📸19.📸

834 76 6
                                    

Az előző rész tartalmából:

-Nem magunk miatt fújjuk fel ennyire te barom hanem Jimin miatt!

-Hogy mi?

------------------------------------------------------

-Most min mosolyogtok?

-Csak...elgondolkodtam azon, hogy mi lesz majd a reakciója Yoonginak, mikor ezt meglátja.

-Nem érdekel jelenleg. Nyugodtan lássa meg.
Legalább megismeri a másik oldalamat..

~Yoongi szemszöge~

-Hogy mi?

-Jól hallottad!

-Mégis mi történt vele??

-Azt nem mondhatjuk el...

-Srácok. Mondjátok el hogy mi van vele!!

-Előbb te magyarázd meg hogy mi a tökömért volt itt egy lány! Ki Ő? Honnan ismered??

-Aj, jól van, elmondom. Nos az a lány akit nem rég láttatok, mint posztban mint személyesen, az a lány volt még általánosban a szerelmem.

-Hogy mi van??? - Akadtak ki egyből.

-Bekussolnátok végre és hagytok engem végig pofázni vagy hagyjam a faszba a magyarázkodást? - Kérdeztem kicsit ingerülten. Nem tudom hogy mi történt Jiminnel és ez kikészít!

-Jól van na. Folytasd tovább!.. - Adta át a szót nekem Jin, amire elkezdtem válaszolni.

-Szóval Suran, a volt szerelmem, akiről még nem tudtatok, belefutottam még 2 nappal ezelőtt. Épp fordultam be egy utcába mikor belé botlottam. Felsegítettem neki felállni, majd felismertük egymást. Osztálytársak voltunk. Ismertük egymást, barátok voltunk, csak én akartam tőle többet.
Ő erről nem tudott se akkor se most. Örültem, hogy láthattam és ez érdekében beültünk egy kávézóba ahol újra beszélgetni kezdtünk mint régen. Kiderült hogy kezdő pályázaton van mint énekes, és arra gondoltam hogy segítek neki befutni. Amúgy is egy számon dolgozok, amiben kerestem egy lány énekest, így kapóra jött Ő is erre a feladatra. Jelenleg is azon dolgoztunk, hogy együtt megbeszéljük a sorok hanglejtését, háttérzene megszerkesztését és a videó klip megvágását. Ezért mondtam hogy dolgom van. Azt láttátok a posztban hogy segítek neki zenét szerkeszteni. Ettől függetlenül mégis mindenki negatívan vette ezt, legalábbis a nagy része biztosan nem fogadta jól. Nem akartam erről beszélni mert úgy gondoltam hogy ez úgy sem számít a továbbiakban. 

-Na és tetszik még mindig Suran? - Kérdése hirtelen össze zavart. Jó darabig csak magam elé néztem és nem szólaltam meg.

-Tehát igen. - Mondta beletörődve és sóhajtva Hoseok.

-Nem! Vagy is...nem tudom...

-Yoongi. Mi most arra kérünk meg, hogy addig amíg nem vagy tisztában az érzéseiddel, addig ne keresd Jimin társaságát! - Mondta teljes komolysággal Namjoon mitől kikerekedtek a szemeim.

-Hogy micsoda?? Ti normálisak vagyok?? Ha nem beszélgetek vele akkor abba beleőrülök!..

-Jah azt látom, két napig nem keres téged és te se Őt, de te azért beleőrülnél, ha nem beszélgetnél vele. - Mondta gúnyosan Hoseok.

-Már mondtam hogy dolgom volt!

-Oh ne mond már Yoongi! Most komolyan te este 10-ig itt tartod szerencsétlen csajt, vagy mi? Igazán rá írhattál volna legalább két szó erejéig hogy jó éjszakát te seggfej, vagy valami! Nem! Te mit csinálsz?? Na mit csinálsz? Békésen lefekszel aludni miután a csajszi lelépet, Jimint teljesen elfelejtve!

-Nem felejtettem el sosem Jimint! Csak nem tudom hogy meddig elérhető! Tudod nagyon jól, hogy tanul az érettségire ezerrel és nem tudom mikor ér rá úgy, hogy ne zavarjam!

-Ugyan már, most te se gondoltad komolyan hogy Jimin tényleg EGÉSZ ÁLDOTT NAP, csak TANUL! Tudod, létezik olyan is hogy szünetet tart tételek tanulása között!

-Miért számít annyira NEKED, hogy én és Jimin között mi folyik?

-MERT KIBASZOTTUL FONTOS LETT A SZÁMOMRA! TALÁN AZÉRT! 

-Hogy MI????

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Bevallom én egy kicsit szarul, és unottan, emiatt is szartam bele most a "rendszerbe" (nem baj hogy később megbánom még, mert egyenlőre nincsen kész a folytatás, de kit érdekel, nem?) Nos..hogy tetszett ez a rész?😊 Hogy alakul tovább a helyzet?? Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Fingom sincs!😊 Addig is Annyeong!
Köszönöm hogy ennyien támogattok!😊💕

~19.07.29.~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora