Part 26

122 5 1
                                    

Onze week in Santorini ging onwijs snel voorbij. Bradley en ik hebben ook echt veel gedaan. We hebben dingen bezocht, zijn uit geweest, hebben gedoken maar ook hebben we gewoon lekker gerelaxed. We hebben het de hele week echt super gezellig gehad. Vandaag is de laatste dag en we hebben eigenlijk heel de dag gewoon op het strand gelegen. Vanavond gaan we uit naar een of andere club om onze vakantie af te sluiten voordat we de realiteit weer inkomen. 

Bradley en ik zijn net terug van het strand en liggen samen even op bed. "Brad ik ga ff douchen. Ben zo terug." Brad kijkt me met een grijns aan. "Goh echt heel toevallig want ik ging ook net douchen." Ik schud met mijn hoofd en loop ondertussen naar de badkamer. Brad achtervolgt me maar net voordat hij de badkamer binnen kan komen doe ik de deur dicht. "Brad het is mijn beurt nou, jij mag dalijk." Ik lach en merk dat hij stiekem wel baalt. "Ah nee Liv kom nou!" Ik laat hem nog even ploeteren voordat ik de deur opendoe en hem dan toch binnenlaat. Met een te zelfvoldane grijns komt hij de badkamer binnen. "Tja uiteindelijk valt toch iedereen voor mijn charmes en mijn goddelijke lichaam." Hij loopt naar me toe, trekt zijn shirt uit en geeft me een kus. "Lekker bescheiden weer Bradley." Zeg ik met een knipoog.

Na gedouched te hebben ga ik me maar eens klaarmaken voor de avond. Brad begint daar altijd een stuk later mee dan ik omdat hij zich eigenlijk alleen maar om hoeft te kleden. Ik kies voor een zwarte jumpsuit met een soort bloemenprint en krul ook mijn haar. Na een tijdje besluit Brad zich ook klaar te gaan maken en als hij binnenkomt valt zijn mond open. "Wauw Liv je ziet er echt prachtig uit." Hij komt naar me toe en pakt me bij mijn middel. Ik aai een beetje over zijn armen heen en bedank hem. "Ik moet vanavond maar oppassen dat niemand anders je mee naar huis neemt want ik denk dat je heel veel aandacht gaat krijgen als je er zo mooi uitziet." Brad hoeft zich echt geen zorgen te maken. Ik zou nooit met iemand anders dan met hem naar huis gaan. "Bradley je weet dat ik dat nooit zou doen. Je hoeft je echt nergens zorgen over te maken." Ik geef hem een kus en dan gaat hiij zich omkleden. 

Bradley en ik lopen samen de club in. Er staat een lange rij maar Brad en ik mochten meteen doorlopen. Bradley werd bij aankomst al meteen belaagt door een groepje fans waar hij even snel mee op de foto is gegaan. Binnen is het minder druk dan buiten. Het is wel vol maar niet zo vol dat je niet meer kunt bewegen. "Zal ik wat drinken gaan halen?" vraagt Bradley als we een wat rustiger plekje hebben gevonden. "Ja lekker." Brad vertrekt richting de bar en laat me alleen achter. Na een tijdje komt hij terug met twee drankjes in zijn hand. Ik weet niet precies wat hij voor me gekocht heeft maar het is wel lekker en ook fruitig. 

We worden al vrij snel dronken en het is echt heel erg leuk. We gaan helemaal uit ons dak en we dansen de hele avond. Na een paar uur vraagt Brad: "Laatste drankje en dan naar huis?" Ik knik en hij vertrekt weer naar de bar. Bijna meteen nadat Bradley weggelopen is komt er een jongen naar me toe. "Hai schoonheid, Ik ben Kes." ik stel me voor een geef hem een hand. "Wat doe je hier zo alleen?" Vraagt hij dan aan me. "Oh nee ik ben hier met mijn vriend maar die is even wat drinken voor ons halen." De jongen kijkt me verbaasd aan. "Is die gozer je vriend? Ik zou eigenlijk wel van je verwachten dat je meer aan een echte man toe zou zijn." Ik ben nu alweer klaar met dit gesprek. Brad moet maar eens opschieten. Ik wil over Kes zijn schouder heen kijken om te kijken f ik Brad zie maar dan komt hij opeens dichter naar me toe waardoor ik tegen de muur aan wordt gedrukt. "Ik weet dat je het wilt schatje, kom dan zoeken we even een rustig plekje." Hij grijpt me eerst bij mijn hand maar als ik niet mee werk gaat-ie over op andere maatregelen. Kes pakt me bij mijn middel. Net op het moment dat ik voel da ik meegesleurd ga worden door deze gestoorde gast zie ik dat Brad weer terug komt. "Brad help!" Hij rent meteen naar me toe en bevrijd me uit Kes' greep. "Je ziet toch dat ze niet wil of niet dan." De jongen draait zich om naar Brad en ziet er erg boos uit. Brad houdt zich sterk maar Kes is twee keer zo groot als hij. Brad geeft hem opeens een hoek, pakt mijn hand en dan rennen we de club uit. 

Bradley en ik zijn met de taxi heen gegaan en hebben nu besloten dat we maar terug naar ons huisje gaan lopen. Dus lopen we hand in hand over het strand terug naar ons vakantiehuisje. "Ik word niet zo snel boos maar als er iemand aan jou zit, dan ontspoor ik gewoon. Ik weet niet wat er dan precies gebeurd in mijn hoofd maar ik kan mezelf dan niet meer beheersen." Ik knijp even in zijn hand en hij draait zijn hoofd naar me toe om naar me te glimlachen. "Ik vind het lief wat je vanavond voor me gedaan hebt. En nee het is niet oké om mensen neer te slaan" we moeten allebei lachen. "maar in dit geval heeft het me wel gered. Dankje daarvoor." Zo lopen we nog ongeveer tien minuutjes en dan zijn we bij ons huisje. 

Dit is de laatste nacht van onze vakantie. "Liv. Ik vond het deze week echt heel erg fijn met je." Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen. Hij is zo lief voor me. "Ja dat vind ik ook Brad." We maken ons klaar om naar bed te gaan en ik ga tegen Bradley aan liggen met mijn hoofd op zijn borst. Ik val in slaap met het zachte bonzen van zijn hart in mijn oor. 

Don't take it personalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu