Bugün 2018
Sabahın ilk ışıkları odamdan içeri girerken ,gözlerimi araladım.
Rüyada mıyım?
Tanırım bu güzel koku beni mutfağa çekiyordu..
Tıpkı bir kedi yavrusu gibi havayı koklayarak mutfağa gittim.
Gözlerimi kocaman açtım.
Annem tezgahın başında bir şeylerle uğraşırken ona gidip sarıldım.
Oo Milan sultanım yine döktürmüşsün diye gülüşüyorduk.
Bu arada Adelde üstünü değişmiş yanımıza geldi.
Oo Adel hanım teşrif edebildiniz siz ki Adel Türkay hazretleri nasıl olduda haftasonu bu kadar erken kalkabildiniz.
Genelde Adelle hep atışırdık nasıl ikiz olduğumuzu anlamıyorum görünüşlerimizin benzemediği gibi huylarımız zevklerimiz ve davranışlarımızda farklıydı.Sanada günaydın dedi somurtarak.
Anne bana para verir misin dedi.
Dayanamayıp hemen atladım daha dün aldıklarına noldu.Sanane kızım diye hemen saldırıya geçti.
Adam akıllı konuş sabah sabah kahvaltıdan önce dayağımı yeme diyerek ona doğru bir adım attım ki annem araya girdi.
Arya yeter diye beni azarladı. Boşa dememişler doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
Tamam bizim için para sıkıntı değil ama hanfendi har vurup harman savuruyo.Annem çantasından bir miktar para çıkarıp Adele uzattı.
Kahvaltı yapalım bak size o kadar şey hazırladım derken annemin lafını yarıda kesti
Arkadaşlara sözüm var birlikte yiyceğiz dedi.Kapıdan çıkarken arkasından bağırdım HESAPLAR ADEL DEN!
Nankör ya insan yalandanda olsa annemi üzmemek için oturur.
Annem beni susturdu Arya tamam yeter.
Anne takıldığı kişilere yedirdiği para değse içim acımayacak salağı kullanıyolar.Konuyu değiştirdi.
Kaçta Dans stüdyosuna gidiceksin Arya dedi.
Birazdan çıkarım akşam altı gibi dönerim.
Sen ne yapacaksın bugün anne?
Sizin dans stüdyosunun yakınındaki moda evine gideceğim.
Şaşırmıştım normal çalıştığı moda evi oraya çok uzak ve oraya pek girmezdi.
Neden gidiyorsun ki?
Bir kaç evrak var imzalanacak dedi.
Birlikte gidelim mi diye bir fikir attım ortaya. Ne zamandır birlikte bir şeyler yapmıyorduk.Ah tatlım başka zamana sözüm olsun bugün çok yoğnum içimde kötü bir his var çalışırsam kafam dağılır.
Bir sorun mu var anne?
hayır hiç bir şey yok dedi.
Tedirginlikle sordum yoksa O mu bir şey dedi. dedim
Hayır tatlım babanla hiç konuşmadık.
Saate baktığımda geç kaldığımı gördüm.
Ben kaçtım anne dedim ona sıkı sıkı sarıldım öptüm ve evden çıktım içimde bir burukluk oldu hayır hayır sakin olmalıyım her şey kontrol altında kalmalıydı.
Siyah kot şortumu ve beyaz sıfır kolumu giyindim spor ayakkabı ve sırt çantamı alıp çıktım.
☆☆☆☆
Dans stüdyosuna ilk gelen ben olmuştum buranın sahibi Otuzlu yaşlarda olan ama hala on beş yaşında gibi olan Collin onu görünce selamlaştık ve A Gurubu stüdyosuna geçtim.
Bu gurubu dans kaptanı bendim kareografi yi ben hazırladım.Daha önce aldığım bir sürü bireysel ödül ve Elit Dans Okulu olarak girdiğimiz bir sürü derece vardı.
Diğer dansçılarda gelmeye başlayınca önce ısınma haraketlerini yaptık sonrada yarışma için hazırladığımız dansa çalıştık.
Dans etmek benim için nefes almak gibiydi.
Onun sayesinde kafa dağıtarak güçlerimi kontrol altında tutmayı başardım en azından deri eldivenliyken.☆☆
Yorucu bir günün daha sonuna geldik.
Bugün çok çalıştık diye grubu erken bırakmıştım.
Bende duş alıp çıktım.Yürüyerek eve doğru ilerliyordum.
Müzik dinliyordum.
İlerdeki kalabalığı görünce merak edip oraya doğru ilerlemeye başladım.
Bir trafik kazası olmuştu.
Biraz daha yaklaşınca o arabayı görünce koşarak oraya ilerledim.Annemi gördüm birileri siyah bir torbaya benzer şeyin fermuarını çekiyordu.
Yaşadığım şokla elimdeki telafon yere düştü.
Göz yaşlarım akarsu gibi akarken diz üstü çöktüm.
O an birisi çekip beni vursa daha az canım acırdı.
Annemi götürdüklerini gördüğümde koşarak ona sarıldım..-Anne anne uyan annem canım annem hayır bırakın onu götürmeyinn..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...