~Yoongi Szemszöge~
Amint befejeztük a beszélgetést, csináltam egy screenshot és posztolni kezdtem Instára.
AgustD_Official: Remélem holnap is fogunk beszélni...😊
Amint jóvá hagytam, mentem el aludni.
*Kíváncsi vagyok hogy mit fog ehhez hozzá szólni Jimin....Már most annyira izgulok, pedig semmi nem történt még! Egy dolog biztos...Amit fent említettem az 100%-ig igaz volt..*
Másnap reggel
~Jimin Szemszöge~
Mikor kinyitottam a szemem, egyből egy nagy mosoly került az arcomra. Hiába az ébresztő borzasztó hangjára keltem, akkor is..Amint eszembe jutott Yoongi és a vele való beszélgetések, melegség töltötte el a mellkasomat.
Általában az első dolgom a mosakodás és a wc-zés volt, de most szánszándékkal ragadtam meg a telefonom. Épp hogy beléptem az Instagramba, már azonnal kaptam egy értesítést.
AgustD_Official, új képet töltött fel.
Azonnal, nem is várakoztatva senkit, rákattintottam az említett információra.
A képtől és a szövegtől szinte lehidaltam.
*Ez most...komoly??*
Alig tudtam elhinni, amit láttam..Egyszerre több dolog is lepet meg. Először az, hogy milyen cuki a háttérképe. Holly. Tudom, mert említette, hogy van egy kis kutyusa akit mindennél jobban szeret. Aztán a időn..Emlékszem, akkor búcsúztunk el egymástól végleg, mondván hogy megyünk aludni. És a szöveg...Az valami hihetetlen. Igaz hogy nem jelölt meg rá, mégis tudtam hogy ezt nekem üzente, ami...ami borzasztóan nagy örömöt tudott az nap reggel okozni.
Beszíveltem, majd indultam is öltözni, mert ugye a busz nem vár.
20 perc készülődés után, indultam is. Szerencsére, suli időben tudtam csórni valakitől netet, így gyorsan lőttem magamról egy szelfit és posztoltam is Instára.
Lassan kezdem megszeretni az alkalmazást...
Park_Jiminiee_95: Ne aggódj, suli után beszélünk..😌😉😁
-Mit csinálsz Jiminie? - Kérdezte érdeklődve Jungkook, ami miatt felnéztem a telefonomból, egyenesen a szemébe nézve.
-Én? Semmit. - Mondtam mosolyogva neki
-"Ne aggódj, suli után beszélünk..." - Olvasta hangosan Taehyung nem messze a fülemtől ami miatt mindannyian kikerekedett szemekkel néztek engem tovább.
-Csak nem...Rád gondolt Agust D mikor posztolt egy képet még hajnalban??? - Tette fel még hangosabban szintén Taehyung amitől egy picit zavarba jöttem.
-Hát...
-NEM HISZEM EL!! - Szinte már üvöltöztek mindketten, mire már el hallgattam őket.
-Halkabban már fiúk! Azonnal tartok nektek mese délelőttöt, oké? Csak egy kicsit halkuljatok el, mert már így is minket néznek! A folyóson vagyunk! - Ezután elmondtam, gyakorlatilag mindent, amire csak kíváncsiak voltak.Hosszú mondókám végére, be is csengettek, ami miatt be mentünk a már jól megszokott büdös terembe. Na már csak 3 óra, és indulok is haza...hozzád Mr. Yoongi...
Eközben Yoonginál
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊Remélem azért sikerült el nyernem néhányotok tetszését ezzel.😁Hogy mikor jön a folytatás? Gőzöm sincs de majd érkezek! Addig is Annyeong!😊💕
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
ФанфикAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...