Duyduğum şeyle durduğum yerde çakılı kalmıştım. Neden şimdi böyle bir itirafta bulunmuştu. Daha dün hiç bir şey belli değildi. Ne değişti birden... Kendimi hiç iyi hissetmiyordum ve buradan hemen gitmek istiyordum. Çıkış kapısına doğru yöneldiğim de tam çıkacağım sırada bileğim de bir kol hissettim.
Tae : Y/N nereye gidiyorsun? Konser daha tam bitmedi.
Y/N : Bırak.
Tae : İyi misin sen? Ne bu halin?
Y/N : Sanane.
Bunu söylerken bir bileğime bir de eline baktım. Mimiklerimi kaybetmiştim. Düşünemiyordum. İki günlük vakit geçirdiğim birine böyle hissetmem normal miydi? Yoksa ayrıca fanı olmam mı beni bu hale getirmişti.
Tae : Tamam sakin ol.
Ellerini bileğimden yavaşça çektikten sonra ondan başka bir yöne baktım.
Y/N : Olamıyorum.
Tae : Sebep?
Y/N : SA NA NE!
Tae : İyi madem Y/N git.. Ne diyeyim yani git.
Tam arkasını dönüp uzaklaşacak iken olduğum yerde diz çöküp ağlamaya başladım.
Y/N : Gitme..
Endişe bana bana bakıp ona benim gibi yere çökmüştü..
Tae : Hey tamam.. tamam.. Buradayım.
Elimden tutarak beni sessiz bir yere götürdü.
Tae : Burada kal. Yerinden bile kıpırdama. Konser bitimine az kaldı hemen geleceğim.
Başımla onaylayıp sessizce ağlamaya devam ettim. Ne diyecektim şimdi sebebini sorduğunda? Affedersin ama senden hoşlanıyorum bu mu? O an yaptığım şeyden pişmanlık duyuyordum. Direkt çekip gidecektim. Kalkıp yine gitmeyi düşünürken bana dedikleri aklıma geldi. Beynim git dese de kalbim kal diyordu. Bir süre sonra kapıdan içeri Taehyung girdi. Üzerime siyah bir hırka atıp beni sürüklemeye başladı.
Burnumu çeke çeke konuşmaya çalışıyordum.
Y/N : Nereye?
Tae : Sessiz ol ve bekle.
Beni bir arabaya bindirdi ve bir müddet sürdükten sonra bir tepenin üstünde durdu. Bütün şehir ayaklarımın altında gibiydi. Işıl ışıl.. İstemsizce o an gülümsedim.
Tae : Sanırım seni rahatlattı.
Dedi ve güldü. Sesini duyduğum an tekrar ağlamaya başlamıştım.
Y/N : Hayır.
Diyebildim zar zor..
Tae : Ah bu sefer ne oldu? Beğenmedin mi?
Birden elleri yüzüme gitti ve yavaşça gözyaşlarımı silmeye başladı. Elleri o kadar rahatlatıcıydı ki en sonunda kendimi kaybettim. Ellerimle ellerini tuttum.
Y/N : Hayır beğendim.. Hatta bayıldım.
Ortamın etkisine de kapılarak bunu dedikten sonra yavaşça Tae'ye yaklaşarak dudaklarına minik bir öpücük kondurdum. Ve yaptığımın sonucunu düşünmeden gözlerinin içine baktım.
Y/N : Teşekkür ederim.. ve de özür dilerim.. Seni seviyorum Tae..