{ Sandhya}
Na het ' prive concertje' praten we ff met de boys. Zoë staat bij Cassius, Sanda bij Dioni, Franeira bij Jai en Shivani bij Samuel. Kaj kom naar me toe lopen. " hey jullie waren echt goed." zeg ik. "bedankt jullie zijn leuke fans." en jij de leukste." zegt hij met een glimlach op zn gezicht. Ik begin te blozen.. "uhm bedankt hahah.." " zullen we ff naar buiten gaan?" vraagt hij. " ja is goed."
we doen onze schoenen en jas aan en lopen naar buiten. Het eerste bankje dat we zien, gaan we op zitten. " geef me je telefoon is ik ga ff iets voor je opslaan." zeg ik. Hij geeft me zn telefoon. " hier.. ik heb mijn nummer voor je opgeslagen kunnen we appen." zeg ik. "hahah thanks ik wou er net om vragen." zegt hij lachend. Even is het stil, hij kijkt me echt recht in mijn ogen aan, hij wilt naar voor komen maar ik onderbreek hem. " uhm sorry zullen we maar naar de rest gaan?" zeg ik verlegen. " jah is goed." zegt hij en we lopen weer terug naar het huis van Shivani.
{ Dioni }
"Kaj en Sandhya komen binnen lopen, waar waren zij nou weer? Ach joh wat maakt het uit." denk ik in mezelf. Ik loop naar Samuel toe. " fix fix ieks jij." zegt hij. " zoiezo mooi meisje, jij dan ik zag jullie wel bijna zoenen." zeg ik. " en heb je der nummer al gefixt of dat nog niet." zegt hij lachend. " ja tuurlijk wat denk jij dan." zeg ik overtuigend. De andere boys komen naar ons toe. " ey ik denk dat we moeten gaan wordt al laat." zegt Cassius. " ja man we moeten nog 2 uur rijden." zegt Jai. " ja is goed." zegt Samuel. We lopen naar de meiden toe en geven ze een knuffel. "We spreken jullie nog wel." zegt Kaj.
~ in de auto~
" damn she's so cute." zegt Cassius als hij Zoë's foto's op intagram bekijkt. " eey kijk Sanda, ze is mooi man." zeg ik. " Shivani dan zij is pas cute." zegt Samuel. "Maar Franeira is gewoon het leukst." zegt Jai. " nou dat weet ik nog niet zo hoor ik had bijna met Sandhya gekust." zegt Kaj. " "oeehh Kaj harde fix." zeggen we allemaal tegen hem. We zijn eidelijk aagekomen in het huis...
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...