📸13.📸

1K 73 11
                                    

~Jimin Szemszöge~
Már lassan 2 hónap telt el azóta, mióta megismertem Yoongit és a barátait. Az én barátaim is megismerték őket, így most heten vagyunk, mint egy banda akik nagyban jól kijönnek egymással. Sajnos élőben még nem tudtunk találkozni, de már mindannyian várjuk azt a pillanatot, főleg én és Yoongi. Amit azt illeti, az utóbbi 1 hónapban, teljesen megváltozott felőle az érzésem...

Erre Taehyungék világosítottak fel, hogy bizony, sikerült egy eszméletlen helyes, tehetséges, aranyos hírességbe beleszeretnem...

Nem tehetek róla...Az utóbbi időben nagyon sokat kezdtünk beszélgetni, sosem untuk egymás társaságát. Sokszor képeket küldtünk egymásnak. Na persze, nem olyanokat amiket majd később megbánnánk, inkább ez az aranyos, mosolygós szelfik voltak...

A többiek már tudják nagyjából hogy mit érzek Yoongi iránt, egyedül csak az említett személy nem tud semmit. Bár...ha észre vette hogy sokkal máshogyan viselkedek és beszélek vele, akkor kapiskálhatja azt is hogy olyan forró vagyok mint a kályha...

A tanulás természetesen ez mellett nem állt meg. Muszáj ha azt szeretném hogy ki költözzek Seoulba.
Nos igen...Érettségi után tervezek kiköltözni a haverokkal oda. Taehyung és Jungkook azért mert ott kezdenének bele a modellkedésbe. Én meg azért hogy ott kezdhessem el a még nem tudom milyen életemet. Na meg persze plusz dolog hogy Yoongi és barátai miatt is. Erről még Ők nem tudnak, megbeszéltük Jungkookékkal hogy erről még nem szólunk nekik. Legyünk először túl az érettségin és utána, esetleg mondhatjuk, bár egyenlőre meglepetésnek szánjuk ezt.

Most hétvége van, ami azt jelenti hogy egész nap csak két dolgot csinálok. Tanulok és beszélgetek az újdonsült barátokkal.

Épp hozom fel a konyhából a forró cappuccino-t, mikor megrezdült a telefonom.

Sejtettem hogy ki írhatott, általában Ő szokta legtöbbször keresni a társaságom. 

AgustD_Official rád írt. *Tudtam..*

Mosollyal az arcomon, mentem be a szobámba majd a forró italt letettem az asztalra, azzal meg is nyitottam a chatet az instán.

AgustD_Official: Sziaa Chiiiim😁😁 Rá érsz most??

Sziaa Yoongi Hyung!!😊😊Persze! Mondd, mit szeretnél??😁😁 :Park Jiminiee_95

AgustD_Official: Hát ööö...

AgustD_Official: Tudom hogy váratlanul fog érni de...

AgustD_Official: Nincs kedved videóchatezni?..😅😅

AgustD_Official: Tudod...A fiúk már nagyon látni szeretnének és persze én is...

AgustD_Official: És mivel még nem adódott egy alkalom sem hogy találkozzunk élőben...így arra gondoltam hogy legalább videóchaten..lássalak és halljalak...😅

~Yoongi Szemszöge~
Az egész arcom csak úgy lángol..Nem hiszem el hogy tényleg leírtam ezeket!..

A fiúk már hetek óta mondják nekem, hogy tegyem már meg ezt a lépést! Persze azt nem magyarázták el hogy mégis ez mire lenne jó, vagy hogy miért. De ahogy tanácsolták úgy teljesítettem. Végül is én is akarom...már azóta akarom mióta megtörtént a legelső beszélgetésünk...

A haverjaim már tűkön ülve várják a válaszát, mondjuk szerintem én még annál jobban is...
Igen, nélkülük még erre se lettem volna képes..
-Na, írt már erre valamit??
-Még semmit...
-Hadném mit írtál neki pontosan! - Jó parasztosan kérte el a telóm Hoseok.
-Az igen, te aztán jól elküldted K.O.-ba.
-Szerencsétlen gyerek. Most tuti fúl vörös fejjel nézz maga elé.
-Ugyan srácok, ezt mégis honnan veszitek?
-Szerinted honnan? Jimin mindig zavarba jött a bókjaidtól! Most szerinted, erre a váratlanul ért kérdéstől nem fogja fogni a fejét?
-Jó..megeshet hogy elpirult néhányszor amikor megdicsértem. De Ő amúgy is nagyon félénk ember.
Le merem fogadni hogy ritkán kapott dicséreteket, mert egy ártatlan "szép vagy"-tól nem kéne fúl vörös fejet kapnod. Az egy alap szó amit sokan és sokszor használnak, mégis Ő valahogy ezekből valószínűleg keveset kapott, mert eléggé önbizalomhiányos szegény.
-Míg te egy monológot tartottál, válaszolt. Nézd. - Mutatott a teló felé Namjoon.

Park Jiminiee_95: Woow..Hirtelen nem is tudom hogy mit mondjak...

Park Jiminiee_95: Rendben, legyen, de nem vállalok felelősséget a külsőmet illetően...

Már mondtam neked hogy úgy vagy gyönyörű ahogy vagy! Szóval ilyen badarságokat ne is mondj! :AgustD_Official

Azzal meg is nyomtam a videóchat gombot és hívni kezdtem.

-Azta! Hogy megbátorodtál erre! Így kell csinálni kérem szépen! - Mondta majd tapsolt nagyokat Hoseok, utána csatlakozott Jin is.
-Sok sikert, haver! - Azzal indultak volna ki a szobámból.
-He? Várjatok már!! Legalább köszönjetek be, ha már nem akarjátok látni!
-Mi akarjuk látni, csak szeretnénk titeket is kettesben hagyni..
-Mindig kettesben hagytok vele! Most az egyszer ti is maradjatok egy ideig, okés?
-Jó. - Bólintottak majd vissza ültek az ágyamra úgy hogy én legyek középen, ezzel mind a négyen bent voltunk a kis kamerában.

Vártuk hogy felvegye, de az csak olyan 15 másodperccel később következett be.

Felvette ugyan, de a kamerát kikapcsolta, így nem láttam az arcát, ami miatt egy kicsit elszomorodtam.

-Chim...Kérlek szépen kapcsold be a kamerát. Látni akarunk. - Nem válaszolt.

-Jimin, mi nem bántunk. 

-Legalább szólalj meg! - Egy szipogást vettünk hallani.

-Chim..Te ugye most nem sírsz? 

-Nem, csak... - Hallottam meg a hangját, amitől elállt a szavam. És nem csak az enyém hanem a többieké is.

*Tényleg tökéletes! Ugyan eltudtam képzelni valami hasonló magas mégis férfias hangot de ez mindenen felül múlt. Olyan lágy, gyengéd, és gyönyörű hangja van hogy az valami hihetetlen!..*

-Csak..? - Kérdezte vissza Jin.

-Csak...csak egy kicsit lesokkolt hogy valóban "élőben" láthatlak titeket..

-Chim, megtennéd hogy bekapcsolod a kamerát?..  

Nem tudtam elengedni ezt a dolgot. Muszáj látnom! Ha erre se válaszol akkor kénytelen leszek kimondani azt ami még engem is zavarba hozz...

Ez azonban így is történt. Semmi válasz nem jött.

-Kérlek...Látni akarlak! - Halk sóhaja után megszólalt.

-Rendben. Egy pillanat... *Még mindig nem tudok betelni hangjával. Ez valóban Ő??*

Ezután ahogy hallottam, kifújta az orrát majd beállította a telefont pont úgy hogy jó szögben legyen, és elérkezett a várva várt pillanat. Bekapcsolta a kamerát.

Én meg akkor...Na akkor kaptam majdnem orrvérzést.

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Ugye milyen gyorsan hoztam az új részt? Diploma jár nekem ezért😂Nos..hogy tetszett ez a rész?😊 Vajon milyen reakciókat váltottak ki egymásra? Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Hamarosan!😊 Addig is Annyeong! 

Köszönöm hogy ennyien támogattok!😊💕

~19.07.12~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now