25.Bölüm

148 6 1
                                    

Kapıya yumruklarla tekme atarken "Açın şu kapıyı" diye bağırıyordum.

Kuzey seni uyarıyorum şakan hiç komik değil yetişmem gereken bir oyun var hadi dedim büyük bir ciddiyetle.

Kızım ben ne diye böyle bir şaka yapayım hem yanındayken nasıl aynı anda kapıyı kilitleyebilirim.

Sen ne diye kız soyunma odasına giriyorsun şimdi biri gelip görse yanlış anlayacak.

Sence bunu umursuyor muyum dedi tek kaşını kaldırarak ukala bir tavırla.

Kapıya bir tekme taha attıktan sonra dolabımın yanına gidip siyah deri eldivenlerimi ve siyah hırkamı giyindim.

Kuzey bir köşede sesizce beni inceliyordu.

Senin eldivenlerle ilgili takıntın ne diye sordu.

Bir takıntım yok dedim düz bir sesle.

Kapıya vurup yeninden yardım istedim.

Boşuna bağırma burda seni kimse duymaz.

Yandan bir bakış attım.

Hadi ama herkes derste ve burası bodrum katta biraz mantık yürüt hem belki birbirimizi daha yakından tanırız dedi ukala ukala sırıtarak.

O an başımı ellerimin arasına alarak etrafıma baktım burda herhangi bir pencere yada havalandırma yoktu ve bu soyunma odası dar sayılırdı bende klostrofobi var.

Nefes nefese soluk almaya başladım ,hırkamın fermuarını açtım.

Kuzey bir terslik olduğunu anlamış olmalıki "Arya" diye sorarcasına bana baktı.

Çıkarın beni burdan diye çığlık atmaya başladım ,hıçkırarak ağlıyor ve alamıyordum.

Kuzey bana yaklaşık tamam sakin ol sorun yok dedi.

Bağırmak istememe rağmen daha çok çığlık atıyordum.

Yere yığıldım bir anda bayımadım ama çok güçsüz hissediyorum.

Kuzey hemen yere oturdu beni bacaklarının arasına aldı.

Dokunma bana diye inledim çünkü onu çarpmaktan korkuyordum.

Başımı kollarının arasına aldı.

Şşştt tamam güzelim sorun yok sakinleş seni çıkaracağım buradan nefesini düzenle dedi.

Bana sıkıca sarıldı ve gözlerini kapat diye emir verdi.

Dediğini yaptım.

Burda değiliz geniş ,kocaman bir ormandayız.

Her yer ağaçlarla kaplı güzelim ,çok feraf ve tertemiz bir havası var.

Bu güzel hayale bende eşlik ederek "bizde ordayız diye mırıldandım.

Görüyor musun Arya orda çok güzel bir göl var.

Hadi gidelim oraya diye devam ettim.

Bir kaç dakika hiç konuşmadık hayalimizin tadını çıkardık.

Arya? diye seslendi

Ben ise sadece -hmm -demekle yetindim.

Gözlerini aç güzelim dedi.

Onun bana güzelim diye hitap etmesi içimi ısıtıyordu.

Gözlerimi araladığımda aramızda sadece bir kaç santim vardı.

Hiç bir şey demeden gözlerimize bakıyorduk.

Gözeleri dudaklarıma kayınca istem dışı bende dudaklarına baktım ,ona dokunanazdım yanardı ,canı acırdı.

Büyük bir gürültüyle açılan kapıyı fark ettimizde birbirimizden uzaklaştık.

Ateşi görmemle ve kapalı alandan kurtulacağımı düşününce tebessüm ettim.

Kuzey masum bir şekilde bakarak beni ayağa kaldırdı .
Sanki bir anda Ateşin orda olduğunu fark etmiş gibi o sert haline geri büründü.

Hadi Sarı yüzüme aval aval bakacağına acele et de çıkalım seni bekleyemem diyince yontulmamış odun dedim ve üçümüz birlikte çıktık.

Odadan çıktıktan sonra Kuzey'in başına saksı düşmüş gibi voleybol maçını erteledi benim için mi yapmıştı hiç sanmıyorum.

Günün geri kalanı sıradan geçmişti.
Okul çıkışı Yamaç ve Adel alışveriş merkezine gitmişlerdi ben ise çok yorgun olduğumu söyleyip eve geçtim.

Eve gelip sıcak bir duş aldım ,evdeki çalışanlara bana salata hazırlamasını söyledim.

Yemekten sonra da en yumaşak pijamalarımı giyip ,yatağa girdim ve şimdi sırada "Şampiyonlar Dans Stüdyo'sunu" araştırmak vardı.

Tabletimden son 10 yıla dair her bilgiyi okudum her videolarını izledim.

Bütün hepsi bittikten sonra saate baktığımda 23:00 olduğunu gördüm.

Kendimi uykunun kollarına bıraktım yarın ne olacaktı beni neler beklıyordu.

Yeni bir dans okulu, yeni rakipler..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin