📸35.📸

790 68 2
                                    

Az előző rész tartalmából:

-Vitatkoztál...Yoongi Hyunggal..

-HOGY MI VAN????

~Jimin Szemszöge~

-De azt...Mégis hogy??? Ugye nem én írtam rá?? 

-Nem. Yoongi volt. Bocsánatot akart kérni. Tényleg nem emlékszel semmire?? - Kérdezte Taehyung aggódó tekintettel.

-Csak az rémlik hogy két lány beszélgetését hallgattam ki..

-Milyen két lányról beszélsz Jimin??

-Tegnap este, amikor a bárban voltunk, nem messze ültek tőlünk két csajszi. Pont arról beszélgettek hogy vajon Yoonginak lett csaja vagy csak barátok azzal a nővel. Az egyik nem akart hinni a másiknak hogy Ők csak barátok. Azután felétek fordultam, de addigra már nem voltatok mellettem...

-Akkor gondolom ezután írt rád Yoongi..

-Meglehet...De istenem! Most mit csináljak???

-Nézd meg az üzenetét! Hátha abból több minden fog eszedbe jutni!

-Jó hogy mondod!.. - Gyorsan felrohantam a telefonomért a szobámba, majd siettem is le a srácokhoz.

Miután már feloldódtam a telefon kódomat, picit félve nyitottam meg az instagramot.

-Basszus...nem merem megnyitní a chat-et... 

-Pedig most muszáj lesz.

-Nyugi Jiminie, annyira borzalmasakat nem írhattál... - Nyitotta meg Jungkook a chat ablakot, majd látta hogy Yoongi miket írt nekem utoljára amitől lesokkolt egy kicsit.

-..neki..

-Hát ööö... - Nem tudott mit hozzá fűzni Tae miközben tekertük felfele a tetejére. Mondjuk nem csodálom, hisz én is alig hittem el hogy én így beszéltem egy emberrel.
RÁADÁSUL YOONGIVAL!!

-Gyerekek, nem merek teljesen feltekerni az elejére... - Helyettem megcsinálta Taehyung, majd lassan, kilógikázva az egész szövegemet, olvastuk el a számomra szégyen beszélgetést.

Mire a végére értünk, teljesen összezavarodva kezdtem el sírni.

-Fiúk..Akkor ez most...mit akar jelenteni??

-Hogy hogy mit?? Jiminie, vedd már észre!!

-De mégis mit?..

-AZT HOGY VAN MÉG ESÉLYED YOONGINÁL BASSZUS!!

-Áhh...az lehetetlen..Biztos csak barátilag vagyok neki fontos...

-Még ez után is? - Mutatta felém Kook a telefonját, ahol láttam a beszélgetésüket.

-Ti..kajak beszélgetettek vele tegnap???

-Ő írt ránk. Na de olvasd már! - Elkezdtem lassan olvasni a beszélgetésüket.

Miután egy kis részletet elolvastam a beszélgetésükből, Kook fogta és lezárta a telefonját.

-Na?? Még ezek után is ezt mondod???

-Lehet csak barátilag aggódik így értem...Hisz mi is szoktunk aggódni egymás iránt, mikor azt érezzük hogy baj van..

-Igen, szoktunk, de nem ennyire! Ő rettenetesen aggódott érted! Oly annyira, hogy ha bármi bajod lett volna, összetört volna a szíve!

-Oh Jungkook, csak túlzol..

-Nem túlzok! Valóban ezt mondta!

-Jimin, miért érzem azt, hogy ez idő alatt annyira elbizonytalanodtál hogy már nem bízol magadban sem?? - Tette fel a kérdést Taehyung, mire jobban elszomorodtam.

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now