Part 7

166 6 0
                                    

Na een paar uur zijn we allemaal aangeschoten of dronken. Het is echt heel erg gezellig en iedereen komt door de drank langzaam losser. "Zullen we truth or dare spelen?" Vraag Connor dan ineens. De rest van de groep knikt instemmend. James begint en vraag aan Tristan: "Truth or dare?" Tris antwoordt met dare en zijn opdracht is om Bradley een lapdance te geven wat erg leuk uitpakt. De arme jongen doet echt zijn best maar Connor, James en Sam konden hun lachen echt niet meer inhouden. Het zag er ook echt komisch uit. Dan is Tristan aan de beurt en hij vraagt het aan Connor die met truth antwoord. "Ah nee Con doe niet zo saai!" Roep ik maar hij blijft bij zijn besluit. "Oké ik weet iets. Connor wie zou je het eerst doen van de personen die mee doen?" Vraagt Tristan. Connor denkt er even over na voordat-ie een beetje ongemakkelijk antwoordt. "Ehm ik denk Liv." Ik voel dat ik een beetje bloos en geef Con een snelle glimlach. In mijn ooghoek zie ik Brad met een jaloerse blik naar Connor kijken. Sam verstoort het moment door "Oké Con het is jouw beurt!" te roepen. Hij stelt de vraag aan Brad en die kiest ook voor truth. "Heb je op dit moment gevoelens voor iemand?" Brad kijkt me recht aan met zijn onwijs mooie bruine kijkers. Hij blijft me aankijken terwijl hij heel duidelijk ja zegt en ik smelt. Als het mogelijk was, was ik nu een plasje op de grond geworden. Ons momentje is weer voorbij als James zegt dat Bradley het nu aan iemand mag vragen. "Liv, truth or dare?" waarop ik natuurlijk dare antwoord. "Kus me."

Ik kijk de mooie jongen met de bruine krullen een beetje verbijsterd aan maar dan sta ik zelfverzekerd op, loop naar hem toe en kus hem. Het is nu niet zo gepassioneerd als de vorige keer want ik ben me te bewust van de mensen om me heen. Toch voel ik wel weer hetzelfde als de vorige keer. Alsof alles op zijn plaats valt, een soort vuur dat in me ontwaakt. Wanneer ik me terug trek en weer ga zitten kijkt iedereen ons een beetje verbaasd aan. Ik zie Brad voldaan naar me kijken en dan zeg ik "Nou zullen we dan maar doorgaan?" We gaan nog een tijdje door met het spel en daarna stoppen we. Tristan zet de muziek keihard aan en we beginnen allemaal te dansen en te springen. Dit voelt geweldig. Dit is zo'n moment waarop je je zo gelukkig en voldaan voelt. 

Rond twee uur 's nachts vinden Sam en ik het wel tijd om naar huis te gaan. Alleen houdt James ons tegen. "Jullie zijn toch niet met de auto he?" vraagt hij ons terwijl we onze jassen al aandoen. "Jawel, hoezo?" vraagt Sam. "Shit Sam we kunnen zo echt niet naar huis rijden daar hebben we echt te veel voor gedronken." realiseer ik me dan ineens. "Oké dan moeten we denk ik maar een taxi bellen ofzo." stelt Sam voor. Opeens komt Tristan de gang in lopen. "Jullie mogen ook we hier slapen hoor als jullie willen." Ik kijk Sam aan die subtiel probeert te gebaren dat we dat zouden moeten doen. "We hebben een logeerkamer dus daar kunnen jullie dan gewoon met zijn tweeën in gaan liggen." Het lijkt mij en Sam wel een goed idee dus stemmen we ermee in. 

We lopen de grote trap op naar boven en de logeerkamer is tussen die van Tris en Brad in. De jongens geven ons een oversized shirt om in te slapen en dan gaan we in bed liggen. Sam valt al vrij snel in slaap maar ik lig nog een hele tijd wakker. Ik besluit om even wat water te gaan pakken in de badkamer. Op de gang kom ik Brad tegen die blijkbaar hetzelfde idee had. "Liv, waarom ben je nog wakker?" vraagt Brad. "Ik kon niet slapen en ik had dorst dus wilde ik even wat water pakken." Brad geeft me een glas aan en ik vul die met water. Brad doet hetzelfde. "Ik denk dat ik weer ga proberen te slapen. Trusten Brad." Hij antwoordt met "Welterusten Liv." en dan lopen we beiden de badkamer uit en onze eigen kamers weer in. 

Ik val deze keer vrij snel in slaap maar wordt dan wakker gemaakt door iemand die me zachtjes door elkaar schud. "Liv, ben je wakker?" hoor ik een bekende stem zeggen. Het is Brad. "Ik kan echt niet slapen en ik vroeg me af of je misschien bij me wil komen liggen?" Ik knik, sta op en loop met hem mee naar de kamer naast de onze. Ik kruip in zijn grote bed en voel hem naast me komen liggen. Ik ga tegen hem aan liggen met mijn hoofd op zijn borst en zo vallen we allebei in slaap. 

'S ochtends wordt ik alleen wakker in het bed van Brad. Hij is vast al wakker. Ik loop naar de logeerkamer waar Sam nog vredig ligt te slapen. Ik besluit om naar beneden te lopen en ik zie dat Brad in de keuken ontbijt staat klaar te maken. Wanneer hij me ziet vraagt-ie meteen: "Goedemorgen, lekker geslapen?" Ik loop naar hem toe en ga aan de keukentafel zitten. "Ja hoor, jij?" "nadat jij bij mij in bed kwam liggen wel." zegt Brad met een knipoog. We blijven hier even kletsen en dan komen Tristan en Sam ook naar beneden gelopen. "Goedemorgen tortelduifjes!" roept Tris meteen. Ik rol met mijn ogen en loop naar Sam toe. "En waar heb jij gezeten vannacht?" vraagt ze meteen. "Brad vroeg of ik bij hem wilde slapen want hij kon niet in slaap komen." Ze haalt een paar keer voor de grap haar wenkbrauwen op en dan gaan we ontbijten. Na het ontbijt, wanneer we net naar huis willen gaan hoor ik een berichtje binnenkomen op mijn telefoon. Jack. 

Don't take it personalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu