📸31.📸

804 70 15
                                    

~Jungkook Szemszöge~

Miután befejeztem a beszélgetést Yoongival, Taehyunggal együtt besétáltunk a bárba.

Jimin letörten, sírva mégis dühösen ivott tovább, olyan alkoholokat, amiket még mi sem próbáltunk ki. Megdöbbenve siettünk oda hozzá. Miközben oda tartottunk Taehyung ki jelentette hogy..

-Na basszus, ebből bizony hányás lesz...

-Pedig csak pár percre hagytuk magára Jimint..

-Jungkook, az a pár perc 20 is volt.

-Jól van na, tehetek én arról, hogy teljesen elveszed az eszem néha? - Miután végig gondoltam hogy mit mondtam, zavarba jöttem és dadogva magyaráztam tovább.

-M-Mármint, tehetek én arról, hogy érdekel miről beszélsz és hogy gyorsan repül az idő?? - Hadartam el a végét mert nagyon kínosnak találtam magam.

-Ezt már nem mosod le magadról Kookie, szóval ne is próbálkozz. - Kuncogott egyet, majd miután oda értünk Jiminhez, kivettük a kezéből egy újabb rövidet, mielőtt még azt is megitta volna.

-Jimin, elég lesz már!

-Hééé, add csak vissza a piámaaat!!~ - Állt fel hirtelenjében

-Jézusom Jimin, te mennyit ittál?? Azonnal haza kell vinnünk!

-Dehogy kell, haggyá má hee!! Kérem visszaaa!!~ - Ekkor csuklott egyet.

-Halljátok, adjátok visszaaaa!!~

-Nem Jimin, ennyi bőven elég volt. Most szépen haza megyünk! - Fogtam meg a karját majd lépésre kényszerítve  húztam magam felé. 

Taehyung amilyen gyorsan csak tudta kifizette a piákat, amiknek nagyon borsos ára volt de ezzel most nem foglalkozott, majd besegített nekem. Így mindketten haza fele cipeltük Jimint.

-Miér nem ihattam meg azt az egyet heeeeee??!!! Vigyetek visszaaa!!~

-Mert már így is a hasadban olyan háborút indítottak el azok a sok rövid ital, hogy tuti hamarosan ki fogod hányni! - Jelentette ki Tae.

-Nem érdekel!! Akko is azt akarom, hogy vigyetek visszaa!! Meg kell innom azt az egyet mééégh!!~

-Nem, már így is olyan részeg vagy!

-Éééén?? Én nem vagyok részeeeeg! Csak tiii!! Engedjetek már el!!~

-Ha el engedünk 98%, hogy előre fogsz esni, szóval nem. - Válaszolta Taehyung.

-Egyébként is, minek ittál annyit? Ünnepelni jöttünk, nem berúgni!

-Mert azaz idióta rám írt, és hazugságokkal próbált tele tömni a fejem!! *Majd másnap magadat fogod le idiótázni...Hidd el, Jimin, ismerlek..*

-Honnan veszed hogy hazudott neked??

-Mert azelőtt hallottam két lány beszélgetését, amiből kiderült, hogy Yoonginak bizony csaja van.

-Nem lehet hogy Ők is csak a pletykáknak dőltek be?

-Ez nem pletyka hanem a valós igazság!!

-Nézd Jimin, amit te állítasz, az a hazugság. Yoongi nem jár semmilyen csajjal!!

-Ohh igazáááán??? És ezt te honnan tudod Jungkook??

-Onnan, hogy nem rég beszéltem is vele!

-Fogadni merek hogy neked is a hülyeségeit adta elő..Bármit is mondott, hazudotth neked!!

-Szerintem pedig az igazat mondta.

-Akko most már mellette állsz??

-Nem Jimin.

-Akko mégis miért?!

-Azért Jimin, mert én tudom mi az igazság, te pedig részeg vagy.

-Mondooom hogy nem vagyok részegh!! 

-De igen.

-De neeem!

-Hagyjad Taehyung, semmi értelme vele vitatkozni. - Azzal kinyitottam Jimin ház ajtaját. Mert igen, idő közben már meg is érkeztünk hozzá.

Fél órával később...

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️

Fhu gyerekek, remélem hogy ti sokkal jobban vagytok és hogy nem vagytok betegek! Én már szinte haldokló foka üzemmódba váltottam. (Hogy lehet egy, két órás alvás után azt érezni hogy le van bénulva az egész tested, szédülsz és a fejedben a fájdalom egyből belenyilal? Én nem tudom, de hogy most csak annyit tudok csinálni hogy levegőért kapkodok, az is biztos.)
De nézzük a jó oldalát, a pihenés mellett több részt is irhatok nektek.😅 Juhuuuu😁

Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁Elnézést a hibákért!! Hogy mikor jön a folytatás? Nem tudom. Majd jön.😅Addig is Annyeong!😊

Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕

~19.09.16.~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Onde histórias criam vida. Descubra agora