📸28.📸

757 80 15
                                    

~Jimin szemszöge~

Az érettségi meglepően jól sikerült. Elég magas pontszámokat sikerült elérnem mindegyiknék, ahhoz képest hogy voltak olyan napok amikor nem nyúltam egyáltalán hozzá a tételekhez. Legalább ezen is túl vagyunk. A barátaimnak szintén ilyen jól sikerült az érettségi. Ünneplés céljából elmentünk egy közeli bárba, természetesen előtte haza mentünk átöltözni egy kicsit kényelmesebb ruhába. Fél óra után indultunk is a megbeszélt helyen, ahol elkezdtünk az első üveget inni. Posztoltam is gyorsan instára, majd pár kommentre válaszolva hagytam is figyelmen kívül a további értesítéseket.

-Fenékig! Egészségünkre! - Jelentette ki Jungkook majd miután össze koccintottuk a poharunkat, teljesítettük az előbb említett parancsot. Igaz szokatlan volt hogy egy kicsit égette a torkomat, de ugyan akkor nem volt olyan szörnyű.

Tovább kezdtünk iszogatni mikor a távolban meghallok egy ilyen mondatot.

-Áhh, képtelenség hogy Agust D-nak barátnője lenne.

-A pletyka rovatok szerint lehet hogy mégis van. Most komolyan. Neked nem furcsa hogy napokon keresztül többször is látták őket együtt sétálni az utcán vagy egy kávézóban?

-Nem, mert lehet hogy csak barátok.

-Fiú lány közti barátság? Komolyan ezzel jössz??

-Igen, hisz van olyan kapcsolatok is. Én nekem is rengeteg fiú haverom van.

-Igen de az ilyesmi kapcsolatok körülbelül 80%-ban más lesz a végkimenete. Ritka olyan barátokat látni akik ellenkező neműek és nem vonzódnak egymáshoz egy idő után sem. Az esetek többes százalékában az egyik fél így is beleszeret a másikba.

-Jó ez igaz, de én hiszek abban hogy Yoongi még mindig szingli.

-De akkor miért rakott ki olyan posztot nem régiben ahol azt mondja hogy "borzasztóan hiányzol.." Ráadásul törött szívvel a végén??

-Figyelj, a barátok is hiányozhatnak borzasztóan. Most komolyan. Ha nem keressük egymást hosszadalmasabb ideig nem hiányoznék neked borzasztóan?

-De...

-Na látod..De ha már ennyire erről a témáról beszélünk képzeld el... - És ezután már egy másik témát boncolgattak a lányok.

*Hogy mi..??* 

Miután jól kihallgattam a nem messze ülő lányokat, feloldottam telefonomat és felléptem az instára. Midőn meglepően, a második poszt az övé volt. 

AgustD_Official: A barátaim és a családom is egyre távolabb kerülnek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

AgustD_Official: A barátaim és a családom is egyre távolabb kerülnek. Egyre türelmetlenebbé válok, ahogy telik az idő...Borzasztóan hiányzol!...😔💔

AgustD_FanGirl, Suga_Is_Mine23, és további 723 894 ember kedveli ezt.

*Fogadni merek hogy itt a csajra gondolt...*

A kommentekre nem voltam kíváncsi. Csak a poszt szövege érdekelt. Miután elolvastam az utolsó mondatát, szomorúan ugyan de dühösen kezdtem folytatni a piálást. Taehyungék idő közben eltűntek, vagy lehet hogy szóltak de én nem figyeltem akkor rájuk. Nem tudom, a lényeg hogy egyedül maradtam, így szabadjára bebaszhattam ha már újra összetört a szívem, nem igaz? Végül is az ital oltja a fájdalmat belülről. Így hát nem is húztam tovább a szót, elkezdtem egyre erősebbeket fenékig inni, aminek meg is lett az eredménye. Hamar lerészegedtem. Mikor már a sokadik rövidet ittam, kaptam egy újabb értesítést.

Instagram:

AgustD_Official rád írt.

*Na remek, pont Te hiányoztál már csak!!*

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Vége a hétvégének lassan, de ne aggódjatok, holnap érkezek az újabbik résszel😁
Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁 Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Szerintem hamarosan!😅Addig is Annyeong!😊

Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕

~19.09.08.~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now