Sura - Bir daha yak
Kalbimin haykırdığı aşk, kulaklarında çınladı mı sevgilim?
Gözlerinden kalbime bir ateş düştü söyle, Seni de yaktı mı?Sert bir rüzgar gecenin sardığı karanlık sokaklarda dolaşıyordu. Birileri rüzgarı hissetmek için, birileri mecburiyetten, birileri ise rüzgarı umursamadan eğlence için dışarıdaydı ve birileri de rüzgarı hissetmemek için eve girmişti.
Rüzgarın kendisi dışarıda kalsada sertliğinin hüküm sürdüğü bir yer vardı. ARCAN ailesinin evi. Sessizliğin oluştuğu ortam gerginliği de beraberinde de sürüklüyordu. Herkes Servet beyin nihai kararını beklerken o kararı çoktan Yalçın'a bırakmıştı.
Meva dikkatle babasına bakıyordu. Durumun farkında olsa da değilmiş gibi davranmayı tercih etti. "Evet baba seni dinliyorum konuşacak mısın artık?"
Güzel bir akşam yemeği ardından herkes salonda toplanmış ve Servet beyin kararını duymayı bekliyorlardı. Servet bey ise sanki her şey normalmiş gibi rahat rahat oturuyordu. Ancak Meva'nın konuşaması ile artık konuşma zamanın geldiğinin farkına vardı.
"Tabi, ama önce Yalçın'ın konuyla ilgili düşüncesini merak ediyorum. "
Yalçın tam söze gireceği sırada Mısra araya girdi. "Babacım onlar daha evlenmedi. Bu durum da söz hakkı sende oluyor." dedi Yalçın'a karşı içindeki öfkeyi dışa vuruyordu.
"Karışma Mısra, nişanlısı Yalçın bu konuda elbette fikrini alacağım" diyerek Yalçın'a baktı Servet bey.
Yalçın Mısra'ya attığı öfkeli bakışlarını Servet beye çevirdi. Yüzündeki ifadenin yerini tebessüm alırken " Teşekkür ederim babacığım" dedi.
"Meva'nın bu konuyu benimle de paylaşmasını isterdim. Ama o sadece sizinle konuşmuş. Evet benim bu konudaki fikrimi sormasada umarım kararımı uygular."
"Çalışmanı istemiyorum Meva özellikle şirkette, zaten bundan sonra düğün hazırlıklarımız var. Oldukça geciktik bundan sonra seni zaten yoğun bir dönem bekliyor. Bir de şirket yüzünden yorulmanı istemem."
Meva her ne kadar sinirlense de sesini sakin tuttu. " Bütün hazırlıkları tek başıma yapacak değilim Yalçın, ayrıca sabah babama da söyledim. Eğer evlilik çalışmam için engelse bir süre erteleyebiliriz benim için sakıncası yok. Siz başarılı olduğuma inandığınız da tekrar konuşuruz."
Meva'nın evliliği erteleme düşüncesi ikisininde kaşlarını çatmasına sebep oldu. Meva bundan oldukça memnun olurken, ortamın gerilmesini istemeyen Şebnem hanım araya girdi.
"Düğün hazırlıklarıyla biz ilgileniriz. Her konuda sizin fikrinizi alırız böylece bu konuyla fazla meşgul olmazsınız. Meva da bu sürede şirkette çalışsın eğer yapamazsa bırakır."
Şebnem hanım da Yalçın'dan ne kadar hoşlanmasa da bunu belli edemiyordu. Çaresizdi, tek yapabileceği şey kimsenin canı sıkılmadan orta yol bulmaktı.
Yalçın ve Servet bey Şebnem hanımın sözleriyle birbirlerine baktılar. Her ne kadar istemeseler de en azından bu süre içinde Meva'yı vazgeçirecek bir şey bulabilirlerdi. İkiside olumlu anlamda kafalarını salladı. Servet bey " Tamam deneyelim bakalım " diyerek karşılık verirken Yalçın " Demek artık daha fazla görüşeceğiz" dedi. Yüzündeki ima dolu bakış bu konuşmanın devamı olduğunu söylüyordu. Ancak Meva bunu umursamadı."Teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum" dedi yüzünde samimi olduğuna inandığı gülümsemeyle, artık her şeyin daha kolay olacağına inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI RÜYA
Teen FictionÇaresizliğin ismi hiç bu kadar kifayetsiz olmamıştı. Bir adam aşk savaşında bitap düşerken, bir kadın insafsızlıkla yargılandı. "Neden?" dedi. İfadesizce yüzüne bakan genç kıza "Neden yaptın?" dedi. Sesi istemsiz yükselmişti. Buna engel olmak istese...