📸14.📸

1K 73 14
                                    

~Yoongi Szemszöge~

Mikor bekapcsolta végre a kamerát. Hát az állam majdnem leesett a helyéről.

Nem tudtam máshogy reagálni erre, csak szám elé tettem a kezem közben mondtam magamban hogy *Azt a ku...*

-M-Most mi az?? - Vörösödött el enyhén a reakciómtól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-M-Most mi az?? - Vörösödött el enyhén a reakciómtól.

-Wow...Ez a reakciónk most.

-Nagyon ügyes vagy Jimin, sikerült sokkot okoznod Yoonginak! - Nevetett fel hirtelen mellettem Hobi, de nem tudott ez érdekelni.

-Ugyan, akkora nagy sokk nem érhette Őt. - Mondta mosolyogva Chim majd rám nézet.

-Hát ahogy látod, mégis sikerült. - Mondta Namjoon kuncogva.

-Elég legyen! Ne gúnyolódjatok rajtam srácok! - Szólaltam meg most már én is.

-Amúgy mi újság? - Kérdezte Jin a túloldalon lévő sráctól.

-Hát, semmi új. Mint mindig, most is keményen tanulom a tételeket.

-Anyám. Te aztán tényleg kitartó vagy a téren hogy jól sikerüljön az érettségid! Én és szerintem a barátaim nevében is mondhatom hogy mi egyáltalán nem tanultunk ennyit mint te most. 

-Sőt, meg merem kockáztatni hogy egész gimis évünkben nem készültünk ennyit mint te most - Nevetett fel Namjoon.

-Héé! Én kivétel vagyok! Én azért figyeltem is az órákon és tanultam a dogákra. - Nyújtotta ki a nyelvét Jin Namjoonra ami még poénos is volt látni a kamerán keresztül.

-Jó, akkor csak mi voltunk rossz fiúk. De mi aztán a menő rossz fiúk. - Mosolyodott el az emléken Hoseok.

-De amúgy, miért is tanulsz ennyire keményen, azon kívül hogy jól sikerüljön az érettségid? - Kérdeztem rá mert tényleg érdekelt a válasza.

-Hát...Van egy célom jobban mondva egy célunk a barátaimmal, amit elakarunk érni, de ahhoz hogy ezt elérjük, keményen harcolunk a jó érdekében.

-Na és mi a célotok?? 

-Hát az egyik fele titok a másik fele meg kérdéses nálam...

-Ezt hogy érted?

-Elmondanád nekünk azt a titkot?

-A titkot, majd később megtudjátok, egyenlőre nem lövöm le a poént. Amíg nem leszünk túl az érettségin, nem mondhatunk semmit. 

-És mi az ami kérdéses nálad?

-Hát igazából még nem tudtam eldöntetni hogy mit akarok csinálni és hova akarok menni tovább. Taehyungék már ugyan eldöntötték hogy modellnek mennek, Jungkook emellett elkezd majd angol covereket gyártani Youtube-ra, de én még nem tudom.

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now