28.Bölüm

216 11 6
                                    

Noyan Aksoy ft Sevgim Yılmaz - Bile Bile yandı yüreğim
(Özellik Meva ve Ufuk'un dansında dinleyin.)  ⏪ ▶⏩⏪ ıı ⏩🎵

Mesela, gördüğünde gözlerinin mutluluktan parlamasıydı Aşk.
Aşkı bulduğun insana tüm
benliginle kavuşmaktı Mutluluk.

Sen mutluluğu bulduğunu düşündüğünde hayat senin için mutsuzluğun resmini çiziyor oluyor. Hani erken sevinç diye bir şey var. O söz tam olarak hayat için hiçbir şeye erkenden sevinmeyeceksin. Ama hiçbir şeye de erkenden üzülmeyeceksin.

Heyecan, mutluluk ve biraz da korkuyla beklenen o büyük gün gelmişti. Her şey tamamlanmış, düğüne saatler kala son hazırlıklar yapılıyordu.

Lüks salonun üst katında Deren'in gelin odası ve Alper'in damat odası vardı. Odalar ikisinin hazırlıklarını tamamlayabilecekleri şekilde dizayn edilmişti. Deren'in ve kızların kıyafetleri, kuaför vs. her şey oda da onları bekliyordu.

Salonun üst katından alt kata uzanan uzun dönemecli merdiven çiçeklerle süslenmişti. Alt kat misafirlerin gelin ve damadı rahatlıkla görebileceği masalar ve geniş bir pistten oluşuyordu.

Masaların üstü gümüş renkli masa örtüleri, çiçekler ve yiyecek içecek sunumlarıyla döşenmişti.

Canlı müzik yapacak orkestra için hazırlanmış birkaç basamakla çıkılan bölüm, gelin ve damat için hazırlanmış masa her şey tek kelimeyle mükemmel gözüküyordu.

Düğünün başlamasına saatler kala Deren, Meva, Eslem ve Mısra hazırlanmak için salona gelmişlerdi. Salonun arka kapısını kullanarak odaya geçtiler. Alper ise ortaklıklarda gözükmüyordu hâlâ, kızların hazırlanması uzun süreceği için daha geç gelmeyi tercih etmişti.

Meva'da kızlar gibi göz ucuyla bulundukları odayı süzdü. Deren hariç herkes ilk kez görüyordu. Meva oda da gezdirdiği bakışlarını devam ettirirken Yalçın'la yapacakları düğünü canlandı zihninde, oysa ne kadar mutluydu o gün her şeyin yolunda gittiğini sanıyordu. Meva o gün öğrenmişti hikayesini, Ufuk sayesinde. Ufuk gelmeseydi ya da yetişemeseydi Yalçın'la şuanda evli olacaktı. Bu düşünce Meva'nın tüylerini ürpertti.

Aklındaki düşünceden hızlıca sıyrıldı. Bugünün heyecanını her anını tadını çıkararak yaşayacaktı. Aklına gelen düşünceyle tebessüm etti. Günün son dansını Ufuk'la yapacağına söz vermişti.
Bir an önce hazırlanmak ve abisiyle geleceğini tahmin ettiği Ufuk'u görmek istiyordu. Neyse ki Yalçın ve abisinin arası iyi değildi de düğün başlayana kadar Yalçın'ı görmeyecekti.

Kuaförlerin makyaj, saç yapımı bir saat kadar sürmüştü. Zamanın azalması heyecanlarını arttırırken giyinmek için harekete geçtiler. Kızların yardımıyla ilk önce Deren gelinliğini giydi.

Bembeyaz gelinliğiyle adeta bir kuguyu andırıyordu. Askısız, üst kısmı çiçek ve taş detaylı düz prenses model bir gelinlik tercih etmişti. Siyah saçlarını süsleyen tacı ve duvağıyla harika görünüyordu.

Kısa süre sonra Eslem tek omuzlu üstüne oturan mor kısa elbisesini, Mısra çapraz askılı kısa yeşil elbiseni, Meva da ince askılı uzun ön kısmı ortadan yırtmaçlı krem rengi elbisesini giydi. Hepsi hazırdı geriye sadece Alper'in gelmesi kalmıştı.

Kızlar geri kalan zamanlarını sohbet ederek ve Deren'in heyecanını bastırmaya çalışarak geçirdiler.

*★*

Alper kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde gözleri karşısındaki beyazlar içindeki kadında takılı kaldı. Baştan ayağa her zerresini ezberlemek istercesine süzdüğü kadına yavaş adımlarla yaklaştı. Ellerinden tutup anlına küçük bir öpücük bıraktı.

SAKLI RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin