2 hónappal ezelőtt...
~Jimin Szemszöge~
-JIMIN, HOGY TE MIT CSINÁLTÁL?? - Üvöltötte el magát Jungkook, miután elmeséltem mi történt az az előtti este ami igazából hajnal volt.
-TE NORMÁLIS VAGY?? MIÉRT CSINÁLTAD EZT?? - Lassan újra megjelentek a könnyek az arcomon.
-Hé, Hé! Kérlek ne kezd el megint.. - Szólalt meg Taehyung majd a párja felé fordult.
-Te pedig. Egy kicsit kedvesebb is lehetnél vele! Nem véletlenül mesélte el szinte suttogva, remegő hanggal az egész történetet! - Szidta le a párját Tae majd engem megölelve mondta tovább.
-Nincs semmi baj. Először nyugodj meg, jó?
-Mi az hogy nincs semmi baj, Tae?? Totál hülyeséget csinált most!
-Egyrészt, be tudnád egy kicsit fogni a szádat? Másrészt pedig, először hallgasd már végig hogy mit akar mondani! Szegényt most hiába szidod itt, ha Ő így döntött akkor így döntött! El kell fogadni!
-Jó tudod mit? Mostantól meg sem szólalok!
-Nem így értettem baby, csak azt mondtam hogy hallgasd már meg végre Jiminie-t is!
-Kérlek, ne vitatkozzatok miattam...
Nem akarlak titeket is tönkre tenni... - Erre a két szerelmes pár, rám nézett, majd halk sóhajt engedtek el.~Jungkook Szemszöge~
-Figyelj Jimin én... - Ültem le mellé majd sajnálkozva néztem a szemébe.
-Nem akartalak megbántani én csak...én csak annyira nem értelek most. Konkrétan a tetteid a szöges ellentétjét mutatják, mint amiket érzel valójában.. Ezért akadtam ki annyira.. Kérlek ne haragudj hogy leszidtalak!.. Tudom, oktalan volt, mert még végig sem hallgattalak.. Ezért.. - Fogtam meg a kicsi kezét és mondtam tovább.
-Kérlek bocsáss meg!..
-Nem haragszom.. Jogosan akadtál ki, mert reggel én is úgy éreztem, hogy totál hülyeséget csináltam...
-Nem baj az.. Mindenki követ el bizonyos dolgokat. De kérlek, mondd el hogy miért döntöttél így? - Szólalt meg a párom, higgadtan. *Ilyenkor mindig tudom csodálni. Hogy tud valaki ennyire higgadt maradni egy ilyen helyzetben??*
-Azért.. Mert nem akarom hogy fájjon mindkettőnknek.. A távolság ami van köztünk nagy.. Ha tovább folytatom vele az egészet, akkor én még annyira sem fogom tudni elengedni, mint ahogy most. Idővel csak ragaszkodnék hozzá még jobban és még jobban, ami nem lenne jó neki se meg nekem se. Mert ha ki is alakulna valami köztünk, nem tudod hatna ki mert neki vannak rajongói. És tudjátok nagyon jól, hogy nagyon is elítélik a melegeket, én meg nem akarok ebből okozni neki kárt.. Én... Én csak jót akarok neki. Az engem nem érdekel, hogy majd bele döglök a fájdalomba.. Csak Ő legyen boldog...
-Jimin...
-Miből gondolod azt hogy ezzel mindent helyre hoztál? Abba nem gondolsz bele hogy talán Yoongi szintén szerelmes beléd csak takarja egyenlőre, mert még úgy érzi hogy nincsen itt az ideje annak, hogy szerelmet valljon neked?
-Nem Kook, figyelj!... Egyrészt ez lehetetlen lenne. Másrészt pedig, ha így is lenne.. A karrierje miatt nem járhatnék vele...
-Már miért nem? Sok Idol van még akik párkapcsolatban vannak, mégis híresek és sok rajongójuk van!
-De azok a párosok többes százaléka heteró!
-Na és? Én és Taehyung is párkapcsolatban vagyunk mégis az instagramon, lassan, a fene tudja hogy de egyre jobban híresek kezdünk lenni. Hamarosan modellek is leszünk ha minden jól alakul. És ha tényleg modellek leszünk, akkor még többen fognak minket ismerni. Ergo, több utáló is lennének meg rajongóink is. Ez ilyen. Azok akik minket így nem tudnának elfogadni, azok valójában nem is szerettek minket annyira igazán. Az igazi Agust D fanok is, ott maradnának Yoongi mellett, mert nem érdekelnék hogy milyen neművel jár. Csak az számítana nekik is hogy boldog legyen! Az igazi rajongó örülne a párkapcsolatának! Nem pedig eltávolodna tőle.
-Akkor is lecsökkenne a nézetsége...
-És? Szerinted Yoongit ezt érdekelné hogy hányan hallgatták meg a számát? Vagy hogy hányan szívezték a posztját? Szerintem nem! Szerintem Yoongi, tökre nem érdekelné az hogy ki mit gondol róla. Nem ismerem ugyan teljesen, de azt tudom hogy Ő pont egy olyen személyiség aki leszarja ha beszólnak neki. Ő csak az álmait, céljait és az érzelmeit követi. - Jimin ezután nem szólalt meg csak némán nézett maga elé.
-Szerintem.. - Állt fel a párom majd folytatta tovább.
-Jobb lesz ha most hagyunk téged gondolkodni.. De egy valamit mondok én is Jimin. - Az említett rá emelte tekintetét Taehyungra, ezzel is kimutatva azt hogy figyel rá.
-Amit mondott Jungkook, az egy tökéletes minta példa arra, hogy ne hagyd el úszni az egészet. Ha valóban nagyon szereted Yoongit, akkor küzd érte! - Azzal a párommal együtt ott hagytuk Jimint a szobában.
Miután elhagytuk a házat elkezdtünk beszélgetni.
-Szerinted tenni fog a boldogságáért?
-Őszintén? Nem tudom... Remélem hogy igen.. De ha nem...
-Ha nem akkor megoldjuk mi! *Várjunk már...*
-Áhááá!
-Látom már ki is találtál valamit. Jól gondolom nyuszim? - Nevetett fel Taehyung mellettem miközben a fejemet nézte.
-De még mennyire hogy jól! Meg van ha nem tesz semmit, akkor mit fogunk tenni!
-És mit találtál ki?
-Azt hogy...
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk?😁 Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁
Elnézést az esetleges hibákért!!😔 Majd jelentkezek!
Addig is vigyázzatok magatokra! Na Annyeong!😊
Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕
~20.01.17.~
YOU ARE READING
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...