~Jimin Szemszöge~
Attól a naptól kezdve...majdnem minden egyes nap videóchateltünk suli/munka után.
Ez tartott kereken 1 hónapig. Majd elkezdődött az az időszak amire nagyon nem vártam. Az érettségire készülődési időszaka.
Ilyenkor szokott az történni hogy minden fontosabb a tanulás helyett. A fiúkkal moziba járni, kitakarítani. És én illetve a barátaim mit csinálunk? Úgy van, keményen tanulunk, emellett már keressük is Seoulban egy kisebb lakást ahova mindhárman bekötözhetünk. Így a lakbért is könnyebben tudnánk fizetni, mint külön egyesével. És persze erről a dologról a túloldalon lévő barátainknak egy szó sem esett. Úgy döntöttünk hogy meglepetésként szánjuk majd a meglátogatásunkat.
Sajnos mivel ez az időszak elkezdődött, kezdettben kevesebbet beszélgettem velük. Ez tartott kb. 1 hétig utána még ritkábban beszélgettem mint Hobiékkal mint Yoongival. Kezdett megkopni ugyan de úgy voltam vele, hamar meg leszünk ezzel, utána ismét vissza térünk a szokásos kerék vágásba.
Legalábbis...én ezt gondoltam...
A következő héten leginkább utolsó pár napjában, tehát olyan 2-3 napjában, nagyon megritkult a beszélgetésünk. Ugye neki közbe jött a sok munka nekem pedig eleve a tételek tanulásával foglaltam el magam.
Összesen 2 hétig tartott ez. Aztán borult a leves úgy igazán. Ugyan is, amikor írni akartam végre sok idő után Yoonginak megláttam a legújabb posztját.
AgustD_Official: Valami készül...😶😶 Kövessétek ezt a csoda szép lányt😉😍 @SuranShin
Wonhoo_24, AgustD_FanGirl és további 495 189 ember kedveli ezt.
SuranShin: Ugyan ne túlozz Yoongs!😳😳
Wonhoo_24: Wooow, ki ez a szépség?😍😍 Talán csak nem a csajod, Suga??😏😏
I'm_Your_Hope: Ezt mégis mire véljem, Suga???
Joonie_RM: Ki ez a lány??
SeokJiniee_hyung: Valamiről lemaradtam vagy mi ez Yoongi??!!
Mrs.Jeon_001: Na én is pontosan ezt akartam kérdezni! Ez. Mi??JeonKook_97: Remélem, az a személy, akire most gondolok, nem látja ezt...😕
Alien_95: Szerintem ezzel már elkéstünk, Kook...😔😔*Hogy...Mi??*
Nem tudtam most eldönteni. Sírjak vagy nevessek?
Sajnos, van egy rossz emberi tulajdonságom. Hirtelen haragú vagyok.
És mit csinál egy ilyen fajta ember?? Úgy van, majdhogynem torka szakadtából üvöltene. Most viszont én nem üvöltöttem, mielőtt mindenki főleg a szomszédjaim, azt hinnék, hogy megőrültem. Csak egy kicsit idegesen nyitottam meg a Yoongival való chat ablakot. Ahova már persze 2 napja nem írtam szinte semmit.Nem is gondolkodva, nyomtam meg a videóhívás gombot, majd vártam hogy felvegye.
Mikor felvette, megpróbáltam higgadtan és kedvesen köszönni neki.-Oh Szia Chim! Miért hívtál??
-Szia Hyung! Csak.. *Gyorsan találj ki valamit. Valamit amivel nem mutatod ki hogy mennyire ideges is vagy a valójában!*
-Csak?
-Csak..Hiányoztál!...És arra gondoltam hogy beszélgethetnénk egy kicsit...
-Oh, ez aranyos tőled Chim! Te is hiányoztál nekem! De Jimin...Minden oké? Úgy csillog a szemed a dühtől, vagy csak rosszul látom..?
-Nem...Tényleg jól látod..
-És miért? Történt valami?
-Hogy történt valami?? Yoongi! Két napot nem beszélünk és máris egy másik-
-Yoongs, tudnál segíteni a vágásban? - Hallottam meg egy lány hangot a háttérben. *Szóval még most is...Most is együtt vannak..*
-Persze. Máris megyek. - Szólt neki vissza majd rám nézet.
-Jobb lesz, ha nem zavarlak tovább...Ne haragudj hogy megzavartalak munka közben. Vigyázz magadra. Szia...
-Chim, várj! - Nem törődve vele, kinyomtam a francba.
*Szóval...ez is megtörtént...Egy lány elvette a lehetőségemet..És a reményemet is megölte...*
Most már végképp ideges vagyok. Oly annyira, hogy már a könnyeimet se tudom vissza tartani.
Útnak engedtem, majd hívtam Jungkookot.
-Szia Jiminie! - Köszönt bele Taehyung. Kicsit se lepődtem meg, általában mindig együtt vannak.
-Szia..Figyu, nem tudtok átjönni most? Szükségem van rátok!
-Jézusom Jimin, mi történt veled?? - Hallottam Kook aggódó hangját.
-Majd elmondom személyes, csak kérlek siessetek ide!..
-Azonnal rohanunk, barátom! - Majd kinyomták és gondolom útnak indultak hozzám.
Most...hogy lesz tovább?
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊 Hogy alakul tovább a helyzet?? Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! A folytatásokat innentől kezdve hétfőn illetve csütörtökön fogom hozni!😊Ha viszont kések vele akkor, sorry! Addig is Annyeong!
Köszönöm hogy ennyien támogattok!😊💕~19.07.19~
YOU ARE READING
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...