~Jimin Szemszöge~
Másnap a srácokkal.Jó volt velük lenni. El hülyültük azt a kis időt amennyit elszerettünk volna. Csináltunk sok képet, közben sokat beszélgettünk.
-Amúgy ismered Agust D-t? - Kérdezte tőlem Kook rám nézve.
-Őszintén? Nem. Csak instán látok róla néhány képet és az utóbbi időben a csajok is megjelölnek nála, de szerencse hogy ennyi követő és komment között nem talál meg, mert most egy kicsit szégyellném magam..
-Ugyan miért kéne? - Kérdi Taehyung.
-Hát, azért mert, hogy is mondjam...ööö... - Jöttem hirtelen zavarba.
-Ohh... - Mondták egyszerre, majd egymásra nézve kezdtek vigyorogni.
-..Csak nem a mi kis Jiminie barátunknak bejön az a srác...
-Ömm...nem? Akarom mondani khm...nem, nem tetszik!..
-Kár a gőzért hazudnod. Tudjuk hogy ilyenkor mindig így viselkedsz. - Mondta Taehyung mosolyogva.
-Oké, megfogtál...
-Na már csak azért is csinálunk sok sok képet rólad és aztán megjelöljük őt is rajta instán! - Mondta a nyuszi barátom.
-Megőrültél??? Nem fogjuk megjelölni egyiken se!
-Én mindig is ilyen voltam, nem tudtad? És miért ne?
-Mert nem és kész!
-Á-Á! Tudok én jobbat. - Szólal meg téglalap mosolyú barátom is.
-Na mondjad.
-Nem jelöljük meg egyik képen sem Őt, ha te magad beköveted!
-Ez jó ötlet!
-Ti teljesen megvagytok veszve!
-Mi? Dehogyis. A mi körünkben ezt nevezik normálisnak. - Röhögött fel Kook mire Tae is helyeselve bólogatott.
-Így van! Na? Áll az alku? Kapsz 2 nap időt ezzel együtt. Ha hétfő reggel nem teszed meg, szét fogjuk bombázni téged is és őt is.
-Oké, inkább bele megyek a hülyeségetekbe!
-Szuper!! - Pacsiztak össze örömükben.
-Istenem, miért vannak ilyen barátaim?
-Hát hogy szeresd őket!
-Pontyosan!
-Ah...Tehát így telt a délutánom. Most pedig itthon vagyok és rakosgatom ki a képeket amiket csináltunk a lököttekkel.
Park_Jiminiee_95: Minek ide ellenségek ha vannak barátaid..Még mindig nem hiszem el hogy mire vettetek rá...🙄De azért jó volt veletek lógni skacok!😁 @JeonKook_97 @Alien_95
Jimin_fan32,JeonKook_97,Alien_95 és további 297 ember kedveli ezt.
Alien_95: Na azért mondom! Még a végén megsértődtem volna.🤣
JeonKook_97: Már nagyon kíváncsi vagyok hogy meg fogod-e tenni vagy sem😂
Jimin_fan32: Jézusom, mit találtatok már ki?😂😂
JeonKook_97: Majd megtudod később😂 Annyit elárulok hogy ezzel csak szívességet tettünk nektek és neki😌
Park_Jiminiee_95: Na majd arra én is kíváncsi leszek hogy mennyire nagy szívességet okoztatok ezzel nekem!..😶
Alien_95: Hidd el, nekünk lesz igazunk!😉Jimin_fan32: Olyan helyesek vagytok😍😍De leginkább te Jimin!😍😍
JeonKook_97: Ez most fájt😭😭
Alien_95: Ne aggódj, a szememben te vagy a leghelyesebb srác, így okés nyuszko?
JeonKook_97: Igen, okés...😳😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanficAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...