Tanıtım

64.5K 3.1K 2.8K
                                    

Yazdığım ilk hikayelerden biri olan Poison'un tanıtım bölümüne hoş geldin! Ben yazar Aşure. Başlamadan önce ufak birkaç şey demek istiyorum.

Öncelikle yukarıda da belirttiğim gibi bu hikaye benim yazdığım ilk hikayelerden biri. Yanlışlarımın olduğunun farkındayım, birkaç defa düzenlemiş olsam da satır arası yorumlar gitmemesi için fazla oynama yapamadım. Yani yanlışlarımın olduğunu farkındayım. Sizlerden bu yanlışlarımı görmezden gelmenizi istiyorum çünkü tüm kitap boyunca toplasanız 15-20 tane olan yanlışlarım için sürekli aynı hata bildirilerini görmek beni de artık yordu. Umarım bu durumu anlayışla karşılarsınız.

Hikayenin hiçbir yerinde karakterlerime sınırı aşan hakaret, küfür veya çirkin cümleler görmek istemiyorum. Bu tip yorumları sildiğimi haberini de şimdiden vermek isterim. Lütfen düşüncelerinizi başkalarını rahatsız etmeyecek düzeyde tutun ki ben de biricik yorumlarınızı okurken silmek zorunda kaldığım için üzülmeyeyim ühühü

HİKAYEDE TAEHYUNG KADIN KIYAFETLERİ GİYMEKTEDİR. RAHATSIZ OLACAKLAR RİCA EDİYORUM DEVAM ETMESİNLER.

Her şeyi açıkladığıma göre iyi okumalar!

--

"Yüzyıllar süren doğu, batı ve kuzey sürülerinin savaşları en çok omegaları yıpratmaya başlamıştı. Her savaşta öne yem olarak atılan omegalar, yüzyıllar boyunca alfalar ve betalar tarafından eziyete uğradılar. Bu eziyetten bunalan üç sürüdeki omega başkanları, gizli toplantılar başlatmaya karar verdiler. Ayda iki kere yapılan bu toplantılar, üç yıl sonra kesin bir karara varmıştı. 

Omegalar toplanarak güneydeki Saklı Orman'ın içinde kendilerine yeni bir hayat kuracaklardı. 

Karardan sonra gizli şekilde tüm omegalara bu duyuruldu. Mühürlü olan omegaların alfalarından uzak durmaları acılı olduğu için bu duruma özel ilaçlar aranmaya başladı. Sonunda yine Saklı Orman'daki 'Antidotum' adındaki bitkiyi bulan omegalar, bu bitkiden ilaçlar yaptılar. Bu ilaçları kullanan mühürlü omegaların iki-üç aylık bir süreç sonrası mühürlerinin etkisi kaybolmaya başladığı gözlemlendi. Bu haberden sonra yollarında sadece alfa ve betalara fark ettirmeden kaçmak kalmıştı. 

Bir gece her sürüden gönüllü iki omega su tesisine uyku ilacı kattı. Bu olaydan haberdar olan diğer omegalar bir gün boyunca hiç su kullanmadılar. O akşamında tüm sürüler uyurken omegalar Saklı Orman'a kaçtılar. Alfa ve betalar olayı anladıkları zaman çok geç olmuştu. 

Aradan geçen otuz yıllık bir süre boyunca omegalar Saklı Orman'daki yaşamlarını daha iyi bir hale getirdiler. Ormanda uygun yerlere ev yapıp, su kaynakları buldular. Ormandaki hayvanlar ile yakın bir arkadaşlık kuran omegalar, ormanda keşfettikleri bitkilerle eczacılık alanında ileri derecede buluşlar yaptılar. Orman hayvanlar ile anlaşmanın da yollarını bulan omegalar, uzun bir süre sonra Omega Kralı Kim Soo Lee önderliğinde bir ordu ile en yakınlarındaki Kuzey sürüsüne bir ziyarette bulundular. Omegalar olmayınca sayıları iyice azalan alfa ve betalar omegaları büyük bir saygıyla ağırladılar. Kuzey sürüsünün baş alfası Jin Young Joo ile anlaşma yapan Omega Kralı, belirli kurallar karşılığında birlikte yaşayabileceklerini ve mühürlenebileceklerini söyledi. Sürüsünün nüfus azalması nedeniyle tehlikede olduğunu bilen Jin Young Joo, bu teklifi düşünmeden kabul etti. Kurallar belliydi:

1) Omegalara karşı üstünlük sağlamaya çalışmak yasaktır.

2) Tüm türler eşit haklara sahip olacaktır. 

3) Omega ve betalardan daha güçlü olan alfalar, güçlerini omega veya betaları ezmek için kullanmayacaklar.

4) Mühürlenmiş bir alfanın, mühürlendiği omega hariç başka omegalarla ilişkiye girmesi veya bunu amaçlayan davranışlarda bulunması yasaktır.

Poison / VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin