Kuzey ne oldu hocam ?dedi
Artık sondayım her şeyin bittiği yerdeyim.
Artık ne olacaksa olsun böyle olmak benim suçum değildi.Herkes gibi bilgisayar ekranına baktım.
Kamera tenefüs saatine ati bir zaman dilimini gösteriyordu ve ardından ekran karardı.Okuldaki bütün kameralarda son bir saat tamamen silinmiş dedi müdür öfkeyle.
Kuzey bu imkansız biri bilerek yapmış dedi.Ve anka kuşu'nun küllerinden doğma vakti gelmişti.
Sen neden sürekli bir bahane buluyorsun ki belki teknik bir sıkıntı olmuştur dedim.Kuzey bana doğru geldi tam önümde durdu.
Bende tam karşısında durarak kollarımı birleştirdim.Kulağıma eğilerek fısıldadı:
İkimizde ne olduğu çok iyi biliyoruz dedi.Ben bir şey bilmiyorum, yoksa bilmem gereken bir şey mi var yarım bir gülümsemeyle.
Benimle oynama Sarı dedi.
Bu oyunu sen başlaştın dedim.
Ve sen bu oyunda bir piyondan başka hiç bir şey değilsin dedi.
Güvenlik kameralarını inceleteceğim dedi Ekrem bey bunu üstüne Kuzey sadece benim duyabileceğim şekilde "Şah" dedi.
Ve diye ekledi Ekrem bey: Kuzey sen odama geçiyorsun dedi.
Bunu duyunca sırıttım ve Kuzeye dönerek "Mat" dedim.
Boğazımı temizledim ve Ekrem beye döndüm.
Babam herkesin içinde beni hırsızlıkla suçlamanızı acaba nasıl karşılayacak dedim.Bu iş çözülene kadar herkes şüpheli sayılır dedi soğuk bir tavırla.
Ya madalyon hiç kaybolmadıysa dedim.
Bir an Berile döndüm korkudan rengi değişmişti.Nasıl yani dedi Ekrem bey.
Yani madalyonun çalındı kanısına nasıl vardınız dedi.
Bir öğrenci bana birinin madalyonu gizlice aldığını söyledi dedi.
Ve o kişi gizemli bir şekilde benim dolabımda olduğuna emindi dedim.
Peki siz madalyon mu her neyse onu nerde tutuyordunuz.
Bir oda da ama yerinde yoktu.Gidip bakalım mı? belki hala ordadır ama yeri değişmiştir.
Eminimki temizlik yapılıyordur belki görevliler farklı bir yere koydu dedim.
Herkes bana bakıyordu.
Beril bir anda ortaya attı kendisini hocam kesin Arya çaldı suçunu örtmeye çalışıyor dedi.
Buna karşılık kahkaha attım.
Beril bunda komik ne var? dedi merakla
Size göre "Değerli" bana göre "Basit" bir madalyonu okulun sahibi olarak isteseydim herkesin görüne soka soka alırdım gizlemezdim.
Derin hariç herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Müdüre dönerek konuştum acaba Gökhan bey ,kızına atılan böyle bir suçlamayı nasıl karşılar dedim.
Hanımefendi gerçekten özür dileriz bilmiyorduk dedi.
Gülmemek için zor duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...