3.Bölüm

114 20 0
                                    

1Saat Sonra

Gökhan 'dan
Böyle bir şey nasıl oldu, ben ne yaptım ,nerede yanlış yaptım, bir yerde bir yanlış yapmış olsam ki bile böyle bir sonuç vermesi imkansız..
Arya ya sakinleştirici verip uyuttum. Adelin de durumu iyi sadece elektiriğe maruz kaldığı için baygın..
Nerede nasıl bir hata yapmıştım.
Bunları düşünürken kapı çaldı ,içeri giren hemrişe ,Arya ya yaptığım kan testi sonucunu, ve bir tüp Arya'nın kanını getirdi.
Test sonucuna baktıktan sonra, kanı mikroskopta inceleyecektim.
Hemşire dosyayı bana verdi ve odadan çıktı..
Dosyayı açtığım da her şeyin normal olduğunu gördünüm..
Peki sorun nerdeydi?
Bu böyle olmayacak en iyisi ben mikroskopla inceleyeyim..
Mikroskoba bıraktığım kanı görünce şok geçirdim.
Sanki bütün hücreler birbirleriyle dans ediyor mükemmel bir uyum içinde.
İyi bir şey mi kötü mü bir türlü karar veremiyordum.
Diğer denek çocuklarında kan testlerini istedim.
Onlarınkiside Arya nın kisiyle hemen hemen aynıydı ama onlarda Arya gibi bir elektrik vakası görülmedi .

Tedavi 30 denek üzerine oldukça başarılı sonuçlar verdi hepsi çok sağlıklı en azından ilk başlarda çok iyi işe yaramıştı ama zaman ilerledikce saatler geçtikçe ,tam bugün operasyondan 20 gün geçtikten sonra Arya gibi diğer çocuklardada acayip tıbba sığmayan belirtiler çıkmıştı ortaya.
Ama hiç birisi Arya kadar kötü bir yan etkiyle karşılaşmadı.

Bu yan etkiyi tersine çevirecek bir şey bulmalıyım ama bu arada Arya ortalarda görünmemeli ;çünkü altı yaşındaki bir çocuk ne kadar saklayabilir ki yanlışlıkla birine dokunsa birine zarar verse ,olaylar polise kadar gider ve benim adım Türkay soyadı zedelenir bunu göze alamam bir kaç gün Arya yı inceleyeceğim eğerki durumunda değişen bir şey olmazsa onları burdan çok uzaklara göndereceğim bende bu arada deneylere devam edip bir çözüm bulmaya çalışacağım.

Diğer ailelerle ilgili hiç bir sıkıntı yoktu ,çocuklarında ki yan etkiler Arya kadar zararlı olmadığı için mutlulardı ve ağızlarını sıkı tutacaklardı ve çok dikkatli olacaklardı kimse hiç bir şey bilmeyecek burda olanlar burda kalacak..
Milanı nasıl sakinleştireciğim nasıl uzak bir ülkede iki kız çocuğuyla sıfırdan başla diyeceğim.
Zaten çok zenginim orda yeni bir yaşam kurmak zor olmayacak.
Zaten Milan istesede istemesede dediklerime itat edecek.
Benim sayemde bugünlere geldi.

Bunları düşünürken Milan büyük bir hışımla içeri daldı..

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin