📸17.📸

842 74 41
                                    

~Jimin Szemszöge~

-Várjál, várjál! Mi?? Yoongi...

-Igen, Yoongi pánszexuális. Tehát tud vonzódni fiúkhoz...

-Akkor még...nincs vesztve semmi?

-Úgy ahogy mondod Jiminie. 

-Egyedül azt nem értem hogy, hogy jött a képbe hirtelen egy csaj... - Gondolkodott el Namjoon.

-...Mindegy..Ne törődjetek vele..Ha majd eszébe jutok, rám ír úgy is...nem?

-Szeretném őszintén azt mondani hogy de...viszont sajnos nem tudom... - Válaszolta csalódottan Jin mire elszomorodtam jobban.

-.... 

-Jimin. Szeretnéd hogy beszéljünk vele errő-

-Isten őrizz! Nem! A magatok módján beszéljetek vele, de engem fel ne hozzatok! Ne mondjatok neki semmi velem kapcsolatosat..hogy sírtam...hogy miatta most nem tudom hova álljon a fejem...

-Jiminie...

-Kérlek, ne aggódjatok miattam. Meg leszek. Most amúgy sem tudok sokat tenni ez ellen...2 hét és itt az érettségi, nekem pedig arra kell összpontosítanom.

-De, Jimin..!

-Nem kell félni, veletek ugyan úgy megpróbálom tartani a kapcsolatot. Yoongi pedig ír ha akar, nem kell rá erőltetni a dolgot. Ha a lánnyal akar lenni, akkor legyen...

-Esküszöm hogy figyelni fogom minden lépését, és beszélek a fejével!

-Nem kell Jin, jó lesz így...Majd kiheverem később a magam módszerével..

-Arra gondolsz amire én..? - Nézet rám Taehyung

-Igen, arra..

-Mégis...mire gondoltok skacok?

-Jimin újra elmegy boxolni. - Jelentette ki Jungkook.

-Hogy mi? Jiminie, te boxoltál régen??

-Igen, szerinted honnan vannak ezek a kis cimborák? - Mutattam meg, ugyan már egy kicsit puhány de még mindig jó nagy bicepszemet, amire kuncogtak egy sort.

-Neked cimboráid vannak, nekem viszont elefántjaim. - Mutatta meg a kamerába a karját Taehyung, amin már nevettünk egy jót.

-Istenem, ti nagyon bolondok vagytok.

-Pont úgy mint mi. - Jelenti ki Hoseok vigyorogva.

-Pontosan!

Ezután még néhány percig beszéltünk majd mindenki ment a dolgára. 

-Kis kikapcsolódásképpen, nem megyünk el fagyizni? - Tette fel a jó kérdést Jungkook.

-De mehetnénk. - Mosolyogtam rá, mire megszólalt a telefonom.

Valaki hívott instán, és gondoltam is hogy ki lehetett az. Az érzésem nem csaltak, Ő volt az. Yoongi.

A fiúk rám néztek majd a telefonra.

-Most hagyd figyelmen kívül! 

-De...

-Jimin! Általában az utóbbi időben Ő koptatott le, és a nem régi beszélgetésetekkor, mondhatni egyből ugrott a lány után, miután kinyitotta a csipáját. Szóval nem. Most velünk foglalkozol, és nem érdekel hogy mit akar most tőled! Utólag majd elmondod neki hogy mi volt a helyzet, ha annyira szeretnéd. Most kapcsolódj ki és csak ránk figyeljél!

-Jó...de cserébe elmegyünk boxolni is..

-Tudtuk hogy ezt fogod mondani. Na gyere! - Azzal lepillantottam a telefonra ami még mindig csörgött. 

Döntöttem. Tényleg nem szabad most egyből utána ugranom! Egyszer nekem is jár ez!

Így hát fogtam és kinyomtam a wifit rajta. Utána láttam hogy letette. 

Könnyű azok után engem keresni, miután már nincs a képben a csajszi, nem igaz Min Yoongi?

-Jössz már Jimin?!

-Megyek. - Azzal zsebembe tettem telefonom és magamba mondtam hogy  *Úgy érzem megint kezd felforrni az agyvizem..már alig várom hogy elmenjünk boxolni!..Úgy érzem megint vissza tértem hozzád régi barátom...*

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊 Mi lesz még?? Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Hétfőn😊 Addig is Annyeong!
Köszönöm hogy ennyien támogattok!😊💕

~19.07.25~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now