~Jungkook Szemszöge~
És akkor..Megtettem azt amit már régóta megakartam...
Megcsókoltam...
Igen, volt bátorságom megtenni.
Jó mondjuk az elején csak egy puszit nyomtam édeskésnek tűnő ajkaira, de utána annyira akartam többet érezni, hogy muszáj volt folytatnom a dolgot. Féltem ugyan hogy lehet ennek később negatív következményei lehetnek, de bevallom őszintén, nem bántam meg hogy megtettem a lépést.Már rég be akartam neki vallani hogy bizony én szerelmes vagyok belé, de eddig rettegtem az elutasítástól. Viszont az utóbbi időben érzékeltem azt, hogy lehet több is köztünk. Többször kaptam spontán öleléseket, nagyon ritkán puszikat a hajamba vagy a homlokomra, amik mindig zavarba ejtettek. Esetleges bókokat olykor hozzám ért a keze...
Tehát mondhatni minden olyan cselekedet ami egy barátnál többet is jelenthetett... Most viszont kezdek félni...Hamarosan el kell vállnom tőle, ha nem csókol vissza pár másodpercen belül...*Csak kérlek, csókolj vissza...*
Mikor már úgy gondoltam hogy ebből ennyi volt, ezzel mindent elszúrtam, megéreztem ajkait mozogni az enyéimen. Így sikerült neki átvennie az irányitást. Ajkai kellemesen volt puha és ízletes.
Lassan kezdtünk egyre jobban egymáshoz bújni és simogatni egymás hátát, miközben csókunk továbbra is folytatódott. Érzelmesből lassan át váltottunk szenvedélyesbe ami egyre jobban és jobban elködösítette a látásomat.*Lehet nektek ez most furán fog hangzani, de komolyan mondom, életem legelső és legjobb csókját élem át most jelenleg..*
Nem akartuk egymást elengedni, de lassan mégis kellett sajnos..
Pedig az ajkai olyan isteni finomak hogy egész nap csak azt csókolgatnám!..De tényleg.Két pihegés között, megszólalt Taehyung.
-Mégis..mióta??
-Már hosszú idő óta csak te jártál a fejemben. De, hogy neked pontosítsak 11.-es Osztálykirándulásunk óta beléd vagyok habarodva. Nem tehetek róla, túl csábító az egész lényed...-Mondod te, aki képes pár perc alatt felizgatni...
-Csak nem?? - Ekkor lejjebb csúsztattam a kezem arra a területre, ahol megéreztem kezdődleges merevedését.Ahogy hozzá értem, enyhén felsóhajtott egyet.
-Ahh~...D-De..Ezt te okoztad...
-D-De én...én még nem állok készen...
-Ne butáskodj Nyuszim. Nem is akartam most egyből belecsapni a közepébe! Még csak pár perce derült ki hogy mit érzünk egymás iránt. Nem is az volt az ötletem hogy egyből csináljuk.. - Ekkor megérintette megint az arcomat, amivel ismét simogatni kezdett.-Szóval nyugodj meg. Szeretlek! És tiszteletben tartom a döntésed! Egy kapcsolatban fontos az is hogy tiszteletben tartsuk a másik döntését!
-Annyira...Szeretlek!! - Borultam a nyakába és szorosan megöleltem, amit viszonzot.
-Tudod...Jobban szeretlek mint tegnap, de kevésbé, mint holnap!
-Ez annyira..aranyos és romantikus volt Tae Oppa!! Mindjárt elolvadok a karjaidban...-Hoppá, már az Oppád lettem, ilyen hamar??
-Amióta tudom, hogy téged szeretlek a legjobban, azóta vagy az Oppám is. Csak te erről nem tudtál.
-De most már igen, és annyira tudok örülni hogy te az enyém vagy!..
-Én pedig a tiéd!.. - Ezután egymás szemébe nézve mosolyodtunk el, adtunk egymásnak egy hosszú csókot, végül jó szorosan egymáshoz bújva kívántunk egymásnak jó éjszakát.*Annyira...boldog vagy!..*
Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️
(Tudom ez hülye kérdés volt mert mindenkinek tetszett😂)
Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Igyekszem hamar hozni!😅Addig is Annyeong!😊Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕
~19.09.22.~
YOU ARE READING
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...