Duyduğum şeyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Dolan gözlerimle kafamı çevirdim.
Y/N : Ne?
Dedim buruk bir sesle.
Tae : Yani o bana yaklaştığın da benim hissettiğim bu.. Ve onun hissettiği de benim hissettiğim mi?
Ondan uzaklaşarak yüzüne baktım.
Y/N : Ne diyorsun?
Tae : Sadece bir şeyden emin olmak istedim.
Y/N : Yani beni deneme tahtası olarak kullandın.
Bir şey demeden yüzüme bakıyordu.
Y/N : Kimden bahsediyorsun? Yoksa o mesajda ki kişi mi?
Tae : Mesaj? Mesajlarıma mı baktın?
Y/N : Hayır. Bakamadım. Sadece denk geldim.
Tae : Bakamadın öyle mi? Bu kadar açık sözlü olmak zorun mısın?
Y/N : Burada suçlu olan ben miyim?
Tae : O mesajı görmezden geleceksin. Hatta mümkünse unut. Senin yüzünden dedikodu çıkıp ona zarar gelmesini istemiyorum.
Dediği şeyle gözlerim dolmuştu. Bir şey demeden yanından hızla geçtim. Direkt lavaboya giderek kendimi toplamaya çalıştım. Dedikleri kalbimi kırmıştı.
TAEHYUNG'DAN
Gözleri dolu dolu yanımdan öylece gitmişti. Düşünmeden konuşmuş ve onu kırmıştım belki ama korumam gereken biri vardı. Kimsenin öğrenmesini istemiyordum en azından şu an için..
İçeri bizimkilerin yanına gittiğim de hepsi bana bakıyordu.
Suga : Orada ne yapmaya çalışıyordun?
Tae : Ne gibi hyung?
Namjoon : Kıza öyle yaklaşman doğru değil Taehyung. Yanlış fikre kapılabilir.
Tae : Yanlış fikre kapılacağı bir durum yok hyung. Zaten ben gittikten sonra nerede görecek? Unutur.
Jimin : Neden bu kadar düşüncesiz ve olduğundan farklı davranıyorsun Tae?
Tae : Üzgünüm. Sanırım iyi hissetmiyorum. Gidelim mi artık?
Ben bunları düşünürken Y/N birden ağlamaya başlamış ve herkes başına toplanmıştı. Dediklerime şuan bin pişman olmuştum. Benim yüzümden mi ağlıyordu?
Y/N'DEN
Lavabodan çıkmamla Meriç ile göz göze geldim. Sena ile el ele karşımda duruyordu. Hala onun yanında olup benim yanımda olmaması daha çok sinirimi bozmuştu ve bu son damlaydı. Daha fazla dayanamayıp yere çökerek sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Herkes şaşkın bir şekilde yanıma geliyordu. Meriç hızla yanıma gelerek endişeli bir şekilde bana sarıldı.
Meriç : Y/N özür dilerim. Çok özür dilerim. Fazla uzattım. Benim yüzümden... Böyle yapmamam gerekirdi.. Affet beni..
Meriç sürekli özür dileyip duruyordu. Onun yanımda olması ile sıkıca ona sarıldım.
Y/N : Meriç eve gitmek istiyorum.
Berk : Abicim ne oldu sana? Biri bir şey mi yaptı? Bir şey mi dedi?
O sırada arkadan Tae ve üyeler yanıma yaklaştı.
Tae : İyi misin?
Ona bakmak ve cevap vermek istemiyordum.
Y/N : Ben eve gitmek istiyorum.
Meriç : Tamam canım gidiyoruz sakin ol. Hadi gel..
Meriç omuzlarımdan tutarak beni kaldırdı. Ardından abime dönerek konuşmaya başladı.
Meriç : Abi ben Y/N'yi eve götüreceğim. Rica etsem Sena'yı sen eve götürebilir misin?
Berk : Merak etme.. Ben de Deniz'i eve bırakacaktım zaten. Sena'yı da götürürüm.
Meriç : Tamam abi sağ ol.
Eve geldiğimiz de direkt odaya gidip yattım. Telefonuma bir çok mesaj gelmişti. Ama hiç birine bakmadan kendimi uykuya bıraktım. Tam uykuya dalacakken telefonum çaldı. Tanımadığım bir numara arıyordu.
Y/N : Alo?
+9053.. : Y/N?
Y/N : Taehyung?
Tae : Evet benim.
Y/N : Kapatıyorum.
Tae : Dur kapatma lütfen.
Y/N : Ne istiyorsun?
Tae : Y/N İyi misin? Ben özür dilerim. Seni kırdığımı fark edemedim.
Y/N : İyi. Şimdi fark ettiysen kapatıyorum.
Tae : Ahh.. Y/N.. Yarın dışarı da görüşebilir miyiz? Kendimi affettirmek istiyorum. En azından aramızın iyi olmasını istiyorum. Arkadaş olarak..