Milan'ın gözlerinde ilk defa gördüm böylesine öfkeyi.
Sen benim kızıma ne yaptın aşağılık herif.O daha çok küçük benzeri laflar ,hakaretler ederek beni göğüsmden itiyordu.
Başta sessiz kaldım ,söyleyeceklerimi düşündüm ,kafamda toparladım biraz sakinleşmesini bekledim.
Ama bu böyle olmayacaktı ben sustukça o bana yükleniyordu en sonunda dayanamadım ve beni iten ellerini sertçe yakaladım.Aşağılık herif öyle mi?
Eğer şu an o kız hayattaysa benim sayemdee! dedim bağırarak.
O kız ha?
O kız dediğin senin kızın ,benim kızım ,bizim kızımız.Milan böyle diyince içim bir acayip oldu.Sanki bana çok yabancıymış gibi hissediyorum.
Milan ağlıyordu.
Ben "O kızın" yanına gidiyorum, o korkmuş "kızımızın Arya'nın" yanına gidiyorum.
Söylediği çoğu lafı vurgulamıştı.
Tam kapıya geçmiş gidecekti ki
onu kolundan sertçe tutup kendime çektim ve sarıldım.Daha söyliyeceklerim bitmedi dedim fısıldayarak.
Soran gözlerle bana baktı.Gitmeniz gerekiyor Milan.
Arya uyansın eve gideriz dedi.
Söylemeye çalıştığım şeyi anlamadı.Hayır Milan eve değil dediğim de, Kaşlarını çatmış ne söyleyeceğimi bekliyordu.
Kaliforniya ya değimde gözleri şaşkınlıkla kocaman açıldı başını olmusuz anlamda salladı.
Hayır hayır ben ve kızlar hiç bir yere gitmiyoruz dedi itiraz etti arka arkaya.
Kapıya yönlerdiğinde sertçe kapıyı kapattım ve bağırarak onu tehdit etmeye başladım.Bu güne benim sayemde geldin benim paramla bu günlere geldin
Seni babandan ,abinden ben kurtardım eğer illede gitmem diyorsan seni boşarım kızları yurt dışına gönderirim , bir daha da yüzlerini göremezsin ,Her şeyini elinden alırım ,geldiğin gibi gidersin ,tabi bu arada kızlar büyür onları sana düşman ederim?
Yada benim dediğimi yaparsın kızlarla birlikte gidersin ve her şeyin sende kalır .Bu söylediklerime ben bile inanamıyordum ama mecburdum Türkay soyadına laf getirtemezdim.
Milan ın dudaklarından bir kaç kelime döküldü.
Senden nefret ediyorum..Gözlerinden yaşlar akarken yine ve son kez sordum.
Kabul ediyor musn..
Milanın başka çaresi kalmadı ve kabul etti..
Arya'dan
İşte buda benim geçmişim annem bu tehditlere boyun eğdi ve bu olaylardan yaklaşık bir hafta sonra hiç bilmediğimiz bu şehire Kaliforniya ya geldik.
Başlarda çok sıkıntı çeksekte zamanla alıştık buraya.
Maddi sıkıntımız yoktu. O adam babam sürekli para ginderirdi ama bana yaptıklarından sonra beni arayıp sormaması bir yana anneme karşıda çok kötüydü sadece Adele iyi davranırdı.
Tek iletişimimiz her ay onun bu saçma deneyi için yaptığımız testlerden ibaretti.
Eldiven kullanıyordum birilerine zarar vermemek için.
Annem bir şeylere odaklanırsam daha kontrollü olabileceğimi düşündü bu yüzden Elit dans stüdyosuna başladım yıllardır Jimlastik dansla uğraşıyorum 5 senedir filmlerde rol alıyorum çoğu kişi tanır beni.
Adel bu hayattan çok şikayetçi olsada annele ben mutluyduk.Adel annemden nefret eder gibi konuşuyo hep.
Onu çok suçluyo burda olmamızı hep annemden bilirdi.
Kibir değil benimki beni deli gibi kıskanırdı onun çabalayıp ulaşamadıklarına ben çok kolay ulaşıyorum.Hayatımız mahvolmuştu bir yerden sonra toparladık annemle ama kim bile bilirdiki 11 sene önce olduğu gibi bugün 17 yaşımda da bir kez daha yıkıldım.
Ayağım çok pis kaymıştı ve beni tutan hiç kimse olmayacaktı..
Ne mi oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Oyun
Mystery / ThrillerBu bir ödül mü ceza mı? dedi mavi gözlü çocuk. -Bence ceza dedim. Neden? diye sordu -Çünkü herkesten farklıyız. Cesaretimi toplayıp ben sordum. Sence ceza mı ödül mü? -Bence ödül. dedi Soran gözlerle ona baktım... -Çünkü herkesten farklıyız... ...