📸46.📸

641 56 8
                                    

~Hoseok Szemszöge~

Az egésznapos pózolás és gyakorlás meghozta az eredményét. Elfáradtunk, de nagyon. Yoonginak volt a legnehezebb. Annyira látszott rajta, hogy nem akarja ezt csinálni, csak otthon akart lenni és sírni míg meg nem nyugszik. Ez miatt az lett, hogy fél órával később fejeztük be a fotózást, mert Yoongi nagyon nem tudott alkalmazkodni a fotós kérésére. De ezt persze mind megértettük, hisz tudtuk hogy most a lehető legrosszabbkor jött neki a munka.

A fotózás után még volt 3 órás gyakorlatunk is, szóval olyan este 6 körül fejeztük be az egészet.

Most haza fele tartunk, Jin visz minket haza kocsival. Úgy döntöttem a mai nap még Yoongival leszek, és nála alszok. Nem akarom ilyen állapotban hagyni egyedül.

Mikor megérkeztünk Yoongi házához, elbúcsúztunk Namjoonéktól és lassan besétáltunk a helységbe.

-Hobiiie.

-Igen?

-Annyira fáradt vagyoook. Meg tennéd, hogy helyettem most te főzöl? Ha megkérlek szépen rá? - Nézet rám boci szemekkel.

-Persze, megcsinálom. Mit szeretnél enni?

-Valami forró levest.

-Rendben. Akkor egy finom, forró levest rendel a házigazda. - Mondtam mosolyogva és indultam a konyhába mikor Yoongi hátam mögött megszólalt.

-És egy Jimint... - Hirtelen megálltam cselekedetemben. Hátra fordultam és láttam, hogy Yoongi hamarosan elsírja magát. *Szegénynek egész nap elkellett fojtania az érzéseit...*

-Jaj, gyere ide.. - Húztam magamhoz, majd szorosan öleltem miközben kérdeztem tőle, hogy..

-Tényleg ennyire fáj..?

-Szerinted?? Most sírnék, ha nem fájna ennyire?? Életemben nem gondoltam volna, hogy valakit ennyire megfogok szeretni ilyen rövid idő alatt, távolság ide vagy oda...

-Tudom Yoongi, tudom.. De.. - Engedtem el kicsit hogy a szemébe tudjak nézni.

-Tényleg, ha nagyon akarod, megpróbálhatom felhívni..

-Szerintem hagyjad.. Úgysem venné fel. Láttam, hogy miközben fotózáson és gyakorlaton voltunk, valakit nagyon kerestél és idegeskedve hívogattad. Ha jól gondolom Őt kerested akkor is..

-Igen, jól gondolod..

-De miért?

-Miattad kerestem. Tudni akartam, hogy miért cselekedett így.

-Erre úgy sem kapunk választ. Nagyon max a barátaitól, de szerintem még azoktól sem.. - Ekkor pityegett mindkettőnk telefonja.

Egy új értesítést kaptunk mindketten.

Alien_95 két új képet posztolt.

Yoongi bepötyögte a hozzá szólását, de végül nem küldte el.

-Most miért törölted ki?

-Mert úgy sem kapok választ. Jungkook posztjánál már kommenteltem, de egyikük sem írt vissza..

-Mikor írtál nekik?

-Mikor még a kocsiban voltunk és tartottunk a Big hit felé a gyakorlat miatt.

-Hát ööö... Lehet nem értek rá akkor.

-De most posztolt Tae! Mostanra már volt idejük írni de nézd! - Nyitotta meg Jungkook profilját és a legutóbbi posztját ahova ő kommentelt.

-Semmi válasz! Tae meg most posztolt két képet is! Ha pár percen belül nem írnak vissza akkor tuti Jimin miatt figyelmen kívül hagynak!

-Nem hinném, hogy emiatt teljesen megszakadna a kapcsolatotok. Nézd a példámat. Mikor mi magadra hagytunk téged, amit azóta sajnálok is, akkor mi tartottuk a kapcsolatot Jiminékkel. Hiába rajtad keresztül ismertük meg, attól még a mi barátaink is lettek és beszélgettünk velük.

-Nem úgy értettem Hobi. Lehet hogy Jimin megkérte külön őket, hogy ne válaszoljanak nekünk. Hogy szakítsák meg minden velünk való kapcsolatot.

-Nem hinném, hogy Jimin ilyesmit kérne tőlük. Ő nem ilyen, ezt te is jól tudod.

-Igen, tudom... de akkor nem értem.. Miért nem írnak vissza? - Nézet rám csalódottan.

-Lehet vissza írnak csak később. Most lehet nincsenek olyan helyen ahol van net a közelükben. Elvégre is Tae olyan képeket posztolt ahol elég sötét volt a háttér szóval lehet épp a városban sétálnak.

-Úgy gondolod..?

-Igen. Ne aggódj, tuti kapunk tőlük választ. Ha kell én majd zaklatom őket. Te már így is nagyon ki vagy mára. Ha gondolod, addig míg főzök ledőlhetsz pihenni is. Így rendben van?

-Igen.. Köszönöm. - Mosolygott rám halványam mire vissza mosolyogtam.

-Nincs mit köszönni. Na nyomás, be a szobába.

-Jin 2. - Kuncogott egyet.

-Hogy mit mondtál??

-Semmit, semmit. - Azzal sietősen bement a szobájából. *Legalább egy kicsit megnyugodott.*

Néztem le a telefonra. *Nekem is írnom kellene nekik...*

Gyorsan kommenteltem nekik majd a zsebembe elraktam az eszközt. *Remélem válaszolnak majd..*

Azzal neki is láttam a kaja elkészítésének.

Olyan este 7-re készen lettem vele, amit befaltunk együtt Yoongival. Mindketten elmentünk fürödni majd az utolsó energiánkkal még néztünk egy darabig tv-t is. Yoongi hamar bealudt így a tv-t is kikapcsoltam, mert tv mellett nem tudok aludni.

Már lassan aludtam volna elfele én is, mikor egyszer csak megrezdült a telefonom.. 

Valaki keresett engem az éjszaka folyamán...

Folytatjuk...

💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? 😁 Nos..hogy tetszett ez a rész?😊❤️ Válaszotokat kommentben várom szívesen.😁

Bocsánat az esetleges hibákért és hogy késtem vele!!😔 Majd jelentkezek!

Addig is vigyázzatok magatokra! Na Annyeong!😊

Köszönöm hogy ennyien támogattok! Ti vagytok a legjobbak!!😊💕

~20.02.29~

Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/Where stories live. Discover now