BÖLÜM 1

24.5K 699 475
                                    

Selammmm. Tekrardan bir kitapta buluştuğumuz için çok mutluyum. Sizleri çok seviyorum. Ve bolca öpüyorum ❤️❤️

Kitap kapağı için ceyda_kaya234 e teşekkür ederim.


Gözlerimi açar açmaz karşımda bir adet anne gördüm. Başımda dikilmiş beni uyandırmaya çalışıyordu.

İsyankar bir şekilde "Anne zaten okul kapandı daha ne istiyorsun benden yaaaaa." dedim.

"Bugün tatile gitmiyecek misin arkadaşlarınla?" dedi annem.

Bir anda yataktan fırladım. "Unuttumm."

"Sen ne zaman birşeyi hatırladın derin?" dedi annem bıkkın bir şekilde.

Yanağına bir öpücük kondurup "Teşekkürler meleğim." dedim.

Saat 10 da buluşmak için anlaşmıştık. Şuan saat 9 du ve ben yeni uyandım.

Hemen çantamı hazırladım. 3 ay orda kalacaktık. Bu yüzden tüm eşyalarımı valize koydum. Tuvalete girip şaçımı düzleştirdim, makyajımı yaptım. Valize dizmeden önce aralarından seçtiklerimi giyindim.

 Valize dizmeden önce aralarından seçtiklerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 9.55 ti. Şuan benim parkta olmam gerekiyordu. Ama tahmin edin ben daha ne yapıcam. Tabiki de kahvaltı.

Aşağı inip hemen sandalyeye oturdum. Bir elime yumurtamı diğer elime peynirimi aldım. Zeytinle çay için boşta elim kalmadı diye onuda annemden istemiştim. Fazla oburum.

"Kızım yavaş ye bak boğulacaksın." dedi annem.

"Sen merak etme kraliçem ben alışkınım." dememle birlikte öksürmeye başladım.

"Gördük ne kadar da alışkınmışsın. Az nefes al öyle devam edersin."

"Gerek yok anne. Yavaşlarsam yetişemem." dedim.

Annemi öpüp ayakkabılarımı giydim. Koşmaya başladım. Yetiştiğimde karşımda bir adet sinirli Ada ve bir adet sıkılmış Caner gördüm.

"Nerde kaldın saate bak derin." dedi ada.

"Ne yapıyım ya çok geç uyandım." dedim.

"Ben konuşmuyorum artık. Çünkü derinin bu hallerine alıştım. Yıllardır böyle. Hiçbir zaman saatinde gelmez." dedi caner.

Canere sarıldım. "Yaaa ama ben seni yerim." dedim.

"Sarılmanız bittiyse gitmemiz lazım." dedi ada.

"Sen kıskandın mı yoksa, sevgilinle bu kadar yakınım diye? " dedim gülerek.

"Ben onunla konuşmuyorum." dedi ada.

"Lan caner yine ne yaptın?" dedim.

"Knkaa valla ben bişey yapmadım ya. Bir tane kız bana mesaj attı diye trip attı bu. Neden kızlar sana mesaj atıyor? Hayır yani cevapta vermedim kıza. Mesajı kız attı suçlu caner oldu. Ben böyle işin..." dedi, sonunu getirmedi.

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin