Yaklaşma

16 3 16
                                    


Bazı seçimler vardır yapmamayı dilediğimiz. Bazı seçimler vardır yaptığımıza şükrettiğimiz.

Seçimlerini dikkatli seç sonucunda bir yaşam kazanabilir veya...

Nefesimi tam anlamıyla tutmuş bana yaklaşan iki insana bakıyordum. Hafifçe yutkundum. Yabancı kız elini bana uzatırken gözlerimi kapadım. Ben kendimi koruyamam. Başkasını da koruyamam. Önceden de böyle olmuştu. Dibimdelerdi ama ne gerileyebilmiştim ne de onları koruyabilmiştim.  Kalp çarpıntımın sesini kulaklarımda duyuyor,göğsümde hissediyorum.


★★★★★


"Anne! Bu benim üstüme kustu!" diye adeta yerleri inleterek annesinin yanına geldi kahküllü kız. Bir yandan üstündeki tişortu kendinden uzak tutmaya çalışıyordu. Kızın annesi hafiften kulaklarını kapatarak kızına baktı. Kızının suratında her tür duygudan vardı. "Tamam sakin ol. Kendine değdirmeden çıkar üstünü" demesiyle kız yüzünü buruşturdu.

"Ama bu en sevdiğimdi. Çıkarırsam tekrar giyemem." derken üstündeki kire baktı. Yüzü iyice buruşurken annesine geri baktı. "Hallederim ben giyersin haydi çıkar gel." kız duydukları ile sevinçle gitti. Annesi ve babası ise arkasından gülümsüyordu. Aslında 11-12 yaşlarındaydı ama hala 5-6 yaşındaki çocuktan farkı yoktu. Kız üstünü değiştirip annesine seslendi. "Anne!" cevap gelmemişti. Kız duymadıgını düşünerek tekar seslendi. "Anne diyorum!" yine cevap yoktu. Kız oflaya puflaya elinde kirli tişortu ile anne ve babasının yanına döndü. Kardeşleri uyuduğu için çokta bağırmak istemiyordu.

"Anne,yan komşu bile duydu. Niye bakmıyor-" kız duraksayarak göz kırpıştırdı. Salonda bilmediği bir kaç amca ve bir kaç teyze vardı. Annesi ve babasi ile kaşlarını çatmıştı. "Anne?" kız tehlikeli bir şeyler olduğunu anlamıştı ama kabullenmek istemiyordu. Kızın annesi yüzünde hafif bir tebessümle kendisine baktı. "Sorun yok. Sen odanda kardeşlerin ile ebeleme oyna. Bizde hemen geleceğiz." annesinin dedikleriyle kızın içine iyice bir korku oturdu. Bu aralarındaki gizli bir mesajdı. Kız hızlıca giderek erkek kardeşini uyandırdı.

"Üçünüz gidip yan komşudan biraz ekmek alın." yeni uyanan küçük oğlan ise ona başta boş boş bakmıştı. "Abla noluyor?" küçük oğlan ve kız arasında başka bir gizli mesajdı. "Hadi dediğimi yap." ķüçük oğlan tırsa tırsa kardeşlerini kucaklayıp gitti. Kız ise anne ve babasının yanına geri koştu. Normalde onlarla gitmesi gerekiyordu ama gitmemişti. Anne,babasının odasının önünden geçerken gözü içeri kaydı. Komadindeki silah. Kafasını silkti. Onlar hallederdi. Onu almasına gerek yoktu. Kız hızla içeri girerken içerden gelen o belli ses ile yutkunup elleri hafiften titremeye başlayarak kapıyı açtı. İçeri girdiğinde aynı kişiler duruyordu ama tek fark vardı. Sesi titremeye başlarken öne doğru bir adım attı. "Anne....baba?" ikisi yere düşmüştü. Kafalarının çevresinde küçük bir kan gölü vardı ve bu göl yavaşça çoğalıyordu.

Kız yavaşça yanlarındaki adama baktı. Ardından gözleri adamın elindeki silaha kaydı. Gerçek değildi bu,değil mi? Adam kendisine doğru gelmeye başladı. Kız ise olduğu yerde adeta donmuştu. Bir buzun içindeydi sanki. Adam ellerini kızın başına koyduğu  anda kız ağzını açarak var gücüyle çığlık attı. Çığlık atarken gözlerini kapayıp kulaklarını kapatmıştı. Bir kaç saniye içinde vücudunda bir sıcaklık hissetti. O da mı ölüyordu? Kız korkarak gözlerini açtı. Koridordaydı. Kardeşi ise diğer iki kardeşini kucaklamış arka kapıdan çıkıyordu. Zaman...geri mi akmıştı?

K

ız gözlerini kırpıştırıp oyalanmadan hızlıca içeri ilerledi. Bu sefer anne ve babasının odasinda gördüğü şeyi tereddütsüz aldı. Kapıyı açarkenses gelmemışti. Bundan umutlanmalı mıydı? Girip ailesine baktığı anda sesls yerinde sıçradı. O esnada anne ve babası yere düştü. Aynı şey olmuştu. Bu sefer sadece gözünün önünde ölmüşlerdi. Adam ve kadının bakışları ona dönerken vücudu kaskatı kesildi. Ellerinin deli gibi titrediğini hissediyordu.

"Geldiğin iyi oldu. Seni bulmak için sağ sola koşmak zorunda kalmadık." adam bunları söylerken kız yumruğunu sıktı. Ne demekti şimdi bu? Ne yani tüm bu yaygara bunun için miydi? Adamın yanındaki kadın,adamdan onayı almış ve kendisine doğru gelirken kız yumruğunu sıktı. Kahkülleri gözlerini biraz kapatırken -eli titrese bile- elindekini kadına doğrulttu.

"Yaklaşma." kızın sesi buz gibi çıkmıştı. Daha beş dakika önce gülen,neşe saçan kızın ifadesi duvar gibi dümdüz ve soğuktu. Gözleri adeta matlaşmış,rengi koyulaşmıştı. Kadın ona bir kaç saniye bakıp sadece güldü. "Beni oyuncak silahın ile,ellerin titrerken korkutamazsın küçük hanım." kadın ona iyice yanaşırken bir patlama sesi duyulmuş ve hemen ardındañ kadin yere yığılmıştı. Kızın gözleri büyürken silah elinden kayıp düştü  ve sanki daha yapabilirmiş gibi duvara iyice yapıştı. Olayları izleyen adam ve diğer kadın ise kaşlarını sonuna kadar çatmıştı. 


"Elindeki hemen bırakıyorsun." bu sefer diğer kadın hızlı hızlı kıza yaklaşırken kız,kılını kıpırdatamadı. Onlardan birini öldürmüştü. Rahatlamış olmasi gerekmez miydi? O an kendinden emindi ama neden şimdi gözleri yanıyor ve boğazında koca bir yumruk oturuyordu? Kadın kendisini tutarken kızın gözleri sadece dolarak bir kaç damla süzülmüştü.

★★★★


Gözlerimi kapatmış başıma gelecekleri beklerken aklımda Scoot'un ögrenmek istediği 'o' gün canlandı.  Yine benzer şey oluyordu ama ben bu sefer sadece duruyordum. Hala beklerken sadece çarpma ve ufak tefek bir kaç ses dışında bir şey olmadı. Gözlerimi açıp bakınca bana uzanan eli bizim Anna tutmuş ve o yabancı kızı kıpırmadasını önleyecek şekilde yere yatırmıştı. Bir kaç saniye birbirlerine baktıktan sonra Anna'nın suratının ilk defa yumuşadığını gördüm.

Çok ciddiyim şurda 7-8 yıldır beraberiz ama suratı ilk defa yumuşadı. O ve kızıl saçlı kız birbirlerine şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Kısa sürede yine şok edici bir şey oldu. Anna'nın gözleri dolmuştu. Diğer Anna ise Laura'yı yakalamış ayrıca onlara sevinmiş ama şaşkın şekilde bakıyordu.

"Cidden sen misin,Anna? Hiç eğişmemişsin." tanışıyorlar mı yani? Burda olayları bilmeyen,boş boş bakan bir tek ben miyim? "Öldüğünü sanmıştım. Görmüştüm. Onlarda bana doğru olduğunu söylediler." kızıl saçlı kız yavaşça sağa sola kafa salladı.
"Hayır,cidden benim. Jessica."

...bir yaşam kaybedebilirsin.

Dead EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin