deel 16

292 13 0
                                    

{ Kaj }

~ in club 'pink flamingo' ~

" deze club is gaande!!" roept Sanda. We dansen met zn alle op Fireball van Pitbull. " wij gaan effe iets te drinken halen." zegt Dioni. Ik, Cassius en Jai lopenet hem mee. " waar is Sam eigenlijk?" vraagt Dioni. " ik weet niet tijdje niet meer gezien." zegt Cassius. " als hij maar niet weer iets uitspookt want dat kan hij Shivani niet aandoen." zeg ik. " ja kom we gaan hem zoeken." zegt Jai.

Even later zien we hem verderop i de straat staan. Hij staat tegen een meisje aan dat tegen de muur aanstaat. Ze zijn aan het zoenen. We lopen snel naar hem toe. " wattufak. Sam je faking vriendin is binnen aan het dansen en jij bent hier met een ramdom wijf aan het zoenen of weetikveel, je bent niet goed bij je hoofd." zeg ik boos. Hij kijkt me spijtig aan. Dat meisje was inmiddels al weggerend. " sorry maar ik heb denk ik een beetje teveel gedronken en zij trok me mee en zoende me en ik wou terugtrekken maar het kon niet." " en hoe en wanneer ga je het aan Shi vertellen?" zegt Jai. " uuh ja weet ik niet." zegt hij verward. " je gaat het zoiezo niet hier in Ibiza zeggen anders heeft ze weer geen leuke vakantie, maar zodra we in Nederland zijn moet je het wel vertellen hoor." zegt Cassius. " jaa en boys.... Het spijt me dat jullie dit elke keer moeten zeggen.." zegt Sam en hij krijgt tranen in zijn ogen. " yoo bro geeft niet, we gaan ervoor zorgen dat dit de laatste keer is." zegt Dioni. Dan besluiten we om nog even te gaan feesten en daarna naar het hotel te gaan.

~ in de hotelkamer ~

" waar waren jullie zolang net eigelijk." vraagt Sandhya. " we gingen effe wat frisse lucht halen want het was echt warm binnen." verzin ik. Het is niet leuk om tegen haar te liegen maar ik haar ook niet de waarheid vertellen. Ik geef haar nog een zoen en ga dan slapen....

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu