~Yoongi Szemszöge~
2 órával később
*Úristen hamarosan ide érnek a haverok, és még nem állok készen erre!! Egyáltalán miért mentem ebbe bele?? Annyira hülye vagyok!*
Csengettek
*Jézusom, ne már!! Jól van Yoongi...itt az idő, most vagy soha!*
Lassú léptekkel mentem az ajtóhoz.
*Rendesen átgondoltam én ezt?? Nem, dehogy gondoltad át te bolond!!*
Szidalmaztam magam, annyira izgultam hogy most mi lesz...
Az ajtót lassan kinyitottam, majd be engedtem a barátaimat, akik olyan vigyorral jöttek be, hogy azt még le vakarni sem tudta volna senki!
-Na hello Sugaaa!
-Örülsz hogy látsz minket??
-Mit főzzek vigaszképpen neked Yoongi?? - Jöttek egymás után a válaszuk ami miatt egy kicsit össze folyt a beszéd, így azt alig lehetett érteni.
-Annyira, hogy repdesek a boldogságtól Hope! Amúgy meg egy fincsi steak-et szívesen elfogadnék, hiába szokták azt vacsorára enni...De először gyere te is, ne maradj le róla, ha már neked sikerült rá venned erre.. - Irányítottam Őket közben a nappaliba.Miután helyet foglalt mindenki, egyből méregetni kezdtek ami zavart eléggé.
-Megtennétek ha nem néznétek ennyire frusztrálóan?
-Bocsánat.. - Kapták el a tekintetüket, viszont amint bele kezdtem a beszédbe vissza pillantottak rám.
-Na szóval. Röviden a sztori. Tegnap délután az album posztolás után kaptam egy értesítést miszerint valaki bekövetett. Tudjátok hogy ez engem nem igazán szokott érdekelni, hisz tudom hogy csak az ismertség miatt van. Viszont az a srác aki bekövetett, felkeltette bennem a kíváncsiságot. Megnéztem az adatlapját, azt hittem ott kapok szívinfarktust. Tudjátok hogy pán szexuális vagyok szóval ez szerintem nem meglepő dolog a számotokra. A lényeg annyi, hogy rá másodpercekkel később bekövettem és rá írtam. Későbbi időzónában vissza írt olyan este 7-8 körül és hajnalokig beszéltünk. Nagyon aranyos személyiség és nem csak külsőleg vonzó hanem belsőleg is olyan elragadtató... - Hadartam el majdnem az egészet.A fiúknak az arca lesokkolódott és egyből kérdezte is Hobi hogy..
-Muti róla képet!! Látnom kell!! - Kérésére elővettem a telefonomat.
Egy dologról teljesen elfeledkeztem...
A záró képernyő után Ő volt a második hátterem a legújabb képével..
Amit persze, mindenki kiszúrt.Nem szólaltunk meg semmit, a habogáson kívül mondhatni. Arcom vörös színekben kezdett pompázni. *Na ebből már nem mászok ki az istenért sem!!*
-Mi a... - Mondták egyszerre, majd annyira éget már a pofám hogy csak feléjük fordítottam a telefonom, az arcomat meg inkább kezdtem takarni.
-..Ő...Ő az............
-NA NEEEEEEEEEEE!!!!! - Ordították úgy minthogyha kitört volna a harmadik világháború.
-Ami azt illeti, de...
-Yoongi...Te totálisan belezúgtál ebbe a srácba!! - Mondta Namjoon meghökkentő hangon.
-Áh, az kizárt!..
-Már hogy lenne kizárt??? Ő A HÁTTÉRKÉPED!! - Magyarázta Jin.
-Azt...Azt csak véletlenül állítottam be..
-Véletlenül az eszed tokját már Yoongi!! Te szerelmes vagy, higgy nekünk!!
-Nem lehetek az!..
-Már miért ne lehetnél?? Olyan régóta nem volt már párkapcsolatod semelyik nem felől. Érthető ha valaki megtetszett neked. Ráadásul azért na! Nem is akár milyen srác tetszett meg neked! Plusz te magad mondtad hogy nagyon aranyos személyiség, már pedig ha te ezt állapítod meg egy emberről akkor nagy a gyanú hogy az a személy tényleg olyan személyiséggel lett megáldva!
-Így van! Teljesen egyetértek Hoseokkal! Szóval higgy nekünk, te szerelmes vagy! Ha nem is az, de tutira megtetszett neked ööö...
-Jimin. Park Jimin. - Mondtam ki teljes nevét, amitől még jobban zavarba jöttem. Most először mondtam ki hangosan a nevét, amitől még jobban megdobbant a szívem, pedig egy átlagos nevet mondtam ki...mégsem átlagos az a személy aki örökölte, Ő különleges!-Oooh, még a neve is passzol hozzá! Na és hány éves?
-18. Végzős gimnazista. Emellett tánc tanárnak menne..
-Oh, az zsír! Meg akarom ismerni! - Vallotta be őszintén, nagy vigyorral az arcán Hoseok. Tudni illik Hobiról, ha van olyan személy aki érdeklődik a tánc iránt, akkor azzal egyből barátságba akar kerülni, mert ugye Ő is imád táncolni.-És akkor mikor fogtok majd találkozni? Vagy ott még nem tartotok?? - Kérdezte Nam érdeklődve.
-Még nem tudjuk, ott még nem tartottunk a beszélgetésben...
-És amúgy hova valósí?
-Busan-i... - Ezek után csak gyűltek a kérdések száma, amikre megpróbáltam választ adni.Idő közben elment Jin főzni nekünk finom ebédet. A két rapper társam/haverom nem álltak le. Folyamatosan zaklattak lassan már olyan kérdésekkel, amikre már egyáltalán nem tudtam mit válaszolni. Azért na, oké hogy beszéltünk több mint 4 órát chaten de akkor is..még nem ismerjük egymást annyira..Először jobban akarom megismerni!
Háromnegyed órával később kész is lett az ebéd, amit jó ízűen megettünk. Azután a nap is olyan hamar elrepült. Sok mindent csináltunk, leginkább UNO-sat játszottunk, amiben általában vagy én vagy Jin nyert.
-Ez nem ér, az asszony mindig csal! - Mondta dühöngve Namjoon, Jinnek üzenve miközben vett fel 12 kártyát.
-Nem csalok! Csak spontán kapok jó kártyákat, bibibiiiii! - Nyújtotta ki rá a nyelvét Jin.
-Azt a nyelvet inkább dugd vissza a szádba, mielőtt még megbánod! - Parancsolt rá eléggé félreérthetően Nam, amire mi csak "Ööö.."-ztünk Hobival.
-Hohoooooooo!! Csak nem kezd a ti kis shipetek kialakulni??
-De bolond vagy Hoseok!! Mindjárt elverlek a papucsommal!! - Erre csak röhögtem egy hangosat.
-Komolyan folytassátok! Mindjárt hozom a popcorn-t! - Ám ekkor megrezzent a telefonom, amit meg is néztem.Park_Jiminiee_95 rád írt.
A név láttán nagyokat kezdett dobbanni a szívem...
-Mi az Yoo..? - Álltak le egy pillanatra játékkal majd rám pillantva néztek egyből a kezembe lévő kütyüre.
-Na neeeeeeee! Úristeeeeeeeeen! - Zsongtak be hangosan a látványtól Hope és Jin.
-Írj neki vissza! Most!! - Mondta Hoseok.
-De...
-Nincs semmi de!! Menj fel a szobádba és írj neki vissza! Mi majd össze pakolunk és megyünk haza!
Te most foglalkozz a jövendőbeli pároddal! - Mondta Hoseok, amitől mérges lettem..mégis amit utoljára mondott teljesen boldoggá tett..még mindig nem tudom miért, de...Én is abban reménykedek hogy lesz valami köztünk..Folytatjuk...
💕Na annyeong emberek és rókicák! Hogy vagyunk, hogy vagyunk? Nos..hogy tetszett ez a rész?😊Remélem azért sikerült el nyernem néhányotok tetszését ezzel.😁 Hogy mikor jön a folytatás? Hamarosan! Addig is Annyeong!😊💕
STAI LEGGENDO
Instagram [YOONMIN FF.] /JELENLEG SZÜNETEL!/
FanfictionAz Istangram vagy mondjam inkább azt hogy...ahol találkoztunk először? Park Jimin egy fiatal felnőtt srác, ki még nem is ismerte ezt az alkalmazást, mostanra már igen csak nagy kedvence és megszállottja lett. Hogy miért is? Mert amikor legelőször gö...