❤4❤

1K 57 2
                                    

Yoongi obudził się dość wcześnie jak na niego, zawsze spał do piętnastej lub nawet dłużej, a dzisiaj udało mu się wstać o jedenastej. Chłopak nawet nie był zmęczony, co bardzo go ucieszyło. Może nareszcie zacznie wstawać jak normalni ludzie.

Chłopak postanowił, że swój dzień zacznie od prysznicu, co też uczynił. Wychodząc z prysznica, wytarł się, a następnie owinął ręcznik wokół pasa i udał się do pokoju. Podszedł do swoich rzeczy, które nie były jeszcze rozpakowane i wyciągnął bokserki wraz z bluzą oraz dżinsami. Ubrał to szybko na siebie i wszedł jeszcze do łazienki, aby zrobić sobie lekki makijaż.

Gdy był już ogarnięty, uznał, że nie będzie marnował czasu i postanowił, że poukłada swoje rzeczy. Yoongi nie lubił sprzątać, ale zawsze chciał mieć porządek przynajmniej wokół siebie.

Jak już skończył rozpakowywanie, zrobił się nawet głodny, co poskutkowało spacerem do kuchni. Zobaczył tam siedzącego na kanapie Namjoon'a, obok którego był niezły bałagan. Yoongi uznał, że fioletowo włosy jest bałaganiarzem.

-O, hej! -krzyknął z wielkim entuzjazmem Namjoon. Mimo, że mocno bałaganił, nadrabiał wszystko swoim uśmiechem, który gościł u niego od rana.

-Cześć -odpowiedział mu Yoongi z lekkim uśmiechem. 

-Masz plany na dzisiaj?

-Właściwie to nie. A z tego, co wiem, ma przyjść dzisiaj trzeci członek zespołu, więc dobrze by było jakbyśmy byli w domu-odpowiedział mu Yoongi.

-Racja, ale może pooglądamy jakieś filmy?-zaproponował chłopak.

-Możemy tylko, poczekaj, bo ja jeszcze nie jadłem. Zjem i przyjdę do ciebie - Namjoon jedynie, skinął głową.

Niebiesko włosy udał się do kuchni, w której zrobił sobie najprostsze jedzenie, jakie mogło być, czyli kanapki oraz do tego herbatę, której Namjoon wczoraj tyle szukał. Gdy z talerza, jak i kubka chłopaka wszystko zniknęło, odłożył naczynia do zlewu i udał się do salonu gdzie, czekał na niego już Namjoon.

-Lubisz horrory?-zapytał się go Nam.

-Jasne.

Chłopcy zaczęli oglądać przez większość filmu się, śmiali z tego, jak te wszystkie scenki są żałośnie zrobione. Po skończonym seansie uznali, żeby lepiej się poznać pozadają sobie pytania, które zaczął Yoongi.

- Ile masz lat?-zapytał się fioletowowłosego.

- dwadzieścia jeden a ty?

- Jestem twoim hyungiem mam dwadzieścia trzy lata-chłopak wyszczerzył się.

- Twój ulubiony kolor?

- Biały a twój?

- Hmm... Ciężkie pytanie-Nam zwiesił się na chwilę- ale wydaje mi się, że czarny.

-Dobra te pytania są bezsensu - uznał Yoongi. Chłopak zrobił się nawet trochę senny, postanowił, że pójdzie już do swojego pokoju - Jestem trochę zmęczony, idę się trochę zdrzemnąć, a ty jak chcesz to siedź tutaj.

Yoongi wstał i udał się do pokoju gdzie od razu, położył się na łóżku i zasnął. Przebudził go dzwonek do drzwi, który nie przestawał dzwonić. Kto śmie przerywać mój sen, pomyślał i wstał otworzyć drzwi. Przed nimi stał...

************************************

Rozdział pisany przez xX_Ggukie_Xx🖤

Uciekło z wiatrem//Taekook, Jihope, NamjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz