Az előző rész tartalmából:
-Miért számít annyira NEKED, hogy én és Jimin között mi folyik?
-MERT KIBASZOTTUL FONTOS LETT A SZÁMOMRA! TALÁN AZÉRT!
-Hogy MI????
~Yoongi Szemszöge~
*Nem értem...most akkor neki is megtetszett Jimin..?*
-Igen, jól hallottad!! És nem! Nem az amire gondolsz!! Nem úgy lett kibaszott fontos, hogy belé szerettem! Mert nem! Tudod nagyon jól hogy a külföldi csajokra bukok! Egyszerűen csak felbosszant az, hogy az egyik legjobb barátomnak ezt kell átélnie!
-De akkor is, mié-
-Azért te idióta, mert lenne esélyed nála! Ugyan is, olyan meleg mint a kályha!
-Hogy tessék??
-Mindent kétszer kell mondanom vagy mi? Park Jimin rohadtul meleg! Lenne esélyed nála!! Hahó!!
-És ezt...miért nem mondta el nekem?
-Szerinted miért nem? Most őszintén! Ő se tudta eddig hogy pánszexuális vagy, akkor Ő neked miért mondta volna el neked azt hogy meleg?
-De akkor te ezt honnan tudod??
-Onnan mert...
~Hoseok Szemszöge~
*Nem mondhatod el neki, hogy szerelmes belé. Nem. Azzal átverném Jimint, amit nem akarok..Gyorsan találj ki valamit Hobi!..*
-...Mert mondták a haverjai régebben.
-Jó, és nekem miért nem mondták el??
-Most komolyan, te alig beszélsz a másik kettővel, én illetve mi azért próbálunk nem csak Jimin körül forogni!
-Jó...így érthető..
-Na látod! Szóval remélem hamar megjön az eszed! Ezzel végeztünk! Ha majd készen leszel a munkáddal és LESZ időd velünk beszélgetni, akkor írj bátran. Csak szólok! Én nem foglak keresni! És nagy valószínűséggel a másik 3 ember se! Azt meg találd ki te, hogy melyik az a három személy akiről beszéltem a hatunkból! Én elmentem sétálni! Szia! Jin, ti pedig ne maradjatok olyan sokáig. - Ekkor rá pillantottam Yoongira aki szintén engem nézet.
-Hagyjátok gondolkodni! Mert most rá férne! - Azzal kiviharoztam Yoongi házából.
*Nem tehetek róla, ilyen a természetem! Hiába az egyik legfontosabb személy az életemben Yoongi, most nagyon berágtam rá! Tudom, nem vagyok méltó még arra sem hogy barátjának nevezzen, de ha egyszerűen nem érti meg máshogy csak így? Mindig amikor rendesen lehordtam a fejét, megkomolyodott és utólag bocsánatot kért mondván, hogy nekem volt igazam. Régebben kedvesen és virág nyelven magyaráztam el a dolgokat, de utólag rá jöttem, hogy ez semmire se használ, főleg ha kezd újra rózsaszín ködöt látni. És most nagy veszélyben van a másik legjobb barátom is, Jimin. Aj!! Csak adja az isten, hogy helyesen dönt Yoongi!*
~Yoongi Szemszöge~
Miután Hoseok elhagyta a házam, magam elé nézve bambultam el.
-Figyelj Yoongi. Tudjuk hogy ti általában az ilyesmi helyzeteket így oldjátok meg, de kérlek annyira vér komolyan se vedd Hoseok szavait. Egyszerűen Ő ilyen, tudod nagyon jól és emellett nagyon ideges is volt most..
-Tudom...de igaza van. Mindenben. Ha valóban annyira fontos lett volna Jimin a számomra akkor kerestem volna az elmúlt két napban is...
-Yoongi, ez nem így van. Hoseok ezt egy kicsit túl reagálta.
YOU ARE READING
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...