📸43.📸 (+16)

763 58 21
                                    

Az előző rész tartalmából...

-Meg van ha nem tesz semmit, akkor mit fogunk tenni!

-És mit találtál ki?

-Azt hogy...

~Taehyung szemszöge~

-Azt hogy... Úgy is fel fogunk költözni Seoul-ba a modellkedés miatt. Ha ügyesen megoldjuk akkor akár 2-3 hónap után be is költözhetnénk első sorban egy albérletbe. A szüleink az első pár hónapban úgy is kisegítenének ha arról lenne szó. Ha Jimin addig nem tesz semmit akkor mi megoldjuk annyival hogy egy bizonyos időpontban egy adott helyszínen találkozunk Yoongival. A barátaival amúgy is nagyon jóban vagyunk. Ha megtudjuk ezt velük beszélni akkor akár még Ők is besegíthenének ebbe a "váratlan" találkozásba.

-Jungkook te... te zseni vagy!

-Tudom magamról. - Mondta büszkén mosolyogva.

-És nem csak hogy zseni de még elég vonzó is... - Haraptam be alsó ajkam ami miatt lepillantott Kook a számra.

-Azokat az ajkakat én is harapdálnám... - Nyalta meg száját, mitől még jobban csillogni kezdett a szemem.

-Akkor mire vársz?... - Hajoltam közelebb hozzá, mitől kicsit elpirult.

-A-Az utcán vagyunk... I-Itt sajnos nem csinálhatjuk...

-Csak ennyi a baj? Mert akkor gyorsan orvosolom ezt a problémát. - Azzal fogtam meg a kezét és sietősen húzni kezdtem magam után. 

Mivel tudtam hogy otthon, nálunk nincsen senki, mert mindenki dolgozik, így haza cipeltem hozzám, Kook-ot.

Amint beértünk az ajtón, rá tapadtam ajkaira, amire Ő nem számított, így bele nyögött enyhén ajkaimba.

-T-Taehyung~... - Mondta picit dadogva két csókunk közepette.

-Tudod mire gondoltam?.. - Kérdeztem tőle suttogva a fülébe, mikor már elváltam finom ajkaitól.

-M-Mire..?

-Arra gondoltam, hogy.. - Csúsztattam be pólója alá a kezemet, mitől kicsit megremegett.

-..Ha már ennyire ügyesen elmagyaráztad Jiminnek hogy mi a helyzet és mellé még elég okos ötletet is kitaláltál, mit szólnál hozzá ha.. - Cirógattam meg oldalát, ami miatt folyamatosan remegett és halk sóhajókat hallatott.

-..Megjutalmaználak egy jó.. Forró.. Szenvedélyes.. - Pusziltam meg minden egyes lassú szavam után fülét.

-..Szexxel.. - Haraptam rá végén fülére mire nyögött egyet.

-Hmm... mit szólsz hozzá?.. - Néztem rá huncut tekintettel mire ő beharapta ajkait és bólintott.

-Mond ki~..

-A-Akarom...~

-Good Boy~.. -Azzal megfogtam mennyasszony pózba és felvittem a szobámba, ahol mocskosabbnál mocskosabb dolgokat tettem vele és testével...

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? 😁 Nos..hogy tetszett ez a rész?😏😊❤️ Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁

Csajok ez a rész leginkább nektek szól: 
Lauradorka  BLgirl1993  
Mrs_Jeon_001 MMKSassy 😏😏

Bocsánat az esetleges hibákért!!😔 Majd jelentkezek!

Addig is vigyázzatok magatokra! Na Annyeong!😊

Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕

~20.01.24.~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now