Wanneer ik wakker wordt komt alles van gisteren weer binnen, Jack die aan de deur stond, het concert, de hele geweldige avond en toen ook het briefje dat Brad me gegeven had. Ik spring uit mijn bed en ren naar de stoel waar ik gisteravond mijn jasje overeen heb gegooid. Ik check eerst de ene jaszak maar daar zit niks in. Even ben ik bang dat ik het ergens ben kwijt geraakt maar dan voel ik het papiertje in mijn andere jaszak. Ik loop ermee naar mijn bed en kijk wat erop staat. Ik zie een rijtje nummers staan in een slordig handschrift. Een telefoonnummer. ZIJN TELEFOONNUMMER. Wacht, is dit wel zijn telefoonnummer? Ik kan deze kans niet laten gaan en om zeker te zijn stuur ik het nummer toch maar een berichtje.
Hoi, is dit Brad van The Vamps? ik heb gisteren dit nummer van hem gekregen.
Ik hoopte eigenlijk meteen op een reactie maar de hele dag gaat voorbij zonder dat ik een berichtje terug krijg. Als dit echt Brad is dan snap ik het wel want het leven van een popster is vast ongelooflijk druk. 'S middags komt mijn beste vriendin Sam langs. "En hoe was het bij het concert?". "Echt ge-wel-dig. Die gasten zijn nog knapper in het echt. Wow wacht, hoe weet jij dat ik daar ben geweest?". "Jack kwam naar me toe voor advies wat hij je voor jullie jubileum moest geven". "Aha vandaar." Net wanneer ik wil beginnen over het briefje met het telefoonnummer loopt Sam al naar de keuken om wat te drinken en eten voor zichzelf te pakken. Ik loop achter haar aan. "Sam er is gisteren iets gebeurd." zeg ik doodserieus. "O god wat dan?" Vraagt ze geschrokken. "Nou gisteren bij het concert stonden Jack en ik helemaal vooraan en toen Bradley, je weet wel de leadzanger, langs kwam drukte hij een briefje in mijn hand." vertel ik. "Liv je moet me NU vertellen wat erop stond." roept ze enthousiast. "Een telefoonnummer." "Heb je hem al een berichtje gestuurd?" Ik sta op en begin te ijsberen, "Ja maar hij reageert maar niet en ik weet niet eens of dat nummer wel van hem is en of het wel voor mij bedoeld is." ratel ik. "Oké, dit is wat je gaat doen: Je wacht tot je een reactie krijgt en ziet dan wel of hij het echt is. Als hij niet reageert dan is hij het waarschijnlijk toch niet."
'S avonds wanneer ik net mijn bed in kruip gaat mijn telefoon af. Ik zie een berichtje binnenkomen en voel me toch een beetje teleurgesteld als ik zie dat het van Jack is.
Kom je morgen naar me toe? Mijn ouders zijn dit weekend weg, dus ik ben alleen thuis ;)
Oehh natuurlijk kom ik dan naar je toe :)
De volgende dag wordt ik rond tien uur wakker. Ik kijk op mijn telefoon en ik kan mijn ogen bijna niet geloven. Ik heb een berichtje. En niet zomaar een berichtje.
Hey, ja dit is inderdaad Brad van The Vamps. Sorry dat ik nu pas reageer, ik had gisteren nog een concert. En hoe heet de schoonheid aan wie ik mijn nummer gegeven heb? X
Hoi Brad mijn naam is Liv. Hoe weet ik zeker dat jij dit bent? Zou je me een foto kunnen sturen van jezelf ofzo? Zodat ik weet dat je geen spelletje met me speelt. X
OMG hij is het echt! Ik voel het geluk bij me naar binnenstromen. Wie had dit nu weer verwacht? Ik was al zielsgelukkig dat ik naar hun concert kon gaan en nu heb ik ook nog gewoon het telefoonnummer van BRADLEY WILL FUCKING SIMPSON. Ik stuur snel weer een berichtje terug.
Holy shit, wauw oké je bent het dus echt. X
Jazeker. Ik vroeg me af, heb je dit weekend tijd om een keertje koffie met me te gaan drinken? Ik zou je graag wat beter willen leren kennen. X
Ja natuurlijk! Zou ik erg leuk vinden. Ik heb zaterdag wel tijd, maar ik weet niet wat voor jou het beste uitkomt met je drukke popsterren agenda. :)
Zaterdag is helemaal top, zie je dan! X
Wat is er nou net zojuist gebeurd? Ik geloof het gewoon niet. Zaterdag ga ik koffie drinken met Bradley van The Vamps. Ik bel Sam meteen en vertel haar wat er net is gebeurd. Ze flipt helemaal en ze eist dat ik haar van alles op de hoogte hou. Op het moment dat ik weer een beetje bijgekomen ben zie ik dat ik al bijna te laat ben voor mijn afspraakje met Jack. Ik kleed me snel om, trek een simpele skinny jeans en een trui aan en stap op de fiets. Ik doe mijn oortjes in en de stem van Bradley dringt mijn oren in.
Don't take it personal, but personally i think you'd be better with somebody like me....
JE LEEST
Don't take it personal
Fanfiction*DUTCH FANFIC ABOUT THE VAMPS* Don't take it personal, but personally I think you'd be better with somebody like me.