📸37.📸

736 66 16
                                    

~Jimin Szemszöge~

Abban az adott pillanatban nem tudtam hogy most sírjak vagy hogy egyáltalán mit csináljak...

A posztot újra és újra olvastam magamba, hogy még jobban tisztázhassam az agyamban a dolgokat. *Nincsenek együtt...Érted Jimin nincsenek együtt!! Szóval tegnap este mindvégig őszintén magyarázott neked Yoongi! Szomorú azért, mert te így viselkedtél vele, szóval valóban fontos vagy a számára!! Lehet hogy még úgy is szeret téged ahogy te Őt...De ha már itt tartunk..Vajon milyen zenét írt most?? *

Lassan rá nyomtam a linkre, ahol be is dobta Yoongi hívatalos számát.

Agust D feat. Suran - So Far Away

Kihangosítva a telefont, hallgattam a lassú és gyengéd zongorát. Pár másodperc múlva meghallottam Yoongi hangját ami miatt át futott a libabőr az egész testemen. A gyengéd hangja rendesen megdobogtatta a szívem. Nem hallottam még így rappelni...És a szövege..Oly szívbe markoló volt. Az első reflén után, kicsit meghökkentem mikor ki hallottam azokat a szavakat a szájából amiket még én írtam a régebbi posztjaimban. A szám végére érve már úgy bögtem hogy egy 10 darabos csomagos zsepit elhasználtam. Egyszerűen...A szívemig hatolt...

*Én ezt egyszerűen nem bírom!...Beszélni akarok Yoongival, de egyszerűen nem megy..Túl nagy szégyen érzetem van... És így ez nekem nem fog menni...Most mit csináljak??..*

~Taehyung Szemszöge~

-Szerinted most mi lehet Jiminnel..? - Kérdeztem a páromat, miközben simogattam puha kezét.

-Őszintén? Szerintem most sírva fekszik az ágyán és azon gondolkodik hogy mi legyen. Hisz ismerjük már annyira hogy tudjuk mikor mit tesz..

-Mondjuk ez igaz. És szerinted meghallgatta Yoongi Hyung új számát?

-Biztosan meghallgatta. Bár meglepődtem mikor néhány sorban benne volt Jimin gondolata is.

-Ezzel szerintem nem vagy egyedül. De innen is látszik hogy Yoongi komolyan kezdi szeretni Jimint. Kizárt hogy a véletlen műve lett volna.. Az is lehet hogy ezzel akart jelezni neki hogy Ő mindvégig követte a posztjait..

-Igen, az meglehet. De egy valamit nem értek...

-És mit nem értesz, nyuszkom?

-Azt hogy Jimin miért nem kér bocsánatot Yoongitól..

-Hát figyelj.. Ennek több oka is lehet. Az is lehet hogy még mindig haragszik rá...

-De hát már mindent megtett Yoongi hogy tisztázza magát. 100% hogy szándékosan írta ki a mostani posztjában is, hogy Ő és a csajszi csak barátok. Bocsánatot kért tőle. Elmondta neki hogy fontos a számára és hogy várni fog rá. És ezek mellett még sírva mosolygott is az üzenetein Jimin! Akkor meg miért haragudna??

-Jó..Ezzel most egyetértek. Hülyeséget mondtam...Minden esetre szerintem szóljunk Yoonginak hogy most adjon neki pár napot hogy megbéküljön Jimin..

-Igen mondjuk az lehet nem ártana... - Így hát fogtam a telefonomat és a mobil netet bekapcsolva, egy videóhívást indítottam Yoongival...

Ekközben Yoonginál...

~Yoongi Szemszöge~

-Nem tudom, hogy mit csináljak Hope... - Járkáltam előtte össze vissza kétségbe esve.
-Egyszerűen csak írj rá.
-Nem hiszem hogy ez jó ötlet..Tegnap is jól elküldött..
-De akkor totál részeg volt. Azért azt is nézd.
-Igen, de akkor is..Nem akarok sem magamnak sem neki fájdalmat okozni....
-Nem hiszem hogy ezzel megbántaná.. - Ekkor megcsörrent a telefonom.

Furcsálva vettem elő a zsebemből, majd mégjobban összeráncoltam a szemöldököm mikor Taehyung hívott Instagramról. *Csak nem valami baj van Jiminnel???*

Megnyomtam a fogadás gombot majd gyorsan leültem Hobi barátom mellé az ágyra.

-Ömm...Sziasztok. - Köszöntem nekik kicsit meglepődve. *Nem igazán számítottam a hívásukra..*

-Oh hát hellosztok! - Köszönt nekik mosolyogva Hobi.

-Sziasztok. Már azt hittem hogy egyedül van Yoongi.

-Egyedül is volt a poszt erejéig. Miután kiposztolta a képet, jöttem is át hozzá hogy vigasztaljam ezt a szomorú cukrot. - Ekkor morcosan rá pillantottam Hobira.

-Nem vagyok cukor, már mondtam neked Hoseok!

-De szomorú igen.

-De-

-Mondd Yoongi.. - Vágott bele szavamba Jungkook mire rá néztem.

-Jimin miatt vagy ennyire letörve..?

-Nem egyértelmű..? - Mondtam lehajtva a fejem.

-Nézd Yoongi. Van valami amit elszeretnénk neked mondani...

-Rosszul kezdődik...

-Ne aggódj, van egy jó hírünk és egy tanácsunk..

-Hát akkor mégsem lehet annyira rossz...

-Hát az majd később kiderül..

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁

Elnézést az esetleges hibákért!!😔 Majd jelentkezek!

Addig is vigyázzatok magatokra! Na Annyeong!😊

Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕

~19.11.09.~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang