Alarmın iyirenç sesiyle uyandım.
Dün gece uykusuz kaldığım için göz altlarım hafif şişmişti.
Bena mesaj atanın ilk önce Burak yada Savaş diye düşündüm ama mantıklı düşününce bana özelden yazmıycaklarını anladım.Kimdi bu ne istiyordu benden ,bazen tehdit eder gibi konuşuyo bazen beni korumak için ama kim ya kim kafayı yiyeceğim.
"Aryaa kime diyorum sabahtan beri sana sesleniyorum hadi çabuk hazırlan geç kalacağız"
Öyle bir dalmışım ki yarım saattir hiç kımıldamadan robot gibi durduğumu Adel'in sesiyle fark ettim.
Okulun iki forması vardı şort ve etek bugün şort giyinmeye karar verdim.
Lacivert mini okul şortu, beyaz okul tişörtü, diz kapağıma kadar gelen siyah çizmelerimi giyindim siyah deri çantam, grimsi deri eldivenlerim, siyah deri ceketim ve laciver sırt çantamla mükemmel görünüyordüm dalgalı upuzun sarımsı saçlarımı açık bıraktım.Aşağı indiğimde çocuklar çoktan yemeklerini yemişler saat 7.30 a geliyordu 8:00 da ders başlıycak.
"Artık okulda yersin geç kalacağız"
Aç değilm diye Adele cevap verdim.
Ayy Adel bu ne okul aşkı sendede hayırdır ne iş dedim gözlerimi kısarak alayla.
Öyle bir hali vardı ki resmen uçuyordu.Yamaç bugün ilk günü diye sivildi.
"Hayır ya ne okul aşkı geç kalmayalım diye şey ettim"
O kadar komiktiki Yamaçla birbirimize bakıp gülümsedik.
"Demek öyle ha benle dalga geçiyorsunuz okul aşkı ha"
Gözlerini kısarak yavaşça çantasını aldı ve koşarak arabaya bindi son gaz gitti.
Şaşkın şaşkın Yamaçla birbirimize bakakaldık.
Buda neydi şimdi böyle dedi Yamaç .
Büyük ihtimal okldan birinden hoşlanıyor yoksa bu sümüklüyü annem zorla okula gönderiyordu.Bunu söyleyince içim burkuldu boğazımda bir yumru oluştu ve gözümden bir damla yaş aktı Yamaç bunu fark etmeş olacak ki "İyi misn" diye sordu.
Ve ben cevap veremeden bana sarıldı.
Bir anda geri çekildim ona zarar vermek istemiyordum.Mucize gibi bana sarıldı ama hiç bir şey olmadı.
Sen iyi misin diye ben sordum.
Anlamayan gözlerle bana baktı.
Sinirden mi desem mutluluktan mı desem gülmeye başladım.
"Beni korkutmaya başlıyosun"
Gözlerini kısarak bana baktı.
Ben ilk defa birini çarpmadım yani işlemedi şu anda yerde acı içinde kıvranıyo olman lazımdı dedim.
"Sen sürekli birilerini çarpıyo musun?"
Mutsuzken, korkmuşken ve buna benzer duygu değişimlerinde.
"Niye eldiven takıyosun o zaman?"
Ben gücümü kontrol edemiyorum o beni kontrol ediyo
20Dakika sonra
Bahçeye girip yürümeye başladığımızdan beri herkes dönüp bize bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...