~Yoongi Szemszöge~
Miután felértünk a szobánkba és leültünk az ágyra, elmeséltem mindent amire csak kíváncsiak voltak.
-Tehát a csajszinak idő közben lett pasija.
-Igen..
-És akkor össze voltál törve?
-Őszintén? Nem igazán...
-Na mi az?? Lehet mégis inkább Jiminhez húz a szíved?
-Csak Ő hozzá húz a szívem..Erre nem rég jöttem rá..Írtam is neki a legutóbbi posztja alá egy kis biztató üzenetet. Azért mégis szegény, most küzd meg az érettségivel és ahogy ismerem, úgy remeghet mint egy kocsonya. - Kuncogtam fel aminek a barátaim irtózatosan tudtak örülni.
-Én tudtaaaaaaaam! Annyira örülök hogy így döntöttél Yoongi!! - Ölelt meg szorosan Hoseok.
-Viszont...
-Viszont mi?
-Viszont nem tudom, hogy hogy vegyem fel vele a kapcsolatot...
-Hát hogy? Úgy hogy rá írsz.
-Arra gondoltam..Csak nem tudom hogy mivel kezdjem el a beszélgetést.
-Talán egy szia-val?? - Viccelődött Jin mire komolyan rá néztem.
-Na jó, viccet félre téve. Kezdjél mondjuk egy bocsánat kéréssel.
-És ha nem bocsájt meg?
-Ne aggódj, Jimin nagyon is örülni fog annak hogy bocsánatot kérsz tőle.
Később kiderült hogy mégsem...
Ezután még beszélgettünk egész sokat. Mondhatni bepótoltuk ezt a pár hetet. Megmutattam nekik az új zeném. Tetszett nekik, sőt meg is leptem Őket, azzal hogy bele írtam Jimin érzéseit is a zenébe. Azt mondták hogy másnap mindenképp posztoljam ki a netre. Valószínűleg úgy is fogok cselekedni. Ezután ettünk is egy finomat. Jin főzött. Mint mindig, istenien dobja össze az ételeket. Végül késő délután elindultak haza, mert még dolguk volt otthon, de megígérték hogy mostantól a nyakamon fognak lógni, nagy örömömre. De én amúgy ennek nagyon örülök.
Miután elhagyták a házat Namjoonék, posztoltam egy új képet.
AgustD_Official: Barátok nélkül nem is olyan szép az élet! Köszönöm skacok hogy ismét köztetek lehetek!🙏❤️ @I'm_Your_Hope @SeokJiniee_hyung @Joonie_RM
I'm_Your_Hope, Joonie_RM, SeokJiniee_hyung és további 849 693 ember kedveli ezt.
I'm_Your_Hope: Nincs ezen mit köszönni! Inkább azt köszönd meg hogy miattam hívhatod az üvegest😂
MMKSassy: Miért, mit csináltál Hope?😂😂
AgustD_Official: Szerencsétlen Hope, gondolt egyet és betörte az ablakomat!😅😂
MMKSassy: Nézd a jó oldalát. Legalább szellőzik a házad.😂😂
I'm_Your_Hope: Wooow, most hogy mondod @MMKSassy valóban! Igazad van!!😂😂
MMKSassy: Nekem mindig!😂SeokJiniee_hyung: Jó volt újra látni téged és a mosolyodat!😁 Lehet holnap ismét meglátogatunk!
AgustD_Official: Annak nagyon tudnék örülni!!😊😊Joonie_RM: Yoongi, Ugye nem felejtetted el hogy mit kell hamarosan tenned?
AgustD_Official: Ne aggódj, nem felejtettem el. Nem is lehetne!!😊Mindeközben..:
~Jimin szemszöge~
Park_Jiminiee_95: Most hogy sikerült az érettségink, ünnepeljünk, hisz megérdemeljük!😁
@JeonKook_97 @Alien_95I'm_Your_Hope, Alien_95, JeonKook_97 és további 769 ember kedveli ezt.
SeokJiniee_hyung: Csak ne vigyétek túlzásba, jó?
Park_Jiminiee_95: Ne aggódj eomma, nem fogunk..BL_girl1993: Csak óvatosan fiúk!
Mrs.Jeon_001: Figyeljetek majd a mértékre! Bár Kooknak és Taehyungnak nem különösen ajánlom, ha érti valaki amit mondok..😏😏
Akkor még nem tudtam hogy aznap lehet mindent elrontottam az alkoholnak köszönhetően.
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Remélem jól telt a suli😅 Már csak egy nap és újra hétvége!😍 Azt már csak ki tudjuk bírni társaim❤💜
Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Szerintem hamarosan!😅Addig is Annyeong!😊Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕
~19.09.05.~
YOU ARE READING
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...