Zara - Ah şu eller
Alper bir saat önce eve gelmiş oturduğu koltukta Ufuk'la konuştuklarını düşünüyordu. Öyle dalgındı ki karşısında onu merakla izleyen üç kızın varlığını unutmuştu. Meva'nın sesiyle düşüncelerinden sıyrılıp kendine geldi.
“Abi iyi misin? Neyin var?”
“İyiyim Meva, yorgunum sadece odama geçip dinleneceğim biraz.” Ayağa kalktığında bir şey hatırlamış gibi Meva'ya döndü. “Kızlar bugün burada kalabilir, isterseniz tabi.” dedi fakat bir cevap beklemeden salondan çıktı.
Meva abisinin arkasından düşenceli bir şekilde bakarken Eslem'in sesiyle ona odaklandı. Alper'in verdiği fikre sevinç nidaları atarak tepki verdi. “Süper fikir ya uzun zaman sonra tıpkı eski günlerde ki gibi demi, sen ne dersin Deren?”
İki genç kızın bakışları Deren'e döndü. Fakat Deren, Eslem'in söylediklerini duymamıştı bile, gözlerini Alper'in biraz önce çıktığı kapıya odaklamış düşüncelere dalmıştı. Alper'in o halini görmek en çok Deren'in canını sıkmıştı. Alper'in neden o halde olduğunu düşünmeden edemedi.
“Deren?”
Kızların birkaç kez seslenmeleri sonucu kendine gelebildi. “Efendim.”
“İyi misin? Daldın gittin.”
Meva'nın sorusu karşısında tereddüte düştü. Çok şüphe çekmişti. İnandırıcı olmaya çalışarak cevap verdi. “İyiyim bir şey düşünüyordum, dalmışım. Ne diyordunuz?"
“Bu gece burada kalalım diyoruz, eğer sende istersen?” Eslem'in hevesli halinden eser kalmamıştı. Ses tonu tedirgindi, bir an olumsuz cevap alacağını düşündü.
Deren yüzüne geniş bir tebessüm yerleştirdi. Bunun sebebi daha çok kızlar üzerinde şüphe uyandırmamanın rahatlığıydı. Kendisine bile itiraf edemediği duygularla savaşırken bu durumu kime, nasıl açıklayacaktı.
“Olur tabi, anneme haber veriyim.” diyerek elindeki telefonu işaret etti Deren, ayağa kalkıp hızla salondan çıktı.
Meva o an aklına gelen düşüncesinin korkusuyla Eslem'e döndü. “Deren'in hayatında biri mi var?”Eğer öyleyse Alper yıkılırdı. Meva sorunun cevabını korkuyla bekledi.
“Yok canım, olsa anlatırdı.”
Meva, Eslem'in söylediğine hak vererek azda olsa içini rahatlattı.
'~'~'
Deren, mutfakta kızlar için kahve hazırlarken kaynayan su sesiyle adeta sıçradı. Birkaç saat önceki dalgınlığı devam ediyordu. Beyninin bir köşesini Alper ile ilgili düşünceler sarmıştı. İster istemez Alper'in eve geldiğinde ki halini düşünüyordu.
Düşünceleri eşliğinde hazırladığı kahveleri tepsiye yerleştirdi. Bir saat önce yemek yemişlerdi, Alper canı istemediğini söyleyerek yemeğe gelmemişti. Şimdi de kızlarla film izleyeceklerdi. Kahveleri hazırlamakta yine Deren'e kalmıştı. Deren hazırladığı kahvelerden dördüncüsünü tezgahta bıraktı. Alper için hazırlamıştı. Onu daha sonra götürmeye karar vererek tepsiyi eline aldı. Salona girdiğinde cips tabağını kucağına almış Eslem'e ters bir bakış attı ama Eslem onu umursamadı. Deren elindeki tepsiyi sehpanın üzerindeki atıştırmalıkların yanına bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI RÜYA
Teen FictionÇaresizliğin ismi hiç bu kadar kifayetsiz olmamıştı. Bir adam aşk savaşında bitap düşerken, bir kadın insafsızlıkla yargılandı. "Neden?" dedi. İfadesizce yüzüne bakan genç kıza "Neden yaptın?" dedi. Sesi istemsiz yükselmişti. Buna engel olmak istese...