12.Bölüm

71 10 0
                                    

Okulda duş aldıklatan sonra hep birlikte bir şeyler içmeye kantine gittik.
Hem Derin'in intikamını almıştık hemde ilk günden adımızdan söz ettirmiştik.

Hep birlikte şampiyonluğumuzu kutlarken Derin lafa daldı:
O değilde Arya basketi atarken Kuzeyin yüzünün aldığı ifadeyi görmeliydiniz.

Bunu yaklaşık üçyüzüncü söyleyişiydi.

Selin haklıydı bu dikkatimden kaçmadı.
Topu aldığımda bilmem egodan mı yoksa beni küçümsediğinden mi dedi bırakın atamaz?

Hep birlikte galibiyetimizi ice-tea ile kutluyordu.

Bu arada kantindekilerin sürekli bize bakarak fısıldaştıklarını gördüm.
Tam bu arada hiç tanımadağım kumral bir kız tam bizim masanın yanında durdu.
Hep birlikte ona baktık ama o sadece bana bakıyordu.
Bana doğru iyice yaklaşınca ayağa kalktım ne yapacağını bilmeden.
Kız bana beş saniye daha baktıktan sonra:
Sen gerçekten burdasın diye boynuma sarıldı şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim Selin,Beste ve Derin de benim gibi şaşırdıkları belliydi.
Kız beni boğacakmış gibi sarıldı sonunda beni bırakınca nefes alabildim.

Arya ben senin en büyük hayranlarından biriyim "New Ice"  Filminin her bölümünü defalarca izledim Elit Dans Okuluyla katıldığın her yarışmayı izledim bir gün aynı okulda okuyabileceğimize hayatta inanmazdım  lütfen bana imzalı bir fotonu verir msn ?diyince biraz biraz anlamıştım.

Yanımda fotoğraf yok dedim durumu özetleyerek.

Kız cebinden bir kalem çıkardı ve elini imzalamı istedi.
Dediğini yaptığımda sanki tüm dünyayı ona bahşetmişim gibi hayranlıkla izledi beni.

Sen Kaliforniya da değil miydin?
Dizi sezon finaline girdi ,son bölümde sen vurulmuştun yoksa çıktın mı?dedi üzüntüyle
Türkiye ye kalıcı olarak mı geldin?

İçimden geçirmeden edemedim meraklı bir hayran.

Bugünlük bu kadar soru yeter istersen detayları zamanı gelince izleyip öğrenebilirsin dedim her işin bir ayrıcalığı vardır ve eğerki bilgi verirsem bu küçük ayrıntılar başımı ağrıtabilirdi kırıcı olmadan onu gönderdim.

Masaya geri oturduğumda kızlar bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

İlk konuşan Derin oldu:
Sen Kaliforniyadan mı geldin?

Sen film oyuncusu musn? dedi Beste.

Ve son olarak Selin sordu:
Şu bildiğimiz Elit Dans Okulda mıydın?

Kızlar tek tek sorun dedim ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.

Yaklaşık olarak bir ay öncesine kadar çok mutlu bir hayatım vardı.

Kaliforniya mükemmel bir yerdi.
Bir rüya'nın parçası olmak gibiydi benim için.
Oraya küçük yaşta annem ve kız kardeşimle gitmiştik.

Neden ?diye sordu Derin

Harika şimdi ne diyecetim? İyi ve inandırıcı bir cevap bulmalıydım gerçeği onlara anlatamazdı.

Çünkü orada daha iyi eğitim ve daha sosyal yaşayabileciğimizi düşünüyordu ,o . dedim

"O" ? dedi merakla Selin?

Bu kelimeyi söylemeyeli uzun zaman olmuştu ,bir zamanlar söylemekten mutluluk aldığınız bir lafın şimdi size bir yük gibi gelmesi, neredeyse onbir sene sonra sırf kimse bir terslik olduğunu anlamasın diye arkadaşlarıma söyleyecektim düşüncelerimden beni sıyaran Selinin sesi oldu.

Arya iyi misin daldın dedi Selin.

Aa evet iyim "O" yani b-babam dedim.

Oraya gittiğimiz ilk zamanlarda, Elit Dana Okuluna başladım.
Zaman geçtikçe yapacak daha çok şey istedim ve filmlerde amatör olarak rol almaya başladım.
Zaman geçtikçe büyük başarılara imza attım.

Peki bu kadar mükemmel bir hayattan nasıl vazgeçtin ben asla bırakmazdım, adından da belli olduğu gibi orası Elit Dans Okulu dedi Selin.

A sınıfındaydım mükemmellerinde mükemmeli olan yerde dans kaptanıydım dört sene boyunca bu beşinci senem olacaktı.

Sana inanmıyorum nasıl yapabildin ben asla yapamazdım dedi Selin.

Bende yapamam diye düşünüyordum dedim tebessüm ederek.

Peki seni bu anlattıklarından koparan neydi  dedi Beste.
İçim burkuldu o anı bir daha hatırlayınca.
Annemi kaybettim dedim ve gözlerimden bir damla yaş süzüldü hemen elimin tersiyle sildim.

Buraya gelmeyecektim hiç bir kuvvet annemle anılarımın geçtiği o evden ,çocukluğumun geçti o eyaletten koparamazdı.

Ama dedi Derin soran gözlerle.

Ama kız kardeşim burya geldi babamın yanına onunla hiç anlaşamazdık ama annemin yokluğunda aramızdaki duygusal bağ çok kuvvetlendi.
Gözlerimin içine baktı ona hayır diyemedim.

Masada bir sesizlik oluştu.
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.

O ,benden bir hafta önce buraya geldi.
Biz çift yumurta ikiziyiz birbirimize hiç benzemeyiz ne görünüş olarak ne zevk olarak.

Gülümsedim ilk defa aynı şeyi seviyoruz.
Dün Türkiyeye döndüğümde bu koleji öve öve bitiremedi dedim.

Senin kardeşin de mi burda? hiç görmedik hiç kendisini belli etmedi senin gibi, dedi Beste.

Benzemeyiz dedim.

Bu arada bir bildirim sesi geldi kızların üçüde aynı anda telefonlarını ele aldı.

Üçüde aynı anda önce birbirlerine sonra bana baktılar.

Ne oldu dedim ve Derin telafonunu bana uzattı bu bir magazin haber sitesiydi.

Haberde benim uçaktan inerken çekilmiş fotoğraflarım vardı altında şu yazı vardı:

Şok Şok Şok!
Ünlü oyuncu Arya Türkay ,Türkiye de "New Ice" filminden ayrılıp Türkiye de yeni bir projeye imza mı atacak yoksa?

Türkay Holdingin sahibi ve başarılı  Profesör Doktor Gökhan Türkayın kızı ,Arya Türkay soruları cevapsız bırakarak uzaklaştı.

Harika birde bununla uğraşacaktım şimdi.

Derin dalga geçti ünlü olmak zor iş diye bende güldüm.

Kızlarla iyice samimi olmuştuk bir sürü şeyden bahsetmiştik.
Bana okulda ki olayların bazılarını anlattılar öyle koyu sohbete dalmışızki telafonuma gelen bildirim sesini Selinin demesiyle fark ettim.

Bir Yeni Bildiriminiz Var...
Yazıyordu ekran kilidini açtım.

ÖZEL NUMARA

Çok dikkali ol! Kuzey çok sinirli her an her yerde tetikte ol.
Spor salonunda onu yenmenin bedelini çok ağır ödetecek!

İşe senle başlamadı ama şu anda sana olan öfkesini sınıfta bir çocuğu döverek çıkarıyor.

Sıra sende!

Mesajı sesli okudum kızlarda dinledi.

Şok olmuştum bu kimdi şimdi numaramı nerden bulmuştu dedim kızlara.

Asıl soru Kuzey ne planlıyor dedi Derin.

Her ne kadar rahat görünsemde uyuyan devi uyandırmıştım.

Selin beni teselli etmek ister gibi belki birisi seni kekliyodur boşver derken kantine kadar bağrışma sesleri gelidi.

Koşarak sesin geldiği yöne gittik

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin