>Pov. T.I<
-Spokoj....(t.i)
Nagle ktoś cię złapał za szyję i znalazłaś się w outertale. Ala Pj coraz mocniej dociskał dłonie do twojej szyji, a tobie coraz ciężej się oddychało.
-Pj, ja....ja....wiem...że...to....to...nie...ty.. (t.i)
-NIE! TO JA TWÓJ KOCHANY PJ TYLKO MAM CIE JUŻ DOSYĆ! (ala pj)
Wykrzyczał ci prosto w twarz.
-Nawet...je...śli to ty to i tak pa...miętaj że zaws...zę cię koc..hałam, kocham i bę...dę kochać. (t.i)
Ostatnimi siłami wyjełaś ręcę i położyłaś na jego policzkach. Przyciągnęłaś jego głowę do swojej i lekko pocałowałaś.
>Pov. Pj<
Ona mnie pocałowała...POCAŁOWAŁA!! To może być ratunek dla mnie. Bardzo precyzyjnie i dokładnie pomyślałem o tym że to ja ją teraz całuję. Po chwili tak już było, a Fresh zamiast w mojej głowie stał przedemną. Zdjełem ręce z jej szyji i poklepałem lekko po policzkach tak aby się obudziła.
-T.I!? T.I!! PROSZĘ! PROSZĘ NIE ZOSTAWIAJ MNIE!! JESTEŚ MOIM WSZYSTKIM! MOIM ŚWIATEM! *zaczyna płakać* Prosz...proszę nie...zostawiaj mnie, PROSZĘ! (pj)
Przytuliłam ją jak najmocniej umiałem i zaczełem beczeć w jej ramię. Po chwili usłyszałem dźwięk otwierania się portalu. Nawet nie patrzałem kto to, nie obchodziło mnie to. Wzięłam ukochaną mojego życia w stylu panny młodej, otworzyłem portal do Sci sansa i szybko podbiegłem do jego szpitala. Gdy byłem już w wejściu zaczełem krzyczeć jak opętany.
-SCI! SCI! GDZIE JESTEŚ!?!? POTRZEBUJĘ TWOJEJ POMOCY! (pj)
-Co się dzieje!? (sci)
-Ona...ja...ją prawie ud..udusiłem...(pj)
-Dajcie łóżko! Jedziemy na salę! (jakąś bo nie oriętuję się w tych salach w szpitalu dop.autorki~) (sci)
Sci zabrał T.I mi z rąk i położył na jakimś łóżku. Chciałem jechać z nimi ale Sci powiedział że lepiej by było gdybym został. Ja jednak nie odpuszczałem i podbiegłem za nimi.
Musnełem lekko rękę mojego słonka przed wjechaniem do sali. Dalej już byłem skazany na siedzenie na krześle obok pomieszczenia.
CZYTASZ
𝚃𝚢 𝚋𝚢ł𝚊ś 𝚖𝚘𝚓ą 𝚝𝚊𝚓𝚎𝚖𝚗𝚒𝚌ą | 𝙿𝚓 𝚂𝚊𝚗𝚜 × 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
Romance- O P I S Pj-największa gwiazda wśród szkoły. Największy jock. Często gra w koszykówkę i dokucza słabszym. Reader-jesteś nowa w szkole. Wyrzucono cię z poprzedniej szkoły za bardzo złe zachowanie. Ciągle bijatyki, zaczepki i kłótnie. ~~~ Co jeśli...