Part 15

138 6 0
                                    

Ik loop mijn huis binnen en zie dan Liam aan de keukentafel zitten. "Hoe kom jij hier nou weer binnen?" vraag ik meteen. "Je moeder heeft me binnengelaten. Ze zei dat ze zelf weg moest maar dat ik hier wel op jou kon blijven wachten. Ben je niet blij om me te zien?" Wat denkt hij wel niet, je kan toch niet zomaar iemands huis binnenvallen. "Liam waarom ben je hier?" Hij blijft rustig zitten en is blijkbaar niet van plan om binnenkort weg te gaan. "Nou ik kom je een voorstel doen." Dit kan nooit goed uitpakken. "Nee Liam, ik wil dat je nu gaat." Hij staat op maar draait zich dan om. "Ik denk echt dat je het wil horen, als je er niet op in gaat ga je er spijt van hebben." Ik twijfel maar bedenk me dan. Ik moet echt niet in zijn spelletjes trappen. "ik weet namelijk iets over Brad waar de roddelbladen en de pers echt van zullen genieten. Maar als je het niet wil horen dan ga ik nu, geen probleem." Hij staat op en loopt de gang door richting de voordeur. "Nee Liam wacht!" Hij draait zich om en loopt weer terug de kamer in.

"Wat weet je over hem?" Ik ben wel nieuwsgierig nu. "Ah Liv, je bent zo naïef. Ik ga je dat pas vertellen als je akkoord gaat met mijn voorstel." Hij lacht zelfvoldaan. Ik weet dat ik er niet in moet trappen maar ik wil ook weer niet dat er dalijk iets sappigs over Brad op het internet staat. "Liam ik zal erover nadenken op het moment dat je me verteld wat je weet." Hij twijfelt even maar geeft dan toch toe. Liam loopt naar de bank toe en gebaart dat ik naast hem moet komen zitten. Ik moet voorzichtig zijn, deze jongen is namelijk slimmer en gemener dan dat-ie eruit ziet. Wanneer ik zit begint hij met praten. "Liv, weet je wat er gebeurd is tussen Lauren en Brad?" Ik knik want James heeft me dat laatst nog allemaal verteld. "Oké mooi. Nou tijdens Lauren en Brads relatie heeft Lauren zichzelf en Brad stiekem gefilmd tijdens de seks." Ik word spontaan misselijk van het idee dat Brad seks heeft met iemand anders maar zeg toch maar dat Liam door moet gaan. "Brad weet hier niks van. Ik heb hun sextape in mijn bezit en je wilt vast niet dat ik die aan iemand doorverkoop of wel soms?" Ik loop recht in zijn val. Hoe kan ik zijn voorstel nu nog weigeren? Als die tape in de verkeerde handen valt is Bradley's carrière verwoest, en die van de andere drie jongens trouwens ook. "Oké en wat wil je dan dat ik nu doe voor je?" Hij heeft een soort kwaadaardig lachje op zijn gezicht. 

"Ik wil dat je je voordoet als mijn vriendin." Ik barst bijna in lachen uit. Deze situatie wordt alleen maar raarder en raarder. "Liam, als je de sextape echt hebt hè, waarom kom je daar dan nu pas mee? Lauren en Brads relatie is al iets meer dan twee jaar klaar. Je had toch al veel eerder iemand kunnen chanteren?" Het lachje dat om zijn lippen spant wordt nu nog gemener dan daarnet. "Ik wilde wachten totdat Brad echt verliefd zou worden op een meisje. Jij lijkt de gelukkige te zijn dus vandaar." Zou Brad echt verliefd op me zijn? Ik weet niet of ik Liam moet geloven. Hij lijkt me niet de meest betrouwbare persoon om informatie van aan te nemen. "Wat zijn je voorwaarden?" Ik moet natuurlijk wel weten in wat voor situatie ik mezelf haal. "Simpel. Je doet je voor als mijn vriendin totdat ik zeg dat het klaar is. Nou doe je het of niet? Ik heb nog meer dingen te doen vandaag." Ik wil mezelf even de tijd geven om erover na te denken maar die tijd krijg ik niet want Liam loopt alweer naar de deur toe. "Liam, wacht! Ik doe het."

Diezelfde avond ben ik me klaar aan het maken voor een feest waar ik van Liam mee naar toe moet. We zouden op dit feest zogenaamd bekend maken dat we een echt stel zijn. Ik walg van die jongen. Ik hoop maar dat Brad, Tris. James, con en Sam er maar niet zijn. Ik ben er nog niet aan toe om met hen te dealen. Maar aangezien Liam zo'n arrogante klootzak is denk ik dat hij ze vast heeft uitgenodigd. Net wanneer ik klaar ben gaat de bel. Ik loop de trap af en het is Liam die voor de deur staat. "Hallo schoonheid. Klaar om te gaan?" Pff nou doet-ie zelfs ook nog alsof hij aardig is. "Ja een momentje, ik pak even mijn spullen." 

Het feest is bij een vriend van Liam thuis en als we aankomen is het er al best wel druk. Als ik naar binnen loop kom ik de eerste bekende al tegen. Het is Sam. Ze komt meteen naar me toen en geeft me een knuffel. "Hé Liv! Wat doe jij nou weer hier?" Ze geeft me wat te drinken. Dat ga ik nodig hebben om deze avond door te komen. "Liam heeft me uitgenodigd. Met wie ben jij hier eigenlijk?" Ik probeer het onderwerp van mij en Liam af te leiden want ik heb haar geen zin om haar alles te vertellen nu. Ik wil het wel maar dit is absoluut niet het goede moment. "Tris heeft me gevraagd of ik met hem meekwam. Ik denk dat hij In de keuken is samen met Con en James." Bijna de hele band is hier. Dit is niet goed. "Is Bradley er ook?" vraag ik maar meteen. "Nee hij voelde zich niet zo lekker dus hij is thuis gebleven. Hij is de afgelopen paar dagen zijn kamer bijna niet uitgekomen." Lekker dit. Ik kan dit niet, het wordt me echt net iets teveel maar ik moet dit doen voor Brad.

 Net wanneer ik voor een refill wil gaan hoor ik dat de muziek zachter wordt gezet en hoor ik Liam over de menigte heen roepen. Hij is op een stoel gaan staan en kijkt me met een arrogante glimlach aan. Ik zie dat Tris, Con en James er ook bij staan. "Jongens, ik wil graag even iets bekend maken." Nu komt het. "Ik heb namelijk een vriendin! Ze is hier vanavond bij me, dus Liv Peters kom snel hierheen babe!" Ik loop met tegenzin naar hem toe en zie de geschokte gezichten van iedereen. Ik durf de jongens en Sam niet aan te kijken. Liam trekt me naar zich toe en fluistert: "Liv je moet wel geloofwaardig zijn, anders verkoop ik het filmpje alsnog." Met tegenzin pak ik hem ook vast en zorg ik voor een glimlach op mijn gezicht. Liam drukt een kus op mijn haar en fluistert nog iets in mijn oor. "Kus me. Anders geloven mensen het niet." Voordat ik ook maar door heb wat hij zojuist heeft gezegd draait hij me om en plant zijn lippen op die van mij. 

Jongens in minder dan een week al meer dan 150 reads!!!!!!! DANKJULLIEWEL

Don't take it personalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu