~Yoongi Szemszöge~
Másnap reggel..
Mikor felkeltem, valami nagy fájást éreztem. Mint a szemem fájt, mint a szívem. Az utóbbi talán még jobban is..
*Annyira jó lenne, ha csak álom lett volna...*
A könnyek újra elő törtek. Ezt egyszerűen nem lehet máshogy lereagálni..
Lassan lenyugodva fogtam meg a telefonom és néztem meg hogy hány óra van.
Reggel 9:42-öt mutatott amin kicsit meglepődtem. Mert ilyenkor még jócskán alszok. *Most kell valaki akinek mindent kiönthetek..*
Nem is volt kérdés, hogy kihez fordultam először. Felhívtam Hoseokot, hogy jöjjön át hozzám.
Meglepődött Ő is, hogy én már reggel 9-kor fent vagyok, de amint elmondtam, hogy fontos dologért hívtam, azonnal neki látott öltözni és utnak indult felém. Olyan 25 perc múlva át is ért hozzám.
Én addig valamilyen szinten össze kapartam magam és átöltözve, frissen mosott hajjal vártam Hobira, hogy rá tenyereljen a csengőmre.
Idő közben megcsináltam a jól meg szokott fekete kávémat, illetve Hope-nak egy Latte-t csináltam mert tudom hogy Ő azt szereti, és lemerem fogadni hogy ma még nem evett/ivott semmit, így kis gyors reggelit is össze dobtam, ami csak egy háromszögü szendvicsből állt.
Mikor készen lettem, pont akkor érkezett meg a barátom, és ezt úgy adta a tudtomra, hogy szokása szerint rá feküdt a csengőre.
-Megyeeek. - Azzal elindultam a bejárati ajtóm felé, majd kinyitottam Hope-nak az ajtót, aki utána jó erősen megölelt.
-Jó reggelt!
-Neked csak jobbat.. - Mosolyogtam rá halványan.
-Mondjad, mi volt olyan fontos??
-Ezt bent a konyhában is megtudjuk beszélni, szóval gyere. - Azzal beinvitáltam a konyhába.
Amikor mindketten beértünk Hoseok csak rám nézet nagy mosollyal.
-Honnan tudtad hogy ma még nem is reggeliztem?
-A reggeli, kicsit komás hangodból itélkeztem. Meg valahogy sejtettem hogy miután át hívlak, csak átöltözöl és jössz is hozzám. Ismerlek mint a rossz pénzt. - Nevettem el magam kicsit a végére.
-Na de jó étvágyat!
-Ahogy neked is! - Azzal hozzá is láttunk a reggelinek közben lassan bele kezdtem a történésbe.
-Na de mesélj, mi történt tegnap??
-Igazából ez hajnalban történt.. Jimin felhívott. - Ekkor barátom majdnem kiköpte a Latte-t amit csináltam neki.
Párat köhögött, majd tányér méretű szemekkel illetett meg.
-Hogy mi van??
-Jól hallottad. Chim hajnalban felhívott. Bocsánatot kért amiért így viselkedett velem akkor, amit őszintén elmondom, hogy rettenetesen jól esett. Könnyekig hatódtam, de sajnos később már nem az örömtől sírtam..
-..Kérlek mondd, hogy nem...
-De.. Chim meg akarta szakítani a kapcsolatunkat... - Lassan a könnyeim újra előjöttek, amiket már nem tudtam vissza tartani. Mondjuk nem is akartam.
Egyedül csak Hobi tudja milyen is érzékeny és törékeny vagyok..-Jaj gyere ide.. - Azzal a székéből ki pattanva sietett hozzám, hogy mi hamarabb a karjaiba kössek ki.
-Jól van, jól van. Nyugi..
-Hogy nyugodjak meg Hoseok? Jimin nem akar többé velem beszélni! És ebben az a legrosszabb az egészben, hogy ez rettenetesen fáj! Mert borzasztóan megszerettem, hiába ott van a távolság... Ő az első olyan személy aki teljes egészében megfogott, hiába nem találkoztunk még..
-Lehet hogy csak a pillanat hevében gondolkodott így és valójában rettenetesen szeret téged..
-Ha rendesen szeretne akkor nem mondaná azt hogy hagyjuk egymást békén.. Én basztam el az egészet biztos..
-Nem, ez nem így van.
-Dehogynem! Ha Surannal nem vettem volna fel a kapcsolatot, akkor most nem tartanánk itt..
-Ezzel viszont azt mondod, hogy Suran a hibás mindenért. Ugye tudod?
-Már mint nem! Ő nem tett semmit.. Én szúrtam el az egészet!
-Figyelj.. Én látom, hogy mennyire össze vagy zavarodva, de kérlek ne hibáztasd magad emiatt! Majd én rá kérdezek, hogy miért tette ezt é-
-Ne, kérlek Hope ne tedd ezt! Tudni fogja hogy én miattam kérdezed!
-Ne aggódj, nem fogja még sejteni se. Ahhoz Ő túl bamba.
-Hé, ne bántsd szegényt! - Nevettem el magam kicsit, ami miatt elmosolyodott Hobi.
-Bocsi, de tényleg ez az igazság. Néha totál nem ért dolgokat, pedig a legtöbbjük elég nyilvánvaló jelentésű.
-És ez az egyik olyan tulajdonság amit annyira szeretek benne, mert olyankor olyan aranyos, bamba fejet vág. - Ámbrándoztam róla, de aztán hamar elszomorodtam.
-Majd...Elmondod, hogy mi miatt tette ezt..?
-Persze, ha nem kapcsolódik a titokhoz.
-Miféle titokhoz?
-Oh, hogy már ennyi az idő? Gyorsan együk meg a reggelinket, hogy aztán 11-re ott legyünk a fótózáson. - Engedett el, majd sietett vissza a székéhez.
-Hobii..
-I-Igen??
-Miféle titokról beszéltél az imént?
-Semmilyenről. Inkább egyél, hogy aztán útnak induljunk!
-De hisz ma még fótózásunk sincsen.
-Dehogynem. Nézd meg a telefonodban a naptárat. - Mondta miközben jó izűen falatozott barátom.
Összeráncolt szemöldökkel nyitottam meg a telefonomban a naptárat, ahol sok mindent láttam.
Koncertek, interjúk és fotózásokkal voltak szinte tele.
-Oh ne már! Már vége van a két hét pihenőnek??
-Igazából, a tegnapi nap volt az utolsó pihenő napunk. Most legalább 3 hónapig belekell húznunk az album készítésbe.
-Huuh de jó. Megint ki leszek purcanva hétvégéig.
-Tudod, az Idolság ezzel jár.
-Tudom.. - Hajtottam le a fejem. *Jimin..*
-Figyelj.. - Jött oda hozzám ismét Hobi, majd megérintette a vállamat.
-Ezt megoldjuk együtt. Ha nem változik a helyzet, akkor pedig túl lépünk rajta. Legalább a rengeteg munka el fogja venni a figyelmed ezekről. Rendben?
-Rendben.. - Néztem fel rá és egy enyhe mosolyt elengedtem.
Azóta a nap óta..
Nem hallottam semmit se Jimin felől, hiába érdeklődtem barátaim és az Ő barátai felől...2 hónap után ebbe beletörödtem, és próbáltam elfogadni ezt. De..
Tök mindegy, hogy mennyi nap vagy hónap tellik el..
Én akkor is téged szeretlek!..Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Végree!! El sem tudjátok kepzelni mennyire nehéz volt megszülni ezt a részt, de végül csak sikerült.😁 Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁
Elnézést az esetleges hibákért!!😔 Majd jelentkezek!
Addig is vigyázzatok magatokra! Na Annyeong!😊
Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕
~20.01.12.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
Hayran KurguAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...