Előző rész tartalmából:
Úgy éreztem, most érkezett el az a pillanat amire már mindannyian vártunk.. Bekövettem Őt Instán. Igen, megtettem...csak ami pár órával később fogadott..teljesen lesokkolt....~Yoongi Szemszöge~
Album kiadása után posztoltam 2 képet amire természetesen egyből jöttek a like-ok és a kommentek. A telefonom folyamatosan csak rezgett a jelzések miatt. Úgy gondoltam míg le nem csillapodik a dolog addig elmegyek gyorsan össze dobni egy szendvicset. Amint ezzel készen lettem, vissza mentem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t. Közben újra kezembe kaptam a telefonomat, és el kezdtem a kommenteket olvasni. Amire tudtam válaszolni arra válaszoltam is. Ez addig tartott míg, meg nem kaptam az újabb értesítést, de most kivételesen nem like-al volt kapcsolatos hanem egy követés. Megnéztem hogy ki követett be.
Park_Jiminiee_95 bekövetett téged. *Hmm...*
Kíváncsiságból rá kattintottam a fejére de ami fogadott az ledöbbentett.
*Basszus.....* Ez volt az első gondolatom.
Nem is gondolkodva... rá nyomtam a "vissza követés" -re...Ami rám nem vall...Na de ez lényegtelen. Rá nyomtam az összes képére és miután elolvastam a kommenteket alatta...úgy éreztem, hogy rá kell írnom erre a srácra, mert rohadtul kíváncsivá tett..
*A mosolya...olyan varázslatos...Hee Yoongi? Miről beszélsz te?? Meghibbantál?? Miért is írnál rá?? Hisz nem ismered!!...Pont ez az! Meg akarom ismerni!...*
Akkor még nem is tudtam, hogy mit akartam tőle pontosan, csak azt tudtam, hogy megakartam ismerni, de utólag rá jöttem, hogy amit is szerettem volna úgy igazán, az nem más volt mint..valami forró kapcsolat...
Így hát, rá írtam...
AgustD_Official: Szia!😊
Attól a pillanattól kezdve...kezdődött el minden..köztünk..
Pár óra késéssel..vissza is írt..ami miatt furcsa módon nagyot dobbant a szívem...
~Jimin Szemszöge~
Csak pár órával később kapcsoltam vissza a netet. Már az első csipogásnál tűnt fel nekem az, hogy valaki bizony bekövetett. Amikor megláttam hogy ki volt az ki ejtettem a poharat a kezemből. Szerencsére csak műanyag volt de telibe vizes lett lábam.
*Na remek! Már csak ez hiányzott!*
Fogtam gyorsan a felmosó rongyot majd sietősen feltöröltem a kiborult kis vizemet majd villám sebességgel vettem le a vizes zoknimat, így mezítláb vittem ki a fürdőbe. Miután ezzel megvoltam gyorsan felvettem egy másik zoknit és mentem vissza a konyhába, ahol hagytam a telefonomat. Egyből azt felkapva mentem fel a szobám.
Mikor feloldottam a telefonom zárát, újra megláttam Őt és azt hogy bekövetett engem viszont. Ami miatt én majd hogy nem, meghaltam de semmi baj. Ám, akkor kaptam igazán szívrohamot mikor kaptam egy újabb értesítést még pedig azzal a címmel hogy: AgustD_Official rád írt.
Szinte remegtem és nem akartam elhinni hogy velem ez tényleg megtörténik. Pánikomban nem tudtam mit csinálni csak annyit hogy magamban vinnyogtam és hogy rá írtam a két haveromra.
Kakao Talk:
Jimin: JUNGKOOK! TAEHYUNG! AZT HISZEM ÉN MOST MEGHALTAM!!!
Miért? Valami történt?? :Taehyung
Ki jött Agust D-nek az új albuma és most döbbentél rá, hogy mennyire kurva jól tolja? :Jungkook
Jimin: Igen, az is. De nem csak erről van szó!!
Akkor miről?? :Taehyung
Jimin: BEKÖVETTEM ŐT ÉS MOST VISSZA KÖVETETT!! SŐT!!! NEM RÉG RÁM IS ÍRT ÉN MEG NEM TUDOM HOGY MIT ÍRJAK NEKI VISSZAAA!!!!
HOGY MI??? :Jungkook
MICSODA????? :Taehyung
Jimin: ÉN SE HISZEM EL!!! SKACOK MOST MIT TEGYEK?????
Hogy hogy mit tegyél?? Írj neki vissza!!! Biztos ismerkedni szeretne veled!!😏😏 :Taehyung
Egyet értek! Írj neki vissza de most azonnal!! Holnap pedig mondd el a fejleményeket okés???:Jungkook
Jimin: Okés! Hát ööö...akkor asszem megyek vele beszélni...sziasztok!! És jó éjt nektek!!
Köszi, neked is!! :Jungkook
Aztán ne maradj fent sokáig Ő miatta😏 Na szia!! :Taehyung
Ezután kiléptem a Kakao Talkból majd mielőtt még át tértem volna az Instagramra, úgy gondoltam elmegyek gyorsan le zuhanyzok hogy utána ne keljen ezzel is foglalkozni.
Miután ezzel is megvoltam, rá tértem a dologra. Remegő kezekkel rá nyomtam az üzijére és elkezdtem vele beszélgetni, bár egy kicsit féltem tőle az az igazság.
Instagram:
Szia!😊 :AgustD_Official
Park_Jiminiee_95: Szia..😳
Park_Jiminiee_95: Ööö...Hogy vagy?😅
Köszönöm, jól megvagyok! Na és te?😃 :AgustD_Official
Park_Jiminiee_95: Köszi, én is😊
Park_Jiminiee_95: Ööö...Kérdezhetek valamit?😅😅
Már megtetted😜 De persze, nyugodtan😊 :AgustD_Official
Park_Jiminiee_95: Hogy hogy vissza követtél és rám írtál..?
Őszintén? Csak a képeid alapján, úgy döntöttem, hogy meg akarlak ismerni!.. :AgustD_Official
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊Mit gondoltok, mi fog történni ez után? Vajon később mennyire fognak egymáshoz kötődni?😁Hogy mikor jön a folytatás? Nem tudom de majd érkezem úgy is! Addig is Annyeong!😊💕
BINABASA MO ANG
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...