidiyoruz dedim bizimkilere bakarak.

             

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin