Part 11

168 8 0
                                    

Na afloop van de show vragen de jongens of we nog naar hun huis toe komen. Ze geven een feest om de tour af te sluiten met heel de crew en ook al hun vrienden. We zijn met Sams auto naar het concert gegaan en we rijden dan ook in Sams auto richting het huis van Brad en Tris. Wanneer we binnen komen is het feest al aan de gang. De vrienden van de jongens moeten het feest vast al in gang hebben gezet. Tristan en Sam gaan er meteen al met zijn tweeën vandoor waardoor ik alleen overblijf met Brad wat ik helemaal niet erg vind. "Wil je wat drinken?" vraagt-ie aan me terwijl we de menigte door proberen te komen. Ik knik en loop achter hem aan richting de keuken. Wanneer we er eindelijk zijn schenkt Bradley iets voor me in waarvan ik niet weet wat het is. Ik proef het en het smaakt best lekker. Brad zelf pakt een biertje en gebaart dat ik achter hem aan moet lopen. 

Ik loop achter Brad aan en we komen uit bij een paar gasten, waarschijnlijk even oud als Bradley. Ik stel me voor en we blijven met zijn allen nog even praten. Het zijn aardige jongens en ik vermaak me prima. Na een tijdje loopt Brad naar Tristan en Sam toe om met hun te gaan praten. Fijn nu ben ik hier alleen. Dan komt er opeens een jongen naar me toe. Hij heeft mooi donker haar en groene ogen. Hij lacht naar me en zegt. "Volgens mij heb ik jou hier nog nooit eerder gezien of wel?" Ik voel me een beetje ongemakkelijk en zeg: "Nee, ik ben nog nooit bij een van hun feesten geweest dus dat kan wel kloppen." Hij lacht. "Ik ben Liam en wie ben jij?" hij steekt zijn hand uit en ik schud zijn hand. "Ik ben Liv, aangenaam." Liam komt blijkbaar uit Birmingham net als Bradley en Connor en is een van hun beste vrienden. "Liam, sorry, ik denk dat ik maar weer eens ga. Ik denk niet dat Brad het leuk zou vinden als hij ziet dat ik hier al de hele tijd met jou aan het praten ben." Ik wilde net weggaan, maar hij grijpt me bij mijn pols en draait me weer om. "Dat vindt-ie vast niet erg, toch Brad?" Bradley komt net op dat moment aangelopen en heeft een vreemde blik in zijn ogen. "Nee tuurlijk niet. Liam mag ik Liv even lenen?" Aan Liams blik zie ik dat hij het liever niet heeft maar hij zegt dan uiteindelijk toch ja. 

Bradley neemt me mee naar de patio en zegt dat ik moet gaan zitten. "Liv je moet bij hem uit de buurt blijven." Waar komt dit nou weer vandaan? Ik mag toch zeker wel zelf besluiten met wie ik wel en niet om mag gaan. Op deze manier gaat Brads jaloezie wel echt te ver. "Brad ik kan best zelf beslissen met wie ik wel en niet om kan gaan. Dat jij meteen zo jaloers wordt is niet mijn probleem, daar moet je zelf maar mee om leren gaan." Nu wordt Brad pas echt boos. "Liv ik meen het je blijft bij hem uit de buurt. Die jongens is gevaarlijk en je wilt niks met hem te maken hebben." Nu wordt ik ook pissig. "Waarom zegt hij dan dat hij een van je beste vrienden is?" Brad kijkt me niet begrijpend aan. "Liv, je moet begrijpen dat dit iemand is waar je niet zomaar tegenin kunt gaan." Ongelooflijk dat zijn jaloezie zover gaat dat hij me dit soort onzin aansmeert. Ik wordt uit mijn woede gehaald door James die opeens de achterdeur opendoet en naar ons schreeuwt: "Ze willen truth or dare gaan doen, doen jullie mee?" Ik loop naar binnen en zie dat ondertussen de meeste mensen al naar huis zijn gegaan. De vrienden van de jongens, waaronder Liam, er nog wel zijn en in een soort kring zijn gaan zitten. 

Ik ga tussen Sam en Connor inzitten en Sam begint en vraagt het aan Con. Con kiest deze keer voor dare en zijn opdracht is om bij de buren aan te bellen en een tampon te vragen. Connor staat op en iedereen loopt achter hem aan. Hij belt aan en er doet een man van middelbare leeftijd open. "Hallo meneer, sorry dat ik u zo laat stoor maar ik wilde vragen of u misschien een tampon voor me heeft. De winkels zijn niet meer open en ik heb er echt een nodig." De man vindt het blijkbaar niet zo grappig als wij en gooit de deur dicht in Connors gezicht. Nu is het Connors beurt. "Liam, truth or dare?" Liam kiest voor truth. "Doe kiss, marry, kill met de meiden die op dit moment aanwezig zijn. " Oké dan. Kill Lisa." Ik kijk om me heen en zie haar dan zitten. Ik heb haar nog nooit gezien maar ze ziet er wel aardig uit. "Sorry Lisa. Mmm kiss Sam en marry denk ik Liv." Ik kijk even naar Bradley en hij ziet eruit alsof-ie gaat exploderen. Liam glimlacht zelfvoldaan en stelt de vraag nu aan mij. "Liv, truth or dare?" Ik kies voor dare. "Oké. Kus Connor." Ik kijk een beetje ongemakkelijk om me heen en zeg dan: "Nee dat kan ik niet doen." Con kijkt een beetje teleurgesteld. Iedereen begint te joelen en te roepen dat ik het moet doen. "Liv, je moet het doen je hebt voor dare gekozen en nu moet je het uitvoeren." Ik bezwijk onder de groepsdruk en draai me om naar Connor die me een beetje beschaamd aankijkt. Als Bradley net nog niet onwijs kwaad was dan is hij dat nu absoluut wel. Ik leun naar voren en raak de lippen van Connor terwijl ik iedereen naar adem hoor happen en me aan voel staren. 

Don't take it personalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu